Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De groep van Adira [De Lotus Strijders]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Adira

Adira


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 68
Punten : 82
Join date : 06-11-10

Dragon World
Leeftijd: 17 jaar
Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you...
Partner: I don't need love to survive.

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptydi nov 16, 2010 7:03 pm


De Lotus Strijders [LS]


De groep van Adira [De Lotus Strijders] 33yrlzp

De Lotus Strijders is een goed/neutrale groep die zowel Draken als Drakentemmers toe laat. Het belangrijkste doel van deze groep is om de veiligheid in Dragon World te bewaren. De vriendschappen tussen alle Draken en Drakentemmers is groot en ze zullen elkaar koste wat het kost beschermen. Ook leiden ze met plezier de kleintjes op of nemen andere belangrijke taken op hun schouders zonder te mopperen. Er is hier ook een rangorde waarbij respect moet worden getoond naar de hogere rangen maar alle leden hebben inspraak op het laten en doen van deze clan.

~~~

Rangorde van hoog naar laag.

Leider
Leiden de groep.
- Adira

Bèta
Staan direct onder onder-leider. Zorgen voor orde en soms ook voor de organisatie.
- Angel



Genezer
Verzorgt de gewonden. Geneeskracht of kruidenkennis is belangrijk. Heeft veel inspraak omdat hij/zij deze belangrijke taken moet verrichten.
-


Krijgers
Zorgen voor veiligheid in en rondom het kamp. Ze vechten voor LS, verdedigen het kamp en jagen voor hetvoedsel van de draken. Kracht en moed is noodzakelijk.
-
-
-

Verzorgers
Dit zijn draken/temmers die in verwachting zijn en/of voor de jongen/kinderen zorgen
-
-


Normale leden
Leden zonder rang.
- Mudly
- Beer
- Mudpaw*
- Razor*
- Medira*
- Aiwendil



Mini's
Jonge draakjes of kinderen die afhankelijk zijn. Deze worden getraind door vrijwilligers maar meestal door krijgers of verzorgers.
-


Wannabe's
Leden die nog niet officieel zijn toegelaten, moeten zich nog bewijzen of zijn twijfelgevalletjes in hun motivatie om bij de groep te komen.
-


* - Moeten zich uiterlijk 5 februari melden, anders worden ze zonder pardon uit de groep verwijdert.

~~~

Toelating
Er is geen vaste toelatingstest maar je kunt altijd een topic openen waarin je aan een Leider of Bèta vraagt. Je moet soms in een jacht of krachttest laten zien wat je in je hebt maar dit is meestal niet van belang. Het belangrijkste in deze groep is je inzet, trouw en je motivatie. Er wordt voor de draken soms een jacht gehouden maar dat is eerder om elkaar te leren kennen. Als er verder geen toelatings activiteit is op het moment dat je bij de groep komt zal je gewoon toegevoegd worden bij de wannabe's. Daarna wordt je een tijdje geobserveerd tot je wordt doorgelaten. ;]
Mensen die bekend zijn bij Adira of bij de bèta en volgens hun geschikt zijn worden meteen toegelaten tot de groep maar wel wat meer op gelet voor het geval dat.

~~~

Momentele activiteiten:
- Het ontmoetingstopic, KLIK!
-Trainingstopic NIEUW :]
~~~

Wat betreft de afwezigheid:
Als je voor een bepaalde tijd afwezig bent (of zeer weinig online) vanwege vakantie's, toetsweken e.d. wordt je geacht een pb'tje te sturen naar de leider of een berichtje te posten in de groeps-chat waarin je mededeelt hoelang je ongeveer offline zal zijn. Als dit niet gebeurt en je blijft te lang weg kun je uit de groep gezet worden.

~~~

Regels
- Val geen groepsleden aan (oefengevechten mogen natuurlijk wel)
- Luister altijd naar de (onder)leider en bèta's
- Bèta's hebben de leiding als de (onder)leiders er niet zijn
- Steun andere groepsleden (als ze bijvoorbeeld gewond zijn of hulp nodig hebben)
- Er wordt gegeten qua volgorde van de rangen (dit geldt alleen voor draken)
- Je moet actief zijn (je krijgt eerst een waarschuwing, daarna wordt je uit de groep verwijdert)
- Je mag vijanden aanvallen als dat je niet in een erg gevaarlijke situatie brengt
- Er wordt niet gescholden en het blijft gezellig!
- Je meldt het wanneer je een lange tijd afwezig bent.
- Je moet de regels kennen en hieraan voldoen


Laatst aangepast door Adira op di feb 01, 2011 11:46 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
nagada

nagada


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 77
Punten : 88
Join date : 18-11-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Eindhoven

Dragon World
Leeftijd: 11 maanden
Temmer\draak: Uhm....wil jij?
Partner: Nope ..

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr nov 19, 2010 6:11 pm

Ik zou graag bij jouw groep willen :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr nov 19, 2010 6:29 pm

Sorrie Nagada, je kunt niet in een groep zolang je minder dan 50 posts hebt. Lees nou toch de regels!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr nov 26, 2010 1:39 pm

Darko zou graag bij jullie in de groep willen komen ik zal me in het topic melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptydi jan 25, 2011 10:52 pm

Als deze groep, en met namen de leider ervan, niet meer actief wordt zal ik de groep moeten verwijderen. Jullie krijgen een week om De Lotus Strijders weer actief te maken. Daarna verwijder ik de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adira

Adira


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 68
Punten : 82
Join date : 06-11-10

Dragon World
Leeftijd: 17 jaar
Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you...
Partner: I don't need love to survive.

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr jan 28, 2011 11:00 am

Kak, Adira weer online Razz
Aw, ik heb echt wat gemist. Temmer van de maand geweest. Ik verdien echt een ban voor mijn inactiviteit! Anyway, ik ben net op tijd om de ondergang van mijn groep tegen te gaan dus bij deze: "Ik ga de groep weer actief maken!"

Dus even een paar dingen: "Iedereen die lid is moet zich melden binnen een week!" Gebeurt dit niet lig je er uit. Wíl je uit de groep? Gelieve dat in een postje of pb'tje door te geven! Dit geldt trouwens ook voor mijn Co-leider Angel!

Dan wil ik het nog hebben over een aantal activiteiten! Vanmiddag komt er een trainingstopic! Ik zal het aanmaken maar aangezien ik over 5 minuten naar die (,,)school moet die me niet eens de eerste twee uur vrij gunt heb ik daar geen tijd voor.
Ik ga waarschijnlijk eerst wat rangen omgooien maar daarna worden rangen grotendeels in het trainingstopic bepaald, zorg dat je er bij bent en je beste beentje voorzet!

Over van die kleine plaatjes die je kunt gebruiken als je een lid bent ga ik het letter hebben. Die worden ook nog aangemaakt!

Ik ga ook nog even een verhaaltje verzinnen die de afwezigheid van Adira moet verklaren maar dat zal niets bijzonders worden, ik zal vertellen dat ze om bepaalde redenen vertrokken is en zichzelf er voor zal straffen dat ze zo onnadenkend is geweesd. Het wordt geen belangrijke verhalenlijn die jullie moeten weten.

@Darko: Ik heb geen tijd om te checken of je actief ben en of je dus nog bij de groep wilt dus als je er graag bij wilt, gelieve dit nogmaals te posten of te pb'en!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr jan 28, 2011 6:22 pm

Ik meld me, ik moet wel zeggen dat ik dit weekend erg druk ben. Ik moet opnieuw leren en ik ben morgen weg en overmorgen komt er bezoek. Ik zal wel even een post achterlaten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Adira

Adira


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 68
Punten : 82
Join date : 06-11-10

Dragon World
Leeftijd: 17 jaar
Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you...
Partner: I don't need love to survive.

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyza jan 29, 2011 10:58 am

Aiwendil schreef:
Ik meld me, ik moet wel zeggen dat ik dit weekend erg druk ben. Ik moet opnieuw leren en ik ben morgen weg en overmorgen komt er bezoek. Ik zal wel even een post achterlaten Wink

Dat is toch een groot verschil met mijn twee/drie maanden lange afwezigheid Razz Ik zal je als gemeld weergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Emptyvr maa 18, 2011 6:30 pm

Deze groep is al vanaf februarie niet actief meer en het is nu bijna april. Hierbij is deze groep inactief en dus binnen een week verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty
BerichtOnderwerp: Re: De groep van Adira [De Lotus Strijders]   De groep van Adira [De Lotus Strijders] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De groep van Adira [De Lotus Strijders]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's time for a tough workout! [Lotus Strijders]
» Adira [Temmer]
» Groep aanvraag
» Een huis in een nieuwe groep!
» De groep van Toxic (Night Warriors)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Dump-
Ga naar: