Onderwerp: [gezocht] (pleeg)dochter/zoon voor Moon ma jul 11, 2011 11:09 pm
Titel zegt genoeg zeker?
Ik zoek dus een (pleeg)dochter/zoon voor Moon.
Aangezien ik haar een tijdje in-actief gelaten heb, is ze dus eventjes het land uitgeweest, en kwam ze daar haar (pleeg)kind tegen. Kleur, naam, kracht, .... maakt allemaal niet uit. Hij/zij mag alleen NIET slecht zijn.
Laatst aangepast door moon op wo jul 13, 2011 11:39 am; in totaal 2 keer bewerkt
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: [gezocht] (pleeg)dochter/zoon voor Moon di jul 12, 2011 4:34 pm
ik heb wel interesse moon maar wil eens een mens spelen inplaats van een draak. Mag dat ook? Dat je een mensen kind adopteer.
dat haar/hem ouders dan zijn gedood door plunderaars ofzo en dat je alleen nog maar het kind heb kunnen redden.
denk dat het een meisje word van ongeveer 6 tot 8 jaar. moet ik alleen nog een naam verzinnen en verleden dan nog wat uitwerken :) maar wil eerst weten wat je er van vind.
Aztec
Aantal berichten : 64 Punten : 51 Join date : 19-12-10
Onderwerp: Re: [gezocht] (pleeg)dochter/zoon voor Moon di jul 12, 2011 4:36 pm
Ik vind het goed. Dan kun je misschien(als er nog aanmeldingen zijn voor de draken dochter/zoon), kun je er misschien mee spelen. Welk kind wil nou geen draak als vriend?!
Yassia
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 108 Punten : 97 Join date : 03-01-11
Dragon World Leeftijd: 8 maanden Temmer\draak: Draak Partner: Ben ik nog te jong voor.
Onderwerp: Re: [gezocht] (pleeg)dochter/zoon voor Moon di jul 12, 2011 4:38 pm
:) oke nou alleen nog een naam heb je ideetjes :)
ik zit zelf met
rozelienna? roseta
Aztec
Aantal berichten : 64 Punten : 51 Join date : 19-12-10