Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 New begin or the last end?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rose

Rose


Aantal berichten : 3
Punten : 7
Join date : 18-05-10

Dragon World
Leeftijd: 16
Temmer\draak: ..
Partner: Ooit misschien??

New begin or the last end? Empty
BerichtOnderwerp: New begin or the last end?   New begin or the last end? Emptydi mei 18, 2010 6:10 pm

Hoe het begon

Rose komt niet uit Dragon World maar uit een dorpje die er ongeveer 70 Km naast licht. Ander land en ander gebied. Nadat het dorpje verwoest werd door dieverse draken was zij en haar zusje gevlucht. Dagenlang waren de onderweg geweest toen het zusje een ernstige ziekte kreeg en uiteindelijk na enkele dagen dood was. Een tijd lang was Rose verdrietig geweest. Maar nu wilt ze wraak, wraak op de draken die dit hadden gedaan. Met goede medische hulp zou haar zusje nog leven en woonde ze met haar familie in het dorp. Haar ouders waren beide al overleden met de aanval op hun dorp. Ook vele vrienden van Rose waren gesneuveld. Ze gelooft niet dat er nog een zou leven of zou dit niet waar zijn? Ze had dagen lang doorgelopen tot dat ze bij Dragon World aankwam...

En nu

Rose heeft al een paar dagen rond gedwaald en zocht nog steeds naar de draken die hier mogelijk kunnen leven. Tot nu toe is ze nog niemand tegen gekomen en besloot zich bij een groep te vestigen. Hiervoor zou ze eerst geaccepteerd moeten worden. Want de eenzaamheid werd haar teveel. Ze zou misschien in een groep gaan waar draken en mensen geacepteerd werden. En over het algemeen was deze groep neutraal, evenals zijzelf. Ze is nog steeds opzoek naar de boosdoeners maar het is nog niet gelukt om deze te vinden. Zou het ooit lukken of zou ze altijd in een leven zitten waarbij ze de draken zoekt??

(Srry XD niet erg veel inspi miss komt er meer...)

Wat ik zoek :
1 of 2 draken die meededen aan het verwoesten van het dorp..
Een vriend of vriendin die ook ik het dorp leefde maar nog een jaar voor de aanval was vertrokken.

;D Iemand ??


Draak 1 ;
(eventueel draak 2:)
Vriend(in) :
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruko

Haruko


Geslacht : Man Aantal berichten : 98
Punten : 116
Join date : 28-05-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 23 jaar
Temmer\draak: I don't live to use a dragon
Partner: Flora, als het leven een tuin was en iedere bloem iemand was die je kent, dan was jij de mooiste en grootste bloem waar ik het beste voor zal zorgen.

New begin or the last end? Empty
BerichtOnderwerp: Re: New begin or the last end?   New begin or the last end? Emptyza mei 29, 2010 9:27 pm

Ik wil met Haruko wel de vriend zijn. Als je er zelf geen problemen mee hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zu

Zu


Geslacht : Man Aantal berichten : 97
Punten : 118
Join date : 10-01-10

Dragon World
Leeftijd: 565 jaar
Temmer\draak: -
Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful

New begin or the last end? Empty
BerichtOnderwerp: Re: New begin or the last end?   New begin or the last end? Emptyza mei 29, 2010 10:48 pm

Hmm.. Ik kan met Zu wel de draak spelen die het dorpje heeft verwoest, aangezien dat in zijn verhaallijn meespeelt.
Nouja, je ziet maar. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





New begin or the last end? Empty
BerichtOnderwerp: Re: New begin or the last end?   New begin or the last end? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New begin or the last end?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een nieuw begin...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Verhaallijn-
Ga naar: