Onderwerp: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon vr jan 29, 2010 7:41 pm
Ik zal proberen om hier m'n beste bewerkingen verhalen etc. hier te plaatsen. Zoals sommigen hier nu al weten zal ik m'n alleereerste echte tekening hier neerzetten. A.u.b. niet letten op slechte kwaliteiten.
foto 1.
Spoiler:
foto 2.
Spoiler:
foto 3.
Spoiler:
foto 4.
Spoiler:
ideale foto.
Spoiler:
Blaze
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 42 Punten : 45 Join date : 11-05-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 5 jaar Temmer\draak: Heeft ervoor gekozen om wikka te worden en heeft mij achter gelaten Partner: Ik geef mezelf niet snel bloot aan dingen
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 289 Punten : 319 Join date : 13-04-09 Woonplaats : Zou je wel willen weten he...
Dragon World Leeftijd: 24 Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden. Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon zo jan 31, 2010 10:08 pm
Neen, De laatste prent was de originele prent ook Ik heb de eerste foto's meerdere malen moeten trekken, want de draak kon er niet helemaal op.
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon ma feb 01, 2010 11:00 am
Een prent van internet of een prent van jezelf?
Blaze
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 42 Punten : 45 Join date : 11-05-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 5 jaar Temmer\draak: Heeft ervoor gekozen om wikka te worden en heeft mij achter gelaten Partner: Ik geef mezelf niet snel bloot aan dingen
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon ma feb 01, 2010 5:06 pm
jawel elke reactie telt ^^
lobo
Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon di feb 02, 2010 1:32 pm
De laatste prent is inderdaad van internet gehaald,maar ik heb hem dan ook direct afgeprint en meegenomen naar school.
Sorry voor verwarring.
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon di feb 02, 2010 4:17 pm
alsjeblieft Lobo...
Stop er mee of je krijgt een waarschuwing voor het van internet af halen van een plaatje en dan zeggen dat jij hem hebt gemaakt!
dit is de laatste keer dat ik je waarschuw voor iets of je krijgt een échte waarschuwing...
is dat begrepen?
lobo
Geslacht : Aantal berichten : 51 Punten : 59 Join date : 09-12-09 Leeftijd : 27
Dragon World Leeftijd: 320j Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon di feb 02, 2010 4:32 pm
Ok ik zal ermee ophouden.
Maar de laatste prent die niet getekend is heb ik gewoon van internet gehaald,de rest heb ik gewoon getekent.
Ik zal anders er gewoon mee ophouden als jullie het niet begrijpen.
Angel moderator
Onderwerp: Re: tekeningen,bewerkingen enzo ...>Moon di feb 02, 2010 5:52 pm