Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Razor in het echt is... wo apr 15, 2009 8:24 pm
Naam:Sam Lievelingskleur:Rood van mijn geboorte tot nu(vandaar men ava) Lievelingsdier:Ehm...dat is moeilijk ik zal het maar houden op alle gewervelde dieren Lievelings Mytoligische wezen:Griphioen en draak Hobby's: Dieren, op de comp spelen, dieren, duiken en dieren Uiterlijk:Ikzelf ben niet erg groot vergleken met mijn vrieden, ik heb bruine ogen en bruin haar met een zwarte pet op van Nike Opmerkingen:Wees niet kwaad als ik verkkerd typ want ik heb geen dislexy maar ben gewoon geen goede typer
En als je nog iets wilt weten PB me dan.
Laatst aangepast door Razor op ma apr 20, 2009 5:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: Razor in het echt is... wo apr 15, 2009 8:26 pm
Ben ook een dyslext Yippy ben niet de enigste van daar me tekst hier onder
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Razor in het echt is... wo apr 15, 2009 8:29 pm
Nee ben niet dislexisch maar niet zo'n beste typer.