Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Empty
BerichtOnderwerp: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]   Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Emptyma nov 01, 2010 7:30 pm

Algemene Informatie
Naam: Poison
Leeftijd: A few years of wisdom, that's what I got
Geslacht: Vrouwelijk
Temmer: You will be a beautifull soul to my collection
Groep: Night Warriors
Geboorteplaats: De markt
Soort: Gifdraak, pact gesloten met de doden
Ouders: Never knew them
Broers/zussen: Toxic en Venom: together the unbeatable sisters of doom!
Partner: No one was able to see my real heart
Gedraging: Slecht
Hits: Zielen, Geesten, rustige plekken
Misses: Iets meer leven in de brouwerij XD

Krachten
Cloud of Poison
Een wolk van giftige dampen komen uit de binnenkant van Poison's wangen. Deze damp is echter makkelijk te genezen als het gaat om tegengif.

Vicious spit
Poison kan hierdoor met een bepaalde klier zuur spugen dat over het algemeen vervelende wonden achterlaat. En daarnaast ook nog vele materialen kunnen doorbranden. Diamant, en andere edelmetalen zijn hier tegen bestand.

Death sqaud
Poison kan zielen opzuigen van mensen die ze heeft vermoord. Deze zielen kan ze voor altijd bewaren om zodat ze hiermee de overleden mensen terug kan roepen. Aan Death sqaud zit echter een klein nadeeltje. Tot op drie doden zijn ze iets sterker dan een mens. Hun uithoudingsvermogen en verdediging is gemiddeld. Maar wanneer ze er 100 heeft opgeroepen is de uithoudingsvermogen van deze doden zo verzwakt dat de opgeroepen doden binnen enkele zwaardsteken of slagen uit elkaarspatten.

Shades of Misery
Deze kracht stelt Poison in staat om uit haar vleugels 2 schaduwmisten in de vorm van mensen te laten schieten. Het slachtoffer ziet zijn ergste angsten in de vorm van een nachtmerrie. Deze illusie kan Poison meekijken en zo de angsten gebruiken tegen deze mensen, indien mogelijk.

Spots of light
Door deze kracht lichten de lichtblauwe delen van Poison op. Het heeft geen bijeffect het enige wat nut heeft is het voordeel van zicht in donker. Het nadeel is dat je eerder ontdekt wordt.



Laatst aangepast door Poison op do nov 04, 2010 1:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]   Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Emptyma nov 01, 2010 10:14 pm

Je bent vrouwlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]   Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Emptydi nov 02, 2010 12:02 am

Ik zei toch nog niet af XD *ligt dubbel* Ik was van plan om het te gaan controleren op het eind, dus daarom had ik het nog niet gezien. Maar toch bedankt voor het zeggen. *danst een rondje* Ik zal het zo spoedig mogelijk aanpassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]   Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poison, the dragon of poisoning death [NOG NIET AF!!!!!]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Death from above
» The death is coming
» The death or the traitor
» Will death catch me?
» Myriad, a death's song

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: