Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Nieuw: Seizoenen! wo jan 06, 2010 7:42 pm
Op de indexpagina is nu te zien welk seizoen het in DW is! Zo kunnen we topics en berichten langer maken en gebeurt er eens wat meer!
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Nieuw: Seizoenen! za jan 09, 2010 11:55 pm
Het is gewoon een vraagje maar veranderen de seizoen per seizoen of gewoon iedere maand ofzo?
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Nieuw: Seizoenen! zo jan 10, 2010 12:00 am
We veranderen per seizoen (anders worden mensen nogal snel oud XD) Het zal alleen een heel lange winter worden zodat het straks winter is in de lente, lente in de zomer en herfst in de winter...
Venray
Geslacht : Aantal berichten : 38 Punten : 44 Join date : 30-05-09 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: Anderhalf jaar oud Temmer\draak: Partner: Deze heb ik niet
Onderwerp: Re: Nieuw: Seizoenen! do jan 21, 2010 1:36 am
Ik vind het een super idee sky met die seizoenen. Dragon world is weer net iets leuker geworden :)