Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een nieuw begin...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyvr okt 22, 2010 10:05 pm

Het was een vlucht van jaren geweest maar nu had ze het dan eindelijk gevonden. Het dal van DW was nog mooier dan ze had verwacht maar het was als een paradijs. Het verhaal over DW was zeker waar; het wás ook een paradijs! Het had alles wat een draak zich kon wensen. Voedsel, water, gewoon alles! Venom vloog verkennend over het dal en zag een duister gebied onder zich vandaan glijden. Aangezien ze wel van duisternis hield, daalde ze geruisloos en kwam neer zonder enig geluid te maken. Ze keek om zich heen en zag niets, ze voelde wel aanwezigheid dus bleef ze op haar hoede. Ze wist niet wat hier allemaal rondliep. Ze had hed gevoel dat ze werd bekeken dus keek ze zacht bormmende om zich heen. Het was donker maar ze kon makkelijk zien wat er om haar heen gebeurde. Ze zou nu een plek moeten vinden om te wonen maar ze vond het altijd moeilijk om zivh thuis te voelen op een plek die ze niet kende. Het zou een lange nacht voor haar worden...

(totaal geen inspiratie!)
(ALLEEN Toxic, poison en ik!)


Laatst aangepast door Venom op vr okt 22, 2010 10:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyvr okt 22, 2010 10:21 pm

Het brommende geluid werd beantwoord door een gesis. Een kwaad gesis vanuit achterin de keel van een draak. Het was als dat van een kat of alligator, misschien een mengsel ervan. Eén ding was duidelijk: Degene die het geluid maakte was niet blij. Ze was niet gesteld op indringers. Ze kwam uit het duister en haar met gifgroene tekens bedekte lichaam kwam tevoorschijn. Ze had haar wonden zitten likken toen ze een beweging had opgemerkt. Ze had haar kop geheven en de zwart-witte draak gezien. Ze was eigelijk wel in haar geïntereseerd: deze draak was anders dan de meeste goedzakjes in het gebied. Iets aan deze draak kwam haar bekend voor. Ze zwiepte met haar staart en richtte zich verder op om duidelijk te maken dat zij hier degene was met de meeste macht. "En met wie heb ik dít keer het genoegen?" siste ze lichtelijk geïrriteerd. Ze snoof maar was niet zo gemeen als gewoonlijk. De meeste indringers kregen een dosis gif naar hun kop tenzij ze bijzonder onder de indruk was van wat ze zag. Maar weinig indringers kregen de kans zich te bewijzen. Alleen zij die juist reageerde op haar aanwezigheid óf die van een andere Night Warrior hadden een betere kans op een plekje in haar gevreesde groep. Ze bekeek de draak voor haar, ook deze was niet zo groot. Net als zij: met haar schofthoogte van twee meter. Deze draak was iets kleiner maar langer. Ze hield haar kop scheef en stopte met het dreigende gesis "Ken ik jou?" vroeg ze lichtelijk geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyvr okt 22, 2010 10:36 pm

Venom keek met een ruk om naar de draak die achter haar was verschenen. De draak kwam haar bekend voor, haar blik dwaalde af om te kijken naar de rest van de draak. De woorden van de draak klonken dreigend, toch bleef ze rustig en keek de draak in de ogen. Ze wist dat deze draak dominant was dus wendde ze haar blik af om zeker te weten dat ze geen problemen zou krijgen. "De naam is Venom" zei ze rustig, de draak vroeg of ze haar kende... een korte stilte onderbrak het gesprek. "Ik weet het niet... je komt mij ook bekend voor..." zei ze en splitste haar ogen om de draak nog beter te kunnen bekijken. Ze wist het niet zeker maar misscien was het wel zo... Ze groef in haar herrineringen maar kon deze draak niet vinden. Na een lange stilte schoot haar iets tebinnen, het was vaag en het lag op het puntje van haar tong maar toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyvr okt 22, 2010 10:51 pm

Bij het klinken van de naam werden haar ogen groot waardoor haar pupillen klein en langwerpig werden zoals die van een kat. Ze schudde haar kop "Mijn naam is Toxic" mopelde ze. Ze kon zich niet herrinneren dat ze zusjes of broetjes had gehad maar nu begon ze het te betwijfelen. Het was ook heel goed mogelijk: Ze was geboren in het moeras van dit gebied. Het ei waarin ze zat was een lange tijd diep in de giftige dampen gelegen en was goed warm gebleven in de modder. Tot die ene droge winter die het ei had blootgelegd. Het was goed op tijd geweest want ze was op dat moment zo gezond als mogelijk was geboren. Waren er dan meer eieren in die modder geweest? Misschien had iemand de andere ei of het andere eieren gevonden en meegenomen om te verkopen. Toen zag ze de vlek op de tong van Venom. Toxic had precies zo'n vlek op haar tong en dat verbaasde haar. Toxic ontspande een beetje en liep dichter naar Venom toe. Ze keek haar aan, al was dit van korte duur. Was er een manier om te kunnen bewijzen dat ze zussen zouden zijn? Het zou alles verklaren... Ze schudde haar kop en nam weer afstand "Ik ben Toxic" herhaalde ze, nu duidelijk "Leidster van de Night Warriors. De groep die dit gebied beschermt tegen goedzakjes" Ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyvr okt 22, 2010 10:57 pm

Een zwart gedaante schoot tussen de bomen door. Het gebied was voor de draak onbekend. Het verliet het lichtere bos en schoot over een aantal velden. Niet veel later verkeerde dezelfde gedaante zich in een donker bos. Iets waar je haast de kriebels van kreeg.

Een voordeel van klein zijn en op twee poten lopen was de snelheid die je kon maken. Het had Poison nooit dwars gezeten en het was alleen maar een voordeel. De lichtblauwe gedeeltes op haar lichaam gaven zwak licht maar voldoende om de voorkant te verlichten. De snelheid waarop de draak rende zorgde er voor dat het blauwe licht een lijn achter zich liet. Voor menselijke ogen was het net een lichtbundel die voorbij schoot. De ogen van Piosen wijdde zich open. In de verte zag de draak wat bewegingen. Terwijl Piosen vaart minderde keek het ge
ïnterreseert naar de twee gestaltes. Eveneens draken. Hij maakte zich klein. Schatte de omgeving in. Geen andere draken dan deze twee. Dit kwam mooi uit, indien mogelijk was een gevecht niet een groot probleem. Ineens kwam er een kop uit de grond. Kan ik vechten! Mag ik vechten! Ah meesteres? Kom op! sprak een stem snel. Grommend beet Poison de schedel kapot. Haar dekmantel was nu toch weg dus het gekraak was niet zo'n ramp. Het damp om de schedel verdween. Poison richtte zich omhoog en keek strak naar de twee gestalte en wachtte op een mogelijke reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyza okt 23, 2010 11:35 am

Een geluid klonk over de open plek. Het was niet een geluid dat Toxic of Venom gemaakt had. Met een ruk keek ze naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ze verbaasde zich over wat ze zag: Ze was altijd de enige draak geweest me een veliciraptor-achtige bouw en nu stond er een draak met felblauwe tekens over haar geheel zwarte lichaam voor haar die - net als Toxic - op twee poten liep, kortere voorpoten had en vooral veel veren. Ze vroeg zich een moment af of deze draak misschien ook giftig was. Als er nu nog iemand bijkwam zou diegene denken dat er een familiereünie bezig was. Zowel Toxic als Venom hadden veel gelijkenissen maar dit was verbazingwekkend: Deze draak leek een kopie van haar. Een kloon met andere kleuren. Ze schudde haar kop en maakte met haar houding duidelijk dat zij hier de baas was. Toch kon ze het niet laten die ene vraag te stellen: "En jij bent?" ze kon er een poot op verwedden dat deze draak familie van haar was. Ze bevond zich op 't moment in een vreemde situatie: Ze had zojuist twee draken ontmoet waarvan ze dacht dat het misschien familie was. Ze wist niet zo goed wat ze ermee aanmoest, en dat maakte ze weinig mee. Ze haatte het gevoel van onwetenheid en probeerde iets te verzinnen om haar vermoedens de grond in te werken of juist vast te stellen. Plots kwam er een gedachte in haar op: Het moeras! als dit zusters van haar waren dan moesten ze iets speciaals voelen bij het donkere moeras met de giftige dampen dat in het Night Warrior gebied lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyza okt 23, 2010 6:49 pm

Poison zijn veren begonnen licht te trillen toen hij opgemerkt was. Maar dit hield op toen Toxic liet merken dat ze de baas hier was. Een serieuze blik stond op het gezicht van Poison. Ze liet zich niet zomaar domineren. Ze hief haar kop waardoor ze iets boven Toxic uit kwam en keek met gespleten puppilen naar haar. "Ik heb vele namen, tenminste onder de mensen, maar je mag me Poison noemen..." kwam er duidelijk en zeker uit. Er was geen andere toon van sarcasme of nijd te vinden in haar stem. Alleen neutrale klanken. Haar kop ging langzaam weer in de normale houding waardoor haar hoofd lager was. Hij keek naar de andere draak. Zwijgend keek Poison strak naar Venom. Ondertussen hield ze ook Toxic onophoudelijk in de gaten. De witte draak leek op geen enkel punt op op haar. Althans dat vond Poison. Toxic leek qua bouw en uiterlijk meer op haar. Echter had Poison nooit geloofd dat ze familie had. De jager die haar geprobeerd had te verkopen had verteld dat er nog 2 andere eieren lagen. Maar dat was voor haar opzicht puur toeval. Het zwart met blauwe ei waar Poison in had gezeten was kennelijk als eerste weggehaald. Terwijl ze de twee draken strak in de gaten hield bleef ze zwijgend staan. Inschattend wat er zou kunnen gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyza okt 23, 2010 11:16 pm

Venom merkte de aanwezigheid van de andere draak op en bromde diep vanuit haar keel. Venom wist nu bijna zeker dat deze grijze gevederde draak familie moest zijn. Er moets een herkenningspunt zijn maar het enige wat ze kon bedenken was het moeras. Misschien was dat het wel! Pijnzend over de vraag draaide ze zich om naar de draak die net was aangekomen. Ze merkte op dat de grijze draak exact leek op de net aangekomen draak. Ze verbaasde zich over hoe groot de overeenkomsten waren tussen de drie. Ze draaide zich weer terug naar de grijze draak die ondertussen een dominante houding aan had genomen. Venom liet zich niet graag domineren maar had geen zin in problemen ookal kon ze soms vijandig en agressief zijn. Ze twijfelde of ze zou vragen waar de grijze draak vandaan kwam, ondertussen liet ze de grijze draak zien dat zij ook niet zwak was. Ze ging rechtop staan en keek de draak recht in haar ogen, aangezien ze nu bijna zeker was dat ze familie waren... "Waar kom je vandaan?" vroeg ze en boog zich een beetje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyza okt 23, 2010 11:38 pm

Ze schudde haar kop toen ze de naam van de tweede draak hoorde "Mijn naam is Toxic en die daar is Venom" ze verbaasde zich erover dat al hun namen met vergif te maken hadden. De vraag van Venom leidde haar aandacht af van de donkere draak met de blauwe tekeningen "Ik kon uit een gebied hier niet ver vandaan. Het ligt binnen het Night Warrior gebied. Ik ben geboren in het duistere moeras" ze besloot hiermee haar vermoedens aan hen te vertellen "Ik was alleen toen ik geboren werd, maar ik twijfel eraan of mijn ei het enige ei was" ze snoof toen ze het gezoen van Drakenmuggen hoorde "Voorlopig zorg ik ervoor dat jullie niet worden aangevallen door de Drakenmuggen. Alleen omdat ik geïnetereseerd ben in onze gelijkenissen. Normaal doe ik dit niet" Ze zette een paar passen achteruit, haalde diep adem en brulde het scherpe geluid galmde over de boomtoppen van de donkere bomen met de zwarte stammen. Bijna onmiddelijk stierf het helikopterachtige geluid weg. Daarna vervolgde ze: "Vertel eens. Waar komen jullie vandaan?" ze had zo'n zelfde vlek op de tong van Poison gezien toen zij haar naam gaf. Zowel Toxic, Venom als Poison hadden een zwarte vlek op hun tong. Een vreemd iets vond ze zelf en ze vroeg zich af of Venom of Poison dit was opgevallen. Waarom ontmoette zij elkaar op dit moment allemaal tegelijk? Ze hield beide draken in de gaten en hield de veren en stekels die van haar kop tot het einde van haar rug liepen overijnd waardoor ze groter overkwam dan ze werkelijk was.

(ik moet gaan, ik kom morgen weer. Niet te veel posten als ik weg ben!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyza okt 23, 2010 11:51 pm

Poison was door haar benen gezakt en zat verveeld met haar voorpoot tussen haar tanden te wrikken. Ze luisterde maar reageerde nog niet. "Ik zou me er weinig van kunnen herinneren..." sprak ze. "Het enige wat ik me kan herrineren is dat ik als ei gejat ben van twee andere eieren..." sprak ze verder. "Maar verder is de omgeving mij niet duidelijk, misschien als ik er ooit kom dat ik het herken. Maar de kans dat ik er kom acht ik klein...." mompelde ze verder. Ondertussen keek ze naar de andere twee. "Dus je komt uit het moeras.....aangenaam. Warmer dan die vervloekte dekens van de mensen...." zei ze sarcastisch. "Toxic, Venom, Poison" zei ze nadenkend. "Een giftig gedoe hier allemaal..." voegde ze er grinnikend achter aan. Ze stond op toen ze het gezoem hoerde. Haar puppilen verwijdde zich en ze keek strak in de richting van het geluid. "Wat...." maar al snel werd duidelijk wat het was. Ze zuchtte kort en keek naar Toxic. "Night Warrior? Nachtelijke Krijger...." mompelde ze nadenkend. "Interresant, een theekransje met draken..." voegde ze er sarcastisch aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyzo okt 24, 2010 12:34 pm

Venom haar pupillen krompen toen ze hoorde dat Toxic uit het moeras kwam "Ik ben na jaren weg te zijn geweest terug gekomen om naar mijn geboorteplek terug te keren... het moeras..." zei ze terwijl ze de draken verbaasd aankeek. "Dit is echt ongelofelijk" zei ze en dacht diep na. Misschien hadden ze nog meer gelijkenissen... Opeens stak ze haar tong uit, een tong met één zwarte vlek erop kwam naar buiten rollen. Dit was niet ombeleefd bedoeld maar ze wilde nu zeker weten of de andere twee dit ook hadden. Ze ging zitten met haar tong nog steeds uit haar mond en keek de draken om de beurt aan. Haar tong ging weer naar binnen "Hebben jullie dit ook?" vroeg ze aarzelend en zweeg toen weer

(totaal geen inspiratie :S)
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyzo okt 24, 2010 3:04 pm

Poison leek de gelijkenissen al door te krijgen al miste zij de gelijkenis afkomst. Ze negeerde de woorden over theekransjes. Normaal pikte ze het niet van een mens of draak als ze in het nadeel van de Night Warriors spraken maar dit kon ze door de vingers zien. Venom leek een iedee te hebben of ze wou dood want ze stak haar blauwe tong uit. De donkere vlek op het midden van haar ting was goed zichbaar. Toxic moest zich inhouden om niet boos te worden en de ting uit de bek van Venom te trekken. Venom zei nog net op tijd een combinatie van woorden die haar actie verklaarde. Toxic likte mat haar lange puntige tong langs haar lippen. Als ze wou kon ze tot haar oog komen met haar tong, handig als je diep in karkassen van dieren vroette tijdens het eten. "Zoiets heb ik ook ja" siste ze terwijl ze in een fractie van een seconde de vlek op haar tong zien aan de twee draken. Ze richtte haar blik op Poison wachtend tot zij zou laten zien wat Toxic eigelijk wel verwachtte. Betekende dit dat ze écht familie waren? "Ik was alleen toen ik geboren werd. Misschien dat we zussen zijn en dat de twee eieren - die van jullie - al weggenomen waren toen ik uitkwam." verklaarde ze. Ze ontspande nu en liet de stekels en veren vlak op haar rug en nek zakken. Al bleef ze overeind staan. Ze kon haar status als leider van de Night Warriors niet verbergen. Daar was ze te trots voor. Ondanks haar trots liet ze de macht haar niet verblinden: Ze was niet stom. Sinds ze Azazeal niet meer als partner en mede-leider zag stond ze er alleen voor. Twee zusters als hulp bij het onderhouden van de groep klonk haar goed in de oren. Samen zouden ze zo goed als onverslaanbaar zijn. Met die gedacchte kreeg ze de grijns niet meer van haar snuit. De enige vraag die haar bleef achtervolgen was of ze het wel wilden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyzo okt 24, 2010 8:26 pm

Poison keek naar de twee draken en hoorde de woorden. Ze dacht kort na. Ze had nooit gewild dat ze familie had, alleen was veel makkelijker. En nu, stond ze haast tegenover twee zussen. Ze luisterde onwennig naar de twee draken. Daarna likte ze zo over haar lip dat de vlek ook zichtbaar werd. "Dus, één vlek op de tong, één afkomst. En dat het toevallig twee andere eieren bij mijn roof was." sprak ze opsommend en alles nagaan. "Dusss, wil dat zeggen dat wij familie zijn?" sprak ze kalm. "Geloof ik niet, ik heb nooit familie gehad!" sprak ze opstandig. Ze twijfelde van binnen echter wel. Was dit werkelijk haar familie. Er was niets mis met de draken. Het was meer het verleden. Ze had gehoord dat er meer eiren lagen maar ze wilde het nooit geloven. Ze had geen familie. Geen ouders. Als ze die had, dan waren ze haar wel komen halen! Poison's ogen gleden naar Toxic en Venom. Maar die bleken er anders over te denken. Zij zelf begon wel aan te twijfelen. Ze zocht eerder naar uitvluchten om te bevestigen dat ze onmogelijk familie waren en dit groot toeval is. Op den duur zuchtte ze. "Dus wij zijn familie..." sprak ze zacht en op den duur haar twijfels maar weg te slaan. Ze keek naar de andere twee en keek daarna naar de lucht. Vreemd, altijd alleen en nu familie. Ze hoopte dat ze zich kon aanpassen aan deze grote verandering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyma okt 25, 2010 5:29 pm

Poison was de enige die het niet aan leek te staan. Toxic liet haar blik over de donkere draak met de felblauwe tekens gaan. Ze hield niet van opstand maar kon het ergens wel begrijpen. Haar opsomming maakte alles duidelijk waardoor Toxic alles op een rijtje had staan. Nog voor ze Poison eens flink de waarheid wou vertellen hoorde ze haar toegeven. Nu knikte Toxic alleen. Ze keek even naar Venom, zij leke het ook wel leuk te vinden. "Ik weet wel iets dat je misschien overhaalt te blijven: Ik ben de leider van de Night Warriors. Als jullie werkelijk mijn zussen zijn kunnen jullie een hoge rang krijgen. Jullie weten waarschijnlijk niet half hoe gevreest ík ben. Stel je eens voor wat wij met z'n drieën wel niet kunnen uithalen." er stond een brede grijns op haar snuit en ze zwiepte met haar staart. Meer vrouwtjes in de groep zou leuk zijn. op 't moment waren er drie vrouwlijke draken binnen de Night Warriors: Cloud, Sombra en zijzelf. De andere leden waren allemaal mannetjes. Misschien een pluspunt voor Venom en Poison. Ze vroeg zich af of Poison wel slecht was van binnen. Bij Toxic was het bestemming geweest, van Venom kon ze het wel een beetje weten omdat deze had gezecht dat ze pas in DW was. Dat betekende dat Venom als eerste bij haar aankomst naar het duistere gebied gekomen. Venom had dus een voorkeur van de slechte kant. Maar Poison? Poison leek eerder een sarcastishe tussenhanger: Niet slecht en niet goed... "jullie moeten maar eens kennismaken met de leden als jullie besluiten bij de groep te komen. We zouden een mooi trio kunnen zijn" ze sprak nu zachter waardoor het onheilspellend klonk. De sis die door hara stem klonk maakte dat duidelijk was hoe Toxic in elkaar zat: Eén grote bonk pure slechtheid. Toxic zag het zelf niet echt als slecht, slecht vond ze een beetje een raar woord. Maar omdat iedereen hen zo noemde ging ze er maar vanuit dat ze het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyma okt 25, 2010 8:14 pm

Venom hoorde de woorden van Toxic en knikte grijnzend. "Lijkt me enig!" grinnikte ze zacht en zag dat er nu ook een brede grijns op de snuit van Toxic was gekomen. Het gevoel om samen hét trio te kunnen worden was echt geweldig. Het was niet op te noemen wat ze allemaal konden uithalen en ze wist dat het hier in DW wel goed zat met de duistere kant. "In het vorige land daar was ik de leider van de slechte groep maar ze konden de tiranie niet aan. Het waren allemaal goedzakjes en toen ben ik vetrokken naar een betere plek." zei ze en zweeg even. "Ik wil zker blijven" herhaalde ze in andere woorden en keek Toxic strak aan met vuur in haar ogen... Ze ging zitten en keek toen naar Poison. Venom wist niet zeker of deze draak het zou willen om samen te zijn... als de drie gevreesde zusters...

(ik ben echt niet goed bezig >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyma okt 25, 2010 9:59 pm

Poison had zwijgzaam met een nagel tussen haar tanden lopen frunniken toen ze het voorstel van Toxic hoorde. Ze dacht kort na en knikte toen kort. "Ik zie de twijfel in je ogen, Toxic, ben ik slecht genoeg...." sprak ze duidelijk. "Laat ik even ieder zieltje dat ik heb gewonnen van de mensen eens laten zien..." siste ze. Ze spreidde haar vleugels waarbij haar blauwe strepen fel gingen kleuren. En daarbij ook haar witte vlekken. Uit deze vleken schoten slierten licht die ieder hun plek innamen. Een 100-tal aan vlammetjes zweefde om hun heen. "Tel ze maar na, 100 stuks..." sprak ze kalm en grinnikte. "Iedere vlam behoort tot iemand die mij probeerde te temmen....maar helaas..." sprak ze grijnzend. Alle vlammetjes schoten weer naar Poison en verdwenen in de vlekken. Haar ogen zochten Toxic. "Mijn genoegen, ik ben maar wat lid van het trio van verdoemenis..." sprak ze met een grijns op haar gezicht. "Kennis making met de leden...mijn genoegen. Ik ben benieuwd wat de Night Warriors nog meer in hun macht hebben. Een leider als dit wil heel wat zeggen..." sprak Poison. Nu met meer waardigheid en respect tegen over de NW. Haar ogen gingen naar Venom en even grinnikte Poison van genoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptyma okt 25, 2010 11:00 pm

Poison maakte alles goed met haar door haar de zielen van hen die ze gedoodt had te laten zien. Toxic knikte instemmend. Nadat Venom én Poison hun toestemming hadden gegeven was het gebeurd: Nu wist men het nog niet maar binnenkort zouden ze bekend staan als hét duivelse trio. De zusters van vergif. "Dan zij wij hierbij, herrenigt. En nieand die dat kán veranderen!" ze grijnsde en zette een aantal passen achteruit. Zij had misschien geen zielen van hen die ze gedoodt had verzameld maar ze had wel iets anders: Een hele groep van de meest gevreesde draken van DW. Ze zette zich stevig neer alsof ze zich schrap zette en spreidde krachtig haar vleugels. Ze haalde diep adem en brulde, harder dan normaal. Om hun herreniging te bezegelen. Het was ongelofelijk hoe hard ze kon brullen in verhouding met haar lichaam. Het was een geluid dat door merg en been ging. Dat de rillingen over je rug liet lopen en de haren in je nek overijnd liet staan. Het was het geluid dat vele vreesde of haattte. Ze zou naar de groepsgrot gaan en hen daar voorstellen aan de rest van de leden. Zou ze hen vertellen dat ze jongen had? Ze overwoog het iedee maar sloeg het uiteindelijk af. Ze zouden het zelf wel zien als ze de leden bij elkaar haalde. Het werd toch wel tijd dat dat zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptydo okt 28, 2010 2:30 pm

Poison keek naar Toxic en knikte gelijk. "Ze moesten het eens proberen..." siste ze geniepig. Er stond een tevreden glimlach op haar gezicht. De brul deden haar veren overeind staan en haar ogen dichtknijpen. Ze grinnikte. "Dát....is een geluid waar ik nooit aan zal wennen..." sprak ze grinnikend. Ze glimlachte en stond daarna op haar achterpoten en keek naar Toxic. "Waar moeten we heen....althans ik heb begrepen dat je de rest had geroepen...." sprak ze en knikte kort. Ze keek rond. Ze was hier ook maar net dus ze kende de weg hier nog niet. Niet dat dat lang zou duren. Ze was iemand die snel op ontdekking ging. Zoekend naar iets nieuws. En misschien een paar mensen om hun zielen te gebruiken. Poison keek kalm naar Toxic en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom

Venom


Aantal berichten : 24
Punten : 27
Join date : 11-10-10

Dragon World
Leeftijd: Een paar jaar
Temmer\draak: -
Partner: -

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptydi nov 02, 2010 5:50 pm

(sorry dat ik niet reageerde...)

Venom zag de lichtbronnen door de lucht dwalen. Het bleken zielen te zijn, Venom grijsde breed. Toen de lichte verdwenen keek ze nog even dromerig voor zich uit. Er werd gepraat en ze schrok wakker uit haar dagdroom. "Misschien kunnen we naar je groep gaan?" vroeg ze, ze wist niet zeker of dit een geschikte vraag was maar ze wilde zien hoe de groep van Toxic zou reageren op de aankomst van de zusters van hun lijders. "Zijn er veel vrouwen in de groep?" vroeg ze nieuwschierig en dacht na over hoe de groep zou zijn. Venom was nieuw maar ze wist dat het hier beter zou zijn dan waar ook op de wereld waar ze geweest was. Het zou dan waarschijnlijk ook niet moeilijk voor haar worden om zich aan te passen aan deze plek of dat deze plek zich aanpaste aan haar. Ze hief haar kop en keek om zich heen. Vuurvliegjes danste tussen de bomen door. De kleine uitsteekseltjes op haar rug en aan haar staart gloeiden op. De vuurvliegjes keerde en vlogen om de drie draken heen. Venom keek naar de vuurvliegjes. De uitseeksels stopte met gloeien en de vuurvliegjes verdwenen weer in het donker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptydi nov 02, 2010 9:50 pm

Toxic grinnikte toen ze Poison zag rillen. Het was een redelijk normale reactie op het geluid en dat was maar beter ook. Ze keek naar de boomtoppen boven zich en besloot te voet te gaan. Poison leek daar ook haar voorkeur aan te hebben. Venom kon meevliegen als ze niet wou lopen. "Volg me maar" zei ze na een korte blik in het rond. De vuurvliegjes verdwenen op het moment dat ze haar eerste paar stappen. Of dat door haar of door Venom kwam ging haar niet aan. Eerst langzaam maar daarna steeds sneller schoot de omgeving langs. Haar snelheid maakte dat ze niet bij te houden was voor draken die niet gebouwd waren om te lopen. Vliegend was wel mogelijk. De snelheid zorgde er ook voor dat ze bijna geruisloos was. Ze zette er een behoorlijke vaart achter zodat het niet lang duurde voor ze in rotsachtigere omgeving kwam. Ze stopte op het plateau voor de grot en brulde naar alle leden. Ze had een belangrijke mededeling voor hen. Ze had ook besloten Cloud een rang te geven en een actieviteit te starten. Ze was van plan een kudde berggeiten neer te halen óf op walvisjacht te gaan.

(korte post, sorrie)

Terug naar boven Ga naar beneden
Poison

Poison


Geslacht : Man Aantal berichten : 34
Punten : 45
Join date : 21-10-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: When you live a long time, age isn't important
Temmer\draak: No one will tame me
Partner: Love, it is something you've got to feel. Hmmm nope, not feeling it.

Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Emptydo nov 04, 2010 1:23 pm

Venom haar ogen zagen dat Toxic op het punt stond te vertrekken. Ze stond op en ging direct achter Poison aan. Ze liep wat achter maar was in staat om naast Toxic te lopen. Haar ogen keken kort op zij. "Toxic, ik heb misschien een idee wat je zal interreseren..." sprak ze kalm. "Ik ben met de zielen die je zag in staat om doden mensen, tot op zekere hoogte, op te roepen. Deze kan ik voor mijn doelen gebruiken, maar mocht mijn doel zijn dat ik het Night Warrior's gebied laat patrouilleren. Dan doen ze dat..." sprak ze kalm. "Dus wat ik wil zeggen, ik kan er voor zorgen dat op meerdere punten patrouilles staan. Dit doe ik echter alleen wanneer je daar mee instemt..." sprak ze kalm. Poison keek daarna weer voor haar en wachtte op een reactie. Ze wilde zich niets liever dan haar zelf nuttig maken voor de Night Warrior's. Mocht Toxic het goedkeuren zou ze het zo snel mogelijk regelen. Haar ogen zagen dat het gebied veranderde en rotsachtig werden. Haar ogen keken rond. Opnieuw brulde Toxic. Venom's ogen sloten zich. Het bleef een vervelend geluid. Maar ze had respect voor dat Toxic met haar bouw zo luid kon brullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een nieuw begin... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuw begin...   Een nieuw begin... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuw begin...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New begin or the last end?
» Nieuw..
» nieuw
» Nieuw Gebied
» een nieuw gebied.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het donkere bos-
Ga naar: