Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ochtendglorie (vervolg)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptyma feb 08, 2010 3:12 pm

Sinda vloog naar de rivier en landde langs het water. 'Zo. Dat was een flinke vlucht' Hijgde ze. 'Prachtig, daar is zo'n heerlijke vis! Zo dichtbij de kant, die kans mag ik niet laten liggen.' Snel greep ze ernaar en spieste de glanzende vis aan haar nagel. 'Heerlijk!' Zei ze vrolijk. Wat een geluk! Meestal zwommen de vissen daar niet zo dicht langs de kant. Die grijze vissen in het meer waren echt niets in vergelijking met deze zilveren lekkernijen.

Edit Sky: Sinda het is niet de bedoeling dat je zomaar in allerlij kleuren gaat schrijven en als je een topic dezelfde naam geeft als een ander (actief) topic is dat erg verwarrend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dar

Dar


Geslacht : Man Aantal berichten : 80
Punten : 89
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 439
Temmer\draak: niemand
Partner: -

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptydi feb 09, 2010 7:49 pm

Dar volgde Sinda's weg naar de rivier. Hij keek haar raar aan toen ze zei dat het een flinke vlucht was. ' Vind je?' vroeg hij. Dar was gewend om soms weken onderweg te zijn. Deze vlucht was daarbij vergeleken niks. Hij landde naast Sinda en vouwde zijn vleugels langs zijn lichaam. Hij keek peinzend naar de wild stromende rivier en de donkere vlekken die zich door de stroom vlochte. Naast hem had Sinda al een vis gevangen. 'Hmmm'. Dar volgde de vissen met zijn ogen. Opzoek naar eentje die makkelijk te vangen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptyvr feb 12, 2010 6:17 pm

'Ik ben het niet gewend om veel te vliegen.' Antwoordde Sinda, terwijl ze op haar vis kauwde. 'Kijk, daar gaat een stekelschubvis. Die moet je niet eten. Die zijn zwaar giftig. En dat daar is een roomvis. Die zijn heel lekker. En kijk! Die daar kan je misschien wel vangen.' Sinda graaide naar een glanzende zilverhuidvis en viel bijna in het water. 'Phoe, dat ging net goed.' Zei ze, maar probeerde gelijk weer een rode schijnblauwvis te vangen. 'Heb je er al een intussen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dar

Dar


Geslacht : Man Aantal berichten : 80
Punten : 89
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 439
Temmer\draak: niemand
Partner: -

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptydi feb 16, 2010 7:32 pm

Dar knikte terwijl Sinda de vissoorten uitlegde. Sommige had hij al eerder gezien. Dus hij wist waar hij op moest passen. 'oke' mompelde hij en speurde de rivier af. Een schaduw raasde door de rivier. 'ahh, als dat niet de 'Neoceratodus forsteri' is.' mompelde Dar. Hij sloeg z'n vleugels uit en vloog behendig boven de rivier. Hij zocht een goede plek en wachte tot de schaduw precies onder hem was. Geluidloos hing Dar stil in de lucht. Opeens liet hij zich vallen en in een fractie van een seconde vloog hij weer naar boven, met een gigantische vis in z'n klauwen. Met een lachje lande hij aan de kant en viel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptydi feb 16, 2010 9:27 pm

'De Neocera-watte?!' Vroeg Sinda verbaasd. Toen ze zag welke vis hij in het oog had lachte ze. 'Ooooh, je bedoelt de grauwe boere-vis! Sorry hoor, ik ken niet al die latijnse namen.' Riep ze vrolijk. Toen je zag dat Dar de vis te pakken had trok ze een pruillip (voor zover draken dat kunnen). 'Het is niet eerlijk! Jij kan veel grotere vissen vangen.' Zei ze nukkig. 'Maar ik had de eerste hoor...' Ze zag er zo heel zielig uit en ze mompelde nog wat onverstaanbaars, maar haar ogen schitterden. Natuurlijk meende ze het niet, maar het was altijd leuk om zich zo aanstellerig te gedragen. Ze lachte. 'Wacht maar! Mijn volgende vis zal groter zijn dan de jouwe!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dar

Dar


Geslacht : Man Aantal berichten : 80
Punten : 89
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 439
Temmer\draak: niemand
Partner: -

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptywo feb 17, 2010 7:10 pm

Dar lachte. Met een een snelle slag doorboorde hij de spartelende vis door z'n slaap. Zodat de vis geen pijn meer zou voelen. 'Het licht eraan hoe je je aanval plant' zei hij met zijn mond vol. 'En daar komt kracht en techniek ookwel een beetje bij kijken' vervolgde hij. Hij slikte z'n hap door. 'Wacht tot zo'n zalm daar'- Dar wees naar een plekje in de rivier waar zalmen omhoog sprongen-' en probeer de rivier daar te bevriezen' zei hij. 'Als dat lukt hoef je je leven niet te wagen'. Hij nam nog een hap van z'n vis en keek naar de woeste rivier voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Emptydo feb 18, 2010 10:45 am

'Goed idee!' Riep Sinda. 'Daar, een Neodactus Afernus! Oftewel, een gouden regenschub vis.' Ze bevoor het water rond de vis en liep er rustig over het ijs naartoe. Ze pakte de vis, ontooide het water om hem heen en doodde hem. 'Ik houd niet van zalm, maar schubvissen zijn mijn favoriet. Volgens mij is mijn vis een halve centimeter langer dan de jouwe.' Voegde ze er aan toe. 'En een stuk lekkerder. boere-vissen, of Neoceratodus forsteri's, vind ik altijd een beetje flauw smaken.' Ze at haar vis op. 'Heerlijk,' Zei ze, terwijl de haar lippen aflikte. 'maar nu zit ik vol. Poeh, wat een grote vis.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ochtendglorie (vervolg) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ochtendglorie (vervolg)   Ochtendglorie (vervolg) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ochtendglorie (vervolg)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ochtendglorie
» Time to tell (Vervolg: weer terug van weggeweest)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De wilde rivier-
Ga naar: