Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: alvast gefeliciteerd Razor ma sep 06, 2010 9:41 pm
Ik keek op de kalender en Guess wo is a year older today?
Razor!
Hartelijk gefeliciteerd!
Laatst aangepast door Sky op ma sep 06, 2010 10:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Soort : Draak Aantal berichten : 138 Punten : 126 Join date : 23-08-10
Dragon World Leeftijd: 2 jaar (maar gedraagt zich ouder) Temmer\draak: If you dare to Partner: Someone is supposed to have my heart, but I think he left it for someone else to find
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?