Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Huntig form fun!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 02, 2011 3:57 pm

Door de lucht al kronkelend schoot een vleugelloze draak door de lucht en was op weg naar de boerderijen om daar wat vee te jatten van de mensen. Zijn schubben fonkelde in de zon als diamanten en hij schoot naar beneden en zocht de weide af naar koeien, paarden of schapen. In de verte zag hij een kudde koeien en genoot er nu al van. Zijn muil opensperren spuwde hij een flinke vuurstraal af en verwonden de koeien voor een groot deel aan hun poten. De rest probeerde te vluchten en Race schoot aan hen voorbij en legde zijn lichaam rond de overige kudde heen en brulde van triomf. De koeien loeide van angst en zijn lange hals schoot met de snelheid van een aanvallende slang naar voren en plukte de koeien tussen de andere uit en slokte die met huid en haar op. Zijn ogen kregen een andere beweging in de gaten toen hij nog vijf koeien nog tussen zijn lange lichaam had staan. Het waren de boeren die woeden op hem af kwamen rennen. Race grijnsde vals en hij liet de vijf overige koeien achter na ze hun poten verbrand te hebben en storten zich op de boeren die naar hem toe kwamen. zijn schaduwballen schoten uit zijn bek en troffen de mensen die meters door de lucht vlogen en daarna hard tegen de grond sloegen. sommige waren meteen dood door de val die ze maakten andere waren alleen maar verwond. Race brulde luid naar hen en vermaakte zich zeer. Wie zou zijn plezier nu nog verpesten kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 02, 2011 6:25 pm

Slinno was best blij met die daad van de grijze draak en ook een beetje verrast. Die draak leek hem niet echt een lieverdje of iemand die snel een andere hielp. Gelukkige kon hij weer vliegen en besloot maar even uit te rusten in zijn grot bij de vulkaan. met rustige slagen vloog hij over de velden. Maar langzaam kwamen er ook huisje en werden de velden afgesloten door hekken zodat het vee van de mensen niet weg kon en op een vaste plaats moest grazen. Slinno liet even een zucht van ergernis uit zijn bek ontsnappen toen hij ontdekte dat hij over verschillende boerderijen vloog. Hij had gehoopt dat er geen mensen in Dragon world waren. Maar ja dat was gewoon stom en naïef van hem. Die rot dingen zaten overal. Slinno liet zijn blik over verschillende huizen en schuren gaan. Toen Slinno iets zag wat hem wel aansprak. Draaide hij zijn vleugels wat en maakte een kleine draai 210 graaide en ging cirkelde daarna boven de broederij en de groene draak. Of was het toch een grote slang. Slinno schudde zijn kop dat kon hij dalijke nog vragen. Met een valse en vermakelijke glimlach en blik keek hij even toen maar toen er boeren bij kwam. Zette Slinno een kleine en snelle duikvlucht in. Met zijn ooghoeken hield hij de groene draak in de gaten of slang. Nee het was zeker geen slang het moest een draak zijn. Slinno zag meteen dat de draak geen hulp nodige had maar hij wou wel eens wat pay back hebben op die mensen. Voor zijn familie en voor hemzelf. Snel opende hij zijn vleugels weer toen hij valk boven de grond was waardoor hij valk boven de grond recht op een van de boeren afschoot. Die er bij waren gekomen. Hopelijke zou de groene draak het niet erg vinden als hij een boertje pakte. Met zijn klauwen in de aanslag en een wat vermakelijke grijns op zijn gezicht greep hij een jongen van rond de 19 vast en beet hem meteen in de keel en rukte het open. De jongen was dood voordat hij in de gaten had wat er gebeurt was. Slinno lande vlak voor de groende draak die luid en van triomf brulde. Slinno knikte naar hem en begon van zijn vangst te eten. Met zijn ogenhoeken keek op naar de draak die zonet een heel boerderij had uitgemoord zonder help. Daar had hij toch wel bewondering voor. Slinno rukte hier en daar wat stukken vlees van de dode jongen af en kon de smaak van mensen vlees en bloed toch wel waarderen. Slinno rukte een groot stuk vlees van zijn buik af en begon er langzaam op te kauwen om nog een goed het vlees en bloed te proefen.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 02, 2011 10:32 pm

Opeens dook er een bruine schim naar beneden die een boerenzoon van de boerderij familie weg gritsten en hem doden. Race besteden er op dat moment geen aandacht aan en sloeg het huisje met een zwiep van zijn staart en voelde hoe het gebouw mee gaf. Toen een jonge bruine draak vlak voor hem landen sloeg Race met zijn staart vlak naast de draak om hem te waarschuwen. 'Je bent niet welkom nestkuiken!' gromde Race en draaide zijn kop om en pakte een koe die hij even daarvoor de poten had verbrand. Het beest loeide nog een keer voor Race hem heel doorslikten. Zijn blik ging over de vernielde boerderij en richten zich op de dode lichamen die overal verspreid lagen. Hij grijnsde in zichzelf en draaide zich nu helemaal om en pikte de koeien een voor een op en slikte ze daarna door. Toen hij nog vier koeien over had keek hij even over zijn schouder en zag dat de bruine draak nog steeds aanwezig was? Hij keerde de over gebleven koeien de rug toe en hij liep naar de bruine draak toe en gromde dreigend. Als hij geen goede reden had om hier nog te zijn dan zou Race hem verwonden of misschien zelfs doden en zijn schedel en hart als gift aan Toxic geven voor haar collectie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydi mei 03, 2011 5:54 pm

Nog voordat Slinno voor hem landen, zag Slinno hoe de draak met een simpele beweging van zijn staart het huis aan stukken sloeg. Waarna de groende draak zijn blik op hem richten en met zijn staart valk naast hem op de grond sloeg. En gromde dreigend. 'Je bent niet welkom nestkuiken!' Slinno had de hint wel begrepen hij was niet welkom. Alleen snapte hij niet waarom hij had nog niks gedaan. De groende draak draaide de rug naar hem toe. Waarna hij zelf begon te eten, Slinno keek rustige toe. Hoe de groende draak een voor een de koeien op at. Slinno liet zijn blik over de boerderij gaan. Over lagen dode lichamen van mensen of koeien. De groende draak leek geen aandacht voor hem te hebben. Slinno stond net op het punt om zijn vleugels uit te slaan toen de draak zich met een ruk omdraaide en zich driegende op stelde. Slinno deed een paar stappen achter en keek wat vragend naar de draak. ‘Heey doe eens rustige. Ik weet wanneer ik niet welkom ben.’ Zei hij een beetje boos hij had nog niks gezegd of wat gedaan. 'En waarom ben ik dan niet welkom.'
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptywo mei 04, 2011 12:41 am

De woorden van de jonge drak maakten Race alleen nog maar kwaaier en zijn ogen leken vuur te schieten. 'Wat moet een nestkuiken die nog te jong is met een NWlid als ik!' gromde Race en zijn poten kneden de grond onder zijn poten en hij trok zijn lippen op in een grauw. 'Draken als jij zijn een plaag voor DW goedzakjes Bah!' Sneerde Race en er schoot een vuurschicht uit zijn neusgaten die meteen op gingen in de lucht. Zijn staart zwiepte dreigend heen en weer en zijn lichaamstaal verried dat hij zometeen zou gaan aanvallen. Race had het niet op goede draken en zelfs draken die dachten dat een ander wel eens hulp kon gebruiken? Met een snelle beweging van zijn klauw drukte hij de achterpoot van de jonge draak tegen de grond en hij hoopte dat de jonge draak iets terug zou doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydo mei 05, 2011 7:18 pm

Slinno gromde boos de woorden die de groene draak sprak maakte hem alleen maar bozer. ‘Ik kan uitstekend voor mezelf zorgen hoor.’ Hij was geen nestkuiken hij kon prima voor zichzelf zorgen. Slinno schudde zijn kop hij wou daar nou niet aan denken. Slinno snoof wat opgelaten en geïrriteerde. Toen de groende draak zii dat hij een goedzakjes was gromde Slinno boos. 'Ik ben geen goedzakje.' Hij was dan misschien niet een van de slechtse. Maar een lieverdje was hij ook weer niet. Totaal vergeten dat hij weg wou gaan, of beter gezegd ging. En wat waarschijnlijke ook een beter idee zou zijn. Maar nou wou hij deze draak een lesje leren. Maar toen hij zij dat hij lid was van de NW. Schrok Slinno toch wel, hij had al wat over ze gehoord. Hij had er al een ontmoet maar die had het op een andere draak voorzien. Maar verder liet die hem gewoon met rust, hij had alleen gezegd dat hij niet in hun gebied mocht komen. De groene draak greep met een snelle uithaal zijn achterpoot. Slinno brulde boos en beet meteen in de huid van de groene draak. Lid van de NW of niet niemand deed hem zomaar wat. 'Laat me poot los.' Gromde hij nijdige, waarna hij een kleine vuurstraal op haar afschoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyzo mei 08, 2011 2:51 am

De kleine bruine draak deed wat Race gehoopt had. De beet in zijn poot was niet veel bijzonders voor hem, maar zijn zure bloed was een van de weinige afweer middelen die hij had buiten zijn krachten om dan! De grommende woorden van de draak deden Race nog valser grijnzen en hij ontweek de vuurstraal door zijn kop weg te trekken en zelf toe te slaan. Zo snel als een slang schoot zijn kop naar voren en beet de jonge draak vlak achter de hoorns waar elke draak moeite zou hebben zijn vijand van los te krijgen. Race wikkelde zijn grote en lange lichaam rond het kleinere lijfje van de bruine draak en probeerde hem te wurgen. 'Je zult vroeger op moeten staan kleintje. Een echte NW lid krijg je niet zo snel onder!' siste Race tussen de schubben van de bruine draak door en beet nog scherper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyzo mei 08, 2011 12:24 pm

Slinno wou eigenlijk helemaal niet met een NW vechten. Hoewel hij een vechtpartij altijd wel leuk vind. De groene draak had een valse grijns op zijn kop staan en ontweek zijn aanval. Waarna hij zelf aanval. De draak wikkelde in een seconden heel zijn lichaam om hem heen. Snel zette Slinno zijn poten tegen de huid van de draak. Die meteen druk begon uit te oefen en hem samen begon te persen. Slinno duwde zo hard hij kon zodat hij niet zo stikken en probeerde te ontsnappen. Slinno schudde wild met zijn kop toen de draak achter in zijn kop beet. De tanden doorboorde zijn huid en drongen ver door. Slinno liet zijn klauwen meteen omringd worden door vuur en zette meteen zijn klauwen in de huid van de draak. Slinno liet zijn klauwen diep in de huid door dringen en krabde de draak op verschillende plekken. Waar hij bij kon, in de hoop de draak hem los zou laten. 'Je zult vroeger op moeten staan kleintje. Een echte NW lid krijg je niet zo snel onder!' Siste de draak. ‘Ik wou ook niet met je vechten.’ Gromde Slinno.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyzo mei 08, 2011 11:23 pm

De jonge draak zetten zijn poten tegen het lichaam van de lung en probeere op die manier zijn lot te ontkomen, maar Race zetten door en trok zijn lichaam strakker en strakker rond zijn kleine lijfje. Toen zijn slachtoffer de kop begon te schudden liet Race zich simpel weg mee gaan om te voorkomen dat zijn tanden zouden afbreken. Darna begon de bruine draak hem te krabben met vuur dat rond zijn poten oplaaiden. Race hielt zich goed, maar het deed wel pijn. In een snelle beweging liet hij de jonge draak los, maar tilde hem daarna op terwijl hij de jonge draak nog in zijn bek vast had en slingerde diens lichaam in het rond zodat hij geen hou vast zou kunnen krijgen! Daarna zwaaide Race hem naar de grond toen hij de grommende woorden hoorde dat hij niet had willen vechten. Race zou hem niet zo maar los laten en net voor hij de grond zou raken liet Race de bruine draak los en trok zijn kop terug. Daarna zetten hij zijn voorpoten op het lichaam van de jonge draak. Zijn linker net achter de wang van het kleintje en de rechterpoot op de ribben. Race boog zich naar zijn kop en hielt zijn ogen gelijk met de jonge draak. 'Waarom viel je me dan lastig, ik hou er niet van als andere zich in mijn zaken mengen alleen de andere NW leden mogen dat!' zei Race met een zachte dreiging in zijn stem en zijn ogen keke nieuwschierig naar de ogen an zijn slachtoffer. Mocht de bruine draak zich uit zijn greep nu nog willen bevrijden dan zou hij lelijke wonden op lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 09, 2011 3:23 pm

.De draak zette door en trok zijn lichaam strakker en strakker om zijn lichaam heen. Slinno hapte naar ademde. Pas toen Slinno een paar keer flink had uitgehaald met zijn klauwen leek de draak het op te geven. Met en snelle beweging liet de draak hem los, Slinno haalde opgelucht ademde nog nooit had hij gedacht dat hij zou blij kon zijn met een simpele dingetje als ademde halen. Maar op ademde komen zat er niet bij. De draak tilde hem daarna meteen op terwijl de draak hem vast hield met haar bek. Slinno voelde hoe zijn huid eerst omhoog ging waarna hij zelf de lucht in werd getild. Slinno beet op zijn lippen en spartelde als een gek. De pijn was om gek van te worden, de draak begon als een gek met hem te slingeren. En Slinno liet een pijnlijke brul los als hij met een smak op de grond kwam en daarna weer werd opgetild om ergens anders tegen aan geramd te worden. Slinno hoopte niet dat een stuk van zijn vel zo scheuren. De draak had hem precies achter in zijn nek valk achter zij horens. Dat kon een flink wond worden als daar een stuk huid afscheurde. Toen hij met een klap op de grond kwam draaide hij zich snel om en probeerde te gaan staan. Alles leek om hem heen te draaien en was wazig. 'Hou op!' Roepte Slinno wat wanhopige, terwijl hij weg probeerde te lopen. Maar al snel voelde hij de klauwen van de andere draak die hem terug op de grond duwde. Die met een zachte dreiging in zijn stem vroeg wat hij hier deed. Hoewel ze het duidelijk had gezegd leken de woorden maar langzaam tot hem door te dringen. Slinno schudde zijn kop alles werd langzaam weer scherp, Slinno hoefde niet lang naar haar te zoeken ze had haar hoofd zo gebogen waardoor hij meteen in haar ogen keek. Slinno keek met een wat boze maar benauwde blik in de groen achtige ogen van haar. ‘Ik wou gewoon wat lol trappen en toen ik u bezig zag dacht ik misschien wilt ze wel mee wat mensen plagen en wat vernieling en chaos veroorzaken.’ Er kwam even een kleine grijnsje op zijn gezicht maar die verdwijn ook al weer snel. Hij zat in een behoorlijke lastige positie de draak kon hem zo verwonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 09, 2011 5:16 pm

De pijnlijke brul en de wanhopige toon die hij aan sloeg deed Race meer dan muziek in zijn oren klinken. Nadat zijn vraag beantwoordt werd moest Race hard lachen. "Ze"Had hij echt Ze gezegd? Race kwam haast niet meer bij en deed een paar stappen achteruit om in evenwicht te blijven, maar hielt de jonge draak goed in de gaten die nu vrij was. Race vermanden zich en ging - wat voor anderen er uit zag als liggen - zitten. 'Je moet begrijpen kleintje dat een NW lid niet graag door vreemde geholpen wilt worden, maar als je dat wilt zul je er verstandig aan doen het eerst te vragen!' zei Race weer scherp en schudden zijn kop nog na vanwege het antwoord die de jonge draak had uitgesproken. 'En voor de duidelijkheid ik ben geen Zij, maar een Hij!' siste Race met een geamuseerde twinkeling in zijn ogen. 'Je vecht goed voor zo'n jong ding wat is je naam nestkuiken?' vroeg Race na hem een compliment gegeven te hebben en keek de jonge bruine draak scherp als zijn klauwen waren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 09, 2011 7:53 pm

De draak moest lachen om zijn antwoord eerst wist Slinno niet snapte niet wat er zo grappige was en bleef maar rustige liggen. Toen de draak van hem afging en een paar stappen achteruit deed waarna ze vervolgens ging liggen/zitten? Slinno ging rustige staan waarna hij zich omdraaide zodat hij niet met de rug naar de draak toe stond. En keek haar wat achterdochtige aan. Toen ze uit gelachten was, zei de draak op een scherpe toon. 'Je moet begrijpen kleintje dat een NW lid niet graag door vreemde geholpen wilt worden, maar als je dat wilt zul je er verstandig aan doen het eerst te vragen!' Slinno knikte bij dat zal hij voortaan dan maar doen. ‘Oke, dat zal ik onthouden.’ Slinno boog zijn hoofd wat voor hem, en ging weer liggen wat hij voornamelijk deed om te laten zien dat hij hier de baas was. Sllinno boog niet snel voor iemand maar hij had zo gevoeld dat hij beter wel wat respect voor de NW kon laten zien. 'En voor de duidelijkheid ik ben geen Zij, maar een Hij!' Siste ze nog, Slinno glimlachte even kort dus dat was er zo grappig. Maar een stomme en domme fout ‘Sorry wat een stomme en domme fout van me.’ Van binnen vervloekte hij zichzelf hoe kon hij zo stom zijn om hem voor een zij uit te maken. ‘Ik ben Slinno, en wat is jou naam?’

ooops dacht dat Race een vrouwelijke draak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 09, 2011 10:29 pm

( Je kunt het vaak aan het shrijven lezen of iemand een vrouwtje of een mannetje is. Maar maak je er verder maar niet druk over het was eigenlijk wel grappig!)

Race zag hoe de jonge draak opstond en later ging liggen zodat Race's boven lichaam hoog boen hem uittorende. De lung draaide zijn kop iets naar beneden en keek de jonge bruine draak aan die Slinno heten en die vroeg ook naar zijn naam. Race zakte iets met zijn kop en bleef op ooghoogte voor Slinno's kop hangen en keek met diens blauwige ogen naar de bruine draak. 'Ik ben Race een Lung uit China!' zei Race en zijn stem klonk een stuk vriendelijker nadat Slinno zich verontschuldigde. Race trok zijn kop weer terug en keek rustig rond nadat een schim over hen heen was geschoten? Race ontdekte een andere draak die overvloog, maar hij besteden er geen aandacht aan en stond weer op waarbij hij zijn lichaam ontkrulde en zijn staart expres over de kop van Slinno liet gaan, maar hij letten er wel op om hem niet te raken. 'Het is altijd een genoegen om een vremde draak te treffen die zich tegen over die tweebenen in zet en ze dood!' sneerde Race met een valse glimlach en zwiepte zijn staart ondeugend heen en weer, maar het was ook een uitnodiging voor Slinno om zich bij hem te voegen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydi mei 10, 2011 12:28 am

Slinno wachten rustige af en zag een kleine verandering in de houding van de draak. Toen hij verteld wat hij kwam doen bij hem. Slinno knikte toen hij zich voorstel en nadat hij zijn staart over hoofd had gezwaaid en op was gestaan. Stond Slinno ook op en rekte hij zich even uit en sloeg even zijn vleugels uit. 'Het is altijd een genoegen om een vreemde draak te treffen die zich tegen over die tweebenen in zet en ze dood!' Sneerde Race, Slinno ontblote zijn tanden en zei op een kille toon. ‘Ze verdienen het, het zijn zwakke en laffe wezens.’ Slinno staart ging ondeugende heen en weer. Toen Race om uitnodigde voor iets. Een uitnodig die hij graag aannam. Race zag het dus wel zitten om wat mensen te plagen. Slinno ging naast Race staan en keek met een valse grijns en een gevaarlijke twinkeling in zijn ogen naar de Lung. ‘Ik zal doen wat jij zegt Race, jij bent de baas.’ Met een valse grijns op zijn gezicht en een gevaarlijke twinkeling in zijn ogen wachten Slinno op het tekende van Race.

:) oke.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydi mei 10, 2011 2:46 pm

De woorden van Slinno deden hem goed en Race brulde uitdagend naar de mensen wereld. Zonder zich af te zetten kronkelde Race zich de lucht in en was redelijk snel op de juiste hoogte en keek even naar beneden. 'We zullen de meeste boerderijen even opschudden!' Bulderde race en schoot vooruit. De weide landen lagen ver van elkaar, maar voor een draak was dat geen probleem. Race schoot in de richting van de dichtbij zijnde boerderij en een bulderend vuur schoot hij naar het rieten dak van het huis. De mensen renden gillend naar buiten en Race dook nar beneden en griste een van de kinderen tussen de groep mensen uit en liet haar los op grote hoogte. De ouders van het kind gilde en schreeuwde uit angst en woede. Race keerde zich in zo'n beweging die voor gevleugelde draken onmogelijk was en brulde naar hen om te laten merken dat hij nog niet klaar met ze was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydo mei 12, 2011 5:43 pm

Slinno brulde net zoals Race uitdagend naar de mensen waarna hij met krachtige vleugelslagen achter race aanvloog. Slinno keek rustige naar beneden en zocht naar de dichtstbijzijnde boerderij. 'We zullen de meeste boerderijen even opschudden!' Bulderde Race, Slinno knikte en grijnsde vals terwijl hij zijn versnelde en achter Race aanging. Als snel kwam het boerderij in zicht en Slinno schoot een grote vuurstaart over de weidenlanden waar de beesten rustige stonden te grazen. En waar een paar mensen aan het werk waren. Die meteen gillende wegrende voor het gevaarte, maar net zoals de dieren die het gevaar te laat zagen werden ze leven verbrand. Slinno lande valk voor een andere groepje mensen die uit het brandde huis waren gevlucht en haalde flink uit met zijn staart naar de ouders van het kind dat Race te pletter had laten vallen. Die een paar meter verder weer op de grond kwamen en roerloos bleven liggen. Slinno draaide zich om naar de rest van de mensen en brulde dreigen en spande zijn vleugels uit. Om zo nog groter te lijken hoewel hij de grote had van een stier. Waarna hij met een sprong op een man landen en en bij zijn schouder beet. Met een valse blik keek hij naar de doodsbange en kwaade man die wanhopige probeerde te ontsnappen. Slinno gromde dreigen en ontblote even zijn tanden. Waarna hij zijn klauwen in zijn huid zetten, en liet zijn klauwen langzaam in in vlammen omringd worden. De man gillden het uit van de pijn en met een valse grijns en lichte pret oogjes ging Slinno rustige verder met het martelen van de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyvr mei 13, 2011 12:03 am

Slinno volgde hem en had zijn eigen pret met de tweebener's! Race kronkelde door de lucht en ontweek zo een boeren zoon die met een gael naar hem uit wilde halen. Race draaide in de vreemdste bochten en greep de man in zijn middel met zijn grote bek. Race was een buiten Zu de grootste van de NW leden en de man verdween in zijn bek. Even klonk er een korte gil en toen verdween de levenlust die het mens ooit bezeten had. Race zwiepte zijn kop door de lucht en de gavel vloog weg en door boorde een van de andere boeren die het gezin te hulp was komen schieten. Race slikte zijn prooi door en brulde triompfantelijk waarna hij zijn blik even op een dorp vestigde die vlakbij lag. Daar kwam een wolk van natte dooiende sneeuw omhoog door de paardenhoeven die in hun richting kwamen. Race grijnsde vals en keerde zich weer naar de boerderij om opende zijn bek en liet zwarte vuurbollen eruit ontsnappen. Deze vlogen rond Race toen hij landen en schoten naar zijn wil alle kanten op die elk zijn doel troffen. Zwart vuur verspreiden zich over de lichamen van de mensen en over de grond. Het was een van de ergste vuren die een draak kon bezitten, want deze was niet zomaar uit te krijgen door water, maar door normaal vuur. Race brulde uitdagend naar de soldaten die aan kwamen rijden. De paaren steigerde wild en wilde weg galoperen. De ruiters konden hen niet bedwingen en werden afgegooit. Race spuwde een grote lange vuurstraal op hen af en doden de paarden direct, maar de mensen hielt hij nog even om mee te kunnen spelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Videtur

Videtur


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 36
Punten : 19
Join date : 03-05-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Flanders 8)

Dragon World
Leeftijd: 300jaren
Temmer\draak: Ik dien vele temmers.
Partner: Ik heb geen tijd hiervoor

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyvr mei 13, 2011 7:57 pm

Videtur had al snel gevoeld dat er mensen werden gemoord buiten de stad en was snel een legioen gaan halen in zijn vrouwevorm. Deze hadden natuurlijk wellustig gekeken naar zijn vrouwelijke verschijnsel maar dat had hij snel verholpen door een soldaat die te dichtbijkwam neer te slaan met een vuist. Op dat moment geloofde ze hem en hadden snel hun paarden gezadeld en weggegalopeerd. Videtur had erop gestaan dat ze hem meenamen en na enige twijfel hadden ze toegestemd en hem een paard gegeven. Hij was niet zo een goede ruiter maar verborg het door in de beugels te staan in de plaats van te zitten zoals de soldaten deden. Aangekomen bij de eerste kapotte boerderij hadden ze luid gevloekt bij het zien van de lijken (of overblijfselen) en verder gereden naar de 2 figuren in de verte.
Ondertussen voelde Videtur steken in zijn borst wanneer mensen doodgingen. Ze hoorde de soldaten ongerust fluisteren omdat het 2 draken waren die ze misschien niet aankonden. Ze beloofde haarzelf dat ze ervoor ging zorgen dat geen menseziel meer verspild ging worden. Opeens kwam de groende draak (was het wel een draak?) op hun af nadat hij geland was en de mensen in brand had gezet. Paarden sloegen op hol na zijn gebrul en ook videtur moest van zijn ruin springen die wegcroste en werd gedood door het vuur van de draak zonder vleugels.
Videtur kookte van woede, toen hij hier eerst kwam wist hij niet waarom hij hiernaartoe was geleid om de mensheid te beschermen. Nu wel... Hij moest ze beschermen tegen zijn eigen soortgenoten als Protector.
Met een woedende blik spreide hij zijn armen en gaf opdracht aan zijn verschijning om plaats te maken voor zijn echte gedaante. Met zag eruit alsof te kleine kleren eindelijk uit elkaar barste en oploste in de lucht terwijl er een draak in de plaats van vrouw uit de kleren kwam. Met een woedend gebrul die door merg en been sneed van elke draak trok Videtur de aandacht van de draak.
'Hoe durf je mijn volk te vermoorden, jij leelijke slang!' Brulde hij. De draak was groter dan hem en had waarschijnlijk veel spieren om z'n lichaam te kunnenbeheersen. Desondanks had Videtur de kracht gekregen om te winnen. Zijn gele merktekens en ogen glanzde fel van de woede en aankomende strijd, want die zou zeker komen, een draak als voor hem zou niet snel opgeven.
Achter hem stonden de mensen als versteent, niet goed snappend dat de vrouw van daarnet een draak was, en of die draak aan hun kant stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyvr mei 13, 2011 8:28 pm

Slinno besloot de mens maar het uit zijn leden te verlossen en met een simpele en snelle beweging rukte hij het hoofd van het lichaam er af. Waarna hij het doorslikte en zich tegoed deed op de rest van het lichaam. Waarna hij klaar was grijnsde hij breed en hoorde in de verte het gehinke en hoeven van paarden op de grond. Slinno brulde triompfantelijke. Waarna hij zich richting het geluid draaide in de verte was nog een drop te zien. Slinno keek Race even met een grijns aan. Toen de ridders er bij kwamen zorgde Race voor paniek onderen de paarde die op hol sloegen de ridders vielen af gleden van hun paarden af waarna Race de paarden verbranden met zijn zwarte vuur. Slinno grijnsde valse en zwaaide triompfantelijke met zijn staart en liep driegend op de ridders af. Er zat een vrouw bij die met een woedende blik naar hem en Race keek. Slinno ontblote zijn tanden en brulde dreigend naar haar. Maar ineens begon haar lichaam te groeien en vormde er een staart en vleugels op haar rug. Slinno deed een paar stappen achteruit en keek eerste wat verbaast naar de draak die uit de vrouwelijke lichaam was gegroeid. Die meteen brulde. 'Hoe durf je mijn volk te vermoorden, jij leelijke slang!’ De draak was een stuk groter dan hem, Slinno gromde driegen en richten zijn aandacht even op de mensen die er versteend bij stonden. ‘Omdat ze het verdienen en omdat het kan.’ Siste Slinno, rende snel om de draak een en schoot een grote vuurbal op de groep ridders af.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyza mei 14, 2011 10:36 am

Onder de groep ruiters was een vrouw mee gereden die Race over het hoofd had gezien, maar al snel werd ze kwaad en veranderde zich in een draak. Race keek niet verbaasd op van het fenomeen, want hij had van een van de NW leden gehoord dat een oud lid Luna zich in verschillende vormen kon veranderen. Slinno kwam er al snel bij en zei dat de mensen het verdiende. Race kon het daar alleen maar mee eens zijn en knikte rustig. Zijn kop iets laten zakken toen Slinno een vuurbal op de ridders afschoot en grijnsde vals. 'Scheer je weg goedzakje we kunnen hier geen liefertjes gebruiken!' sneerde Race en hij zwiepte zijn staart dreigend heen en weer. De mensen leken van steen te zijn door wat ze hadden gezien en Race schoot zonder zichtbare inspanningen naar voren en greep de draak vlak achter zijn kop en beet zich stevig vast waarbij het bloed proefde. Zijn keel openend en zijn lichaam rond de draak wikkelen keep hij het zich strakker en strakker rond het kleinere draken lichaam er voor wakend dat hij de poten als vleugels er niet bij pakte zodat die hem niet van het lichaam af konden duwen! Zwart vuur uitbraken op de plek waar hij de draak vast had en krabbend zich vast zetten met zijn lange scherpe klauwen. 'Tussen twee haakjes ik ben geen slang maar een lung en ik word jouw ondergang!' gromde Race en beet zich nog steviger vast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Videtur

Videtur


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 36
Punten : 19
Join date : 03-05-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Flanders 8)

Dragon World
Leeftijd: 300jaren
Temmer\draak: Ik dien vele temmers.
Partner: Ik heb geen tijd hiervoor

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyzo mei 15, 2011 9:09 pm

Het antwoord van de bruine draak maakte dat hij rauwe magie in zijn keel voelde maar voor hij actie kon ondernemen schelde de long, nu wist hij het, hem uit en wikkelde zich om hem heen om hem te wurgen. Hij kon even niks anders doen dan toezien hoe de jonge draak de mensen bestookte. Zijn spieren spande op om de wurgbeweging tegen te gaan en de sneeuw rond zijn poten smolt razendsnel door de warmte die zijn borst afgaf. Tanden boorde in zijn nek en hij liet zijn rauwe magie omvormen tot gefilterde zodat hij het kon kneden tot het juiste gereedschap. Voor hem begon een oranje/gele schijnsel-blubber de vorm van een strijdbijl aan te nemen waarvan de vlindervormige bladen gevaarlijk glinsterde. Videtur liet de bijl neerkomen op de draak achter hem terwijl hij op de nek mikte, wat heel moelijk was van zijn positie. Zijn klauwen reet de overgang van buikschubben naar flankschubben open en Videtur kwam op de een of andere manier vrij waarna hij op de bruine draak afschoot voor hij nog mensen kon doden. Zijn kleurijke vleugels sloegen naar de bruine voor verwarring, direct daarna zette hij de aanval in met zijn klauwen naar voren en boorde die diep in de vleugelgewrichten.
Met grimmig gezicht dacht hij 'Ik ben een goedzakje? Misschien voor mensen!' Hij trok zijn met bloed besmeurde poten uit de ander en gaf met zijn achterklauw een gemene rijwonde in de flank van de jonge draak waanra hij zich afzette en opvloog en klaar was voor een eventuwele aanval van de groene draak. En dit allemaal in een paar lutteloze seconden. Nadeel van zijn snelheid, het was gigantisch uitputtend en hij zweefde zwaar hijgend boven zijn mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyzo mei 15, 2011 11:41 pm

Er verscheen iets voor de paars gekleurde draak die hij in de richting van Race's nek in beweging bracht. Race was gedwongen los te laten en kronkelde in de lucht bij de draak weg en de lucht in, waar Race hoger dan de andere twee draken bleef zweven! Toen zag hij dat de vreemdeling Slinno aanviel en hoe snel hij dat deed, maar toen hij de lucht in vloog bleef de jonge bruine draak bloedend achter. Race opende zijn bek en zwarte bollen alles verteren vuur uit zijn bek komen en die cirkelde in een dicht net rond de paarse draak die ondoordringbaar waren of de vreemde draak wilde zijn veren kwijt raken! Race brulde en joeg de bollen dichterbij naar de grond toe om hem te dwingen te landen. Race hoorde hem hijgend adem halen en grijnsde vals en breed. 'Je bent lui voor een draak van jouw snelheid!' sneerde Race vals en drong de zwarte bollen vuur nog dichter naar de grond en zijn ogen glinsterde vals. Zijn blik was even op de mensen, maar die hadden de benen genomen toen het vuur van Slinno hen bijna berijkt had. Race brulde nog eens, maar meer uitdagend naar de vreemde draak en sperde zijn muil wijd open en rood vuur schoot uit zijn bek en ging dwars door het zwarte net werk van vuur bollen zonder schade aan te richten aan de val van Race en richting de gevangen draak. 'Wat vuur spul je ook gebruikte het is niet snel genoeg of jij bent niet goed genoeg ondrkruipsel van een draak!' gromde Race en kneep zijn poten samen om het net tegen de huid van de draak te laten branden. verschillende veren verteerde meteen en een afschuwelijke lucht kwam daarbij vrij. Maar voor Race was het een heerlijke geur, een geur die bijna de overwinning zou behalen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Videtur

Videtur


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 36
Punten : 19
Join date : 03-05-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Flanders 8)

Dragon World
Leeftijd: 300jaren
Temmer\draak: Ik dien vele temmers.
Partner: Ik heb geen tijd hiervoor

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptyma mei 16, 2011 10:05 pm

Hij zag hoe de long vuurballen opriep maar kon er niet zo goed met zijn gedachten bij. Het leek alsof hij alles door siroop zag, het prikte achter in zijn nek en zijn gedachtegang ging langzamer. "De wonde, vergiftigd!" Dacht hij nog snel voor de gedachte weer in de trage gang verdween en hij alleen wist dat hij het moest genezen. Maar te laat... De vuurballen waren zo dicht genaderd dat het zijn veren en schubben roosterde, ergens ver weg hoorde hij de scherpe sneer van de groene draak.
Loom probeerde hij een scheld van gefilterde magie opte roepen maar dat koste veel concentratie en dat had hij nu net niet. Het vuur deed pijn en een doordringende geur berijkte zijn neus. Net optijd voor open brandwondes te vermijden liet hij zich vallen, recht tussen de opzij springende mensen. Snel, voor het gif nog sneller in zijn bloedbaan terecht kwam riep hij helende vlinders op en liet ze zijn lichama zuiveren en genezen. Direct werd hij weer alert en voelde zich weer op en top, ook zijn veren en verbrande schubben waren terug heel alsof hij net wakker was geworden en 10 jaar jonger was. Het kwam in hem op dat door zijn snelle reactie's met de bruine draak het gif waarschijnlijk snel was doorgepompt, anders had hij het maar gemerkt wanneer het te laat was.
'Smerige gif heb jij! Je had me bijna.' Riep hij naar de vleugeloze draak. Onder zich voelde hij gefriemel en hij keek snel naar beneden. "Oeps," dacht hij gegeneerd. 'Sorry...' Fluisterde hij in mensetaal naar de overdonderde jongeman waarvan Videtur afstapte. DE man wankelde terug naar de rest die zich rond hem opdrongen en woedend naar Videtur begonnen te brullen. 'Hij is alleen maar platgedrukt hoor!' Tieerde hij terug waarna hij hun negeerde en terugkeek naar zijn tegenstanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptydi mei 17, 2011 12:36 am

De paarse draak zetten bijna zijn leven op het spel door door het zwarte vuurnet te vallen. En zijn vuurstraal miste daardoor zijn doel. Zonder dat Race er iets aan kon doen heelde de draak zichzelf en plette bijna een mens dat was alle tijd die hij nodig had en creérde een enorme waterzuil rond de paarse draak en de mensen die rond hem heen stonden. De waterzuil was zo dat de vreemde draak zich niet snel bij de zijkanten kon begeven, want aal iedere kant van de draak moest hij zeker 20 meter naar toe bewegen, maar dit water was anders dan normaal water. Je kon je er 10x Moeilijker in bewegen als ik gewoon water. Race verdronk zo vaak zijn prooien of zijn vijanden als hij het te langzaam vond gaan! Race brulde luid en landen een paar meter voor de waterzuil die hij ook wel de water val noemde. Het was niet te verwarren met waterval, want die viel naar beneden, maar deze aanval was echt een val van water! Race grijnsde breed en bleef de paarse draak strak aankijken. De mensen begonnen al blauw aan te lopen en die zouden niet lang nodig hebben om te verdrinken voor een draak duurde het wat langer, maar Race had zijn aanval verbetert en liet hem mee gaan wanneer de vijand zich te dichtbij de rand zou begeven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Videtur

Videtur


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 36
Punten : 19
Join date : 03-05-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Flanders 8)

Dragon World
Leeftijd: 300jaren
Temmer\draak: Ik dien vele temmers.
Partner: Ik heb geen tijd hiervoor

Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Emptywo mei 18, 2011 10:50 pm

Videtur schrok toen hij opeens water voelde. Het was net nog straalblauwe hemel geweest! Hij keek omhoog en net op dat moment sloot het water zich om hem en zijn gezelschap. De mensen konden natuurlijk niet zonder lucht maar Videtur had het geluk dat hij de energie die zijn cellen nodig had van zuurstof kon aangeven via zijn krachtbron. Desondanks wou hij niet dat de mensen verdronken, daarom maakte hij een koepel van gefilterde magie rond zijn maximale straal van 20meter. Met gesloten ogen voor de concentratievoelde hij dat er nog steeds water rond hem. Een rukje aan zijn geest zei hem dat een jonge knul net de aarde had verlaten en een paar strelingen wezen aan dat er een paar mensen bewusteloos waren. Opeens begon het water de grond in te sijpelen en het waterpijl zakte tot de mensen nog tot hun middel in het water stonde, (uitgezonderd die het bewustzijn verloren hadden, die lagen nog onder het water). Videtur keek om zich een en liet gaten aan de rand van de koepel komen om het laatste water weg te krijgen.
De druk rond de koepel ging weg en een beetje wankel van de gebruikte energie slaakte hij een zucht. 'Dat was een knap staaltje machtswerk' Zuchte hij de ander toe. Zond zich repte de staande mensen zich naar de liggende en pompte op hun borstkast om het water uit hun longen te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huntig form fun! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huntig form fun!   Huntig form fun! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huntig form fun!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De boerderijen-
Ga naar: