Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een grot voor Angel en Razor

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

een grot voor Angel  en Razor Empty
BerichtOnderwerp: een grot voor Angel en Razor   een grot voor Angel  en Razor Emptyzo mei 10, 2009 11:51 am

Razor was aan het rondwandelen maar dan met zijn gedachten er niet bij want die waren bij Angel dus hij lette niet op waar hij liep en vil ten in de ivier voor de water vallen en klom er ton uit.
Toen zag hij een redelijk breed pad wat je niet kon zien als je erboven stond en hij volgde het pad en kwam bij een grot uit met een werme bron "Hé zou dit geen goede plek voor angel enmij zijn als huis."dacht hij in zichzelf en gaf ton een brul en wandelde rustig naar buiten want anders kon Angel hem waarschijnlijk niet vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

een grot voor Angel  en Razor Empty
BerichtOnderwerp: Re: een grot voor Angel en Razor   een grot voor Angel  en Razor Emptyma mei 11, 2009 5:13 pm

angel hoorde de brul en kwam naar razor toe 'wat is er?' vroeg angel aan razor terwijl ze haar vleugels opvouwde... nadat ze haar vleugels had opgevouwd liep ze naar het water en dronk wat.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

een grot voor Angel  en Razor Empty
BerichtOnderwerp: Re: een grot voor Angel en Razor   een grot voor Angel  en Razor Emptyma mei 11, 2009 8:41 pm

'Volg me maar.' zei hij en liep over het geheime pad naar het hol 'IK heb een grot gevonden en het pad ernaar toe zie je maar uit een hoek en de grot is goed verstopt dus we kunnen ons hier verstoppen als er iets is of voor andere zaken.' zei hij toen en met een nadruk op andere zake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een grot voor Angel  en Razor Empty
BerichtOnderwerp: Re: een grot voor Angel en Razor   een grot voor Angel  en Razor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een grot voor Angel en Razor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een grot voor Angel en Razor...
» [GEZOCHT] een ei voor Angel en Razor
» Razor
» Razor in het echt is...
» Angel's Ref. Shop!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: De hoge watervallen-
Ga naar: