Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een grot voor Angel en Razor...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:00 pm

Angel vloog uitgeput over de eenorme toendra's. Het enige wat Angel nu nog zou kunnen doen is neervallen. Angel's ogleden werden zwaar en de vleugels van Angel begonnen te zwabberen. Angel hield het niet meer uit van de vermoeidheid, het zwabberen werd ergen en ergen en op dat moment begaven haar vleugels het. Angel viel naar beneden en met een noodgang schoot ze verticaal naar beneden. Nog net op tijd opende Angel haar ogen en kon nog een scherpe bocht maken voordat ze op de grond terecht zou komen. Ze vloog naar boven, na een tijdje kwam Angel aan bij een grot. Toen ze daar langs vloog zag ze dat de grot niet bewoond was. Angel vloog naar de grot en kwam daar met een luide plof op de grond neer. Angel kon nog net een hulpeloze brul laten horen aan Razor maar toen viel ze in slaap... Een vreemde pijn in haar buik wekte haar. Onrustig werd Angel wakker, de pijn in haar buik werd na een tijdje erger. Een andere zielige brul klonk maar het geluid van de brul werd gebroken door de hoge bergen. Angel hoopte dat Razor op tijd zou komen voor de kleintjes

(Alleen Razor ik en de kleintjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:15 pm

Ze was bij haar vader tot ze opeens haar moeder hoorde roepen. Ze dacht niet na en vloog er al vandoor. Ze kon nog maar net vliegen en fladderde zo hard ze maar kon. Af en toe krijste ze ook. Een roep voor haar moeder. Haar moeder leek wel in paniek? Ze zou zich maar beter voort maken. Maar het koste haar meer dan 20 min om bij de grot aan te komen. Eerst aarzelde ze om naar binnen te gaan. Haar ogen waren groot en sloop zachtjes naar binnen. "Mam?" Vroeg het jong heel aarzelend. Met haar vleugels wijd open naderde ze een grote draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:22 pm

Angel glimlachte vaagjes toen ze har kleine dochtertje zag. 'Dag lieverdje van me...' fluisterde en kneep toen opeens haar ogen dicht. De weeën waren nu net begonnen alleen was het nog niet zo erg. 'Je krijgt een broertje of zusje' zei Angel liefjes en hoopte dat ze niet boos, jaloers of bang zoe worden. 'Kom eens bij me schat...' zei ze zacht en sleepte haar staart naar Ydnam, oen har staart bij Ydnam was aangeland legde ze hem over Ydnam heen. 'Het komt wel goed' zei ze zacht en er kwam weer een golf van buikpijn. Razor waar ben je nou?! dacht ze en keek toen weer naar Ydnam. 'Mama heeft alleen een beetje buikpijn, straks is het weer over en dan ligt hier een mooi eitje' zei ze vertederend en knipperde terwijl er een traan op de grond rolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:28 pm

Ze keek hoe haar moeder in een krimp van de pijn. Toen ze haar moeder zo hoorde om haar gerust te stellen knikte ze nog bezorgt. Ze legde haar hoofdje op haar moeders staart om wat warmte te krijgen. Haar ogen waren groot. Broertje of zusje zou fijn zijn. Dan kan ze lekker spellen. Toch was ze nog niet helemaal gerust. "Waarom doet dat zo veel pijn?" Vroeg ze onzeker. Wilde ze het eigenlijk wel weten? Ze gleed weg van haar moeders staart en ging op de koude grond liggen. Haar hoofdje op haar poten. Keek ze zo naar haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:39 pm

Angel glimlachte en keek naar Ydnam die tegen haar staart ging liggen. Met haar staart schoof Angel Ydnam naar haar voorpoten toe. 'Hij wil met je spelen daarom doet het pijn' zei ze en glimlachte, de glimlach verdween al snel en veranderde in een vertrokken gezicht. Na een tijdje werd het wat rustiger. 'Maak je maar geen zorgen over mij' zei Angel vertederend. Weer verscheen er een lieve glimlach op haar fezicht, maar nu was hij breder. 'Waar is papa?' vroeg Angel opeens terwijl ze even opkeek naar Ydnam. 'Weet je dat misschien?' vroeg Angel lieflijk. Angel schoof haar achterpoten onder haar lichaam vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:41 pm

Razor kwam in vleigende vaart aanvliegenen lande onhandig en schoof zo verder met zijn nues tot tegen die van Angel. 'Gaat het schat?' vroeg hij aan Angel en keek naar haar buik 'Hij istoch al behoorlijk gegroeid als 2 dagen geleden, niet?' zei razor om het voor Angel een beetje dragelijer te maken. 'Hoeveel zijn het er?' vroeg hij aan zijn geliefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 7:45 pm

Ydnam keek op naar haar moeder. "Ik heb hem nog net gezien. Hij leerde me vliegen. Toen ik je hoorde was ik al meteen naar jou gekomen. Ik weet nu niet waar papa nu uit hangt." Haar oogjes keken speels naar haar moeder toen ze zo hartelijk keek. Ze voelde zich warm vanbinnen. Ze bleef op de warme poten van haar moeder liggen. Ze zuchtte ontspannen.Toen zag ze haar onhandige vader en liep meteen uit de weg voordat ze verpletterd werd. Ze keek naar haar ouders die knuffelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Emptydi feb 16, 2010 8:53 pm

'Kom er bij lieverd en geef je nieuwe broertje en of zusje een dikke knuffel.' zei razor en keek met glanzende ogen naar Ydnam die weer met dezelfde blik maar met kleinere oogjes toe keek naar haar ouders.

Edit Angel: minstens drie volle zinnen dit valt onder spam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een grot voor Angel en Razor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een grot voor Angel en Razor...   Een grot voor Angel en Razor... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een grot voor Angel en Razor...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een grot voor Angel en Razor
» [GEZOCHT] een ei voor Angel en Razor
» Razor
» Angel's aanvraagjes ^^
» angel the real

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De drakengrotten-
Ga naar: