De bomen waaiden heen en weer door de grote hoeveelheid wind. Een Zwart/paarse draak landde midden op een open plek en liet zijn berijder van zijn rug af glijden. "Ga jagen,Zeno. Ik weet dat je honger hebt." zei Drew toen er een gegrom uit de buik van de draak kwam. "En jou hier achter laten? Geen denken aan." Zeno is redelijk koppig van aard, maar toch geeft Drew het niet op. "Ik denk niet dat iets of iemand me hier gaat aanvallen. Anders klim ik wel in een boom." Zeno zakt een beetje door zijn poten zodat hij zijn temmer recht kan aankijken. "Dat zei je een half jaar geleden ook. Toen mensen je aan een hooivok wilden rijgen." Drew zucht even bij die herinnering. De mensen dachten dat hij een kind van de duivel was omdat hij een heks van de brandstapel redde. "Ik kan er gewoon niet tegen dat ze een onschuldig persoon zoiets aandoen. Dat is een voorbeeld van wat hier nooit zou kunnen gebeuren." Zeno schud zijn kop en geeft zich gewonnen. "Als er iets is, roep je zo luid als je kan. Ik ben nooit ver weg." Met die woorden steeg hij weer op en liet Drew stond te popelen om het gebied te verkennen.
[kai]