Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezelig hier.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. - Pagina 2 Emptyza apr 24, 2010 12:31 pm

Toxic zei niet iets tegen Blade en draaide zich daarna weer naar Darko en dreigende opnieuw. 'het is mijn ernst, maar als je het liever niet hebt dan is dat ook goed. je zult wel zien waarneer er oorlog uit breekt tussen beide kanten. en als je dan geen spion aan de andere zijde hebt is het een fout die je ooit nog zult berouwen, Toxic.'zijn woorden waren beleeft, maar gelijk ook door drenkt met de waarheid. mocht er een oorlog uitbreken dan had ze geen spion die haar de daden van de andere doorvertelde. 'een ding kan ik je al vertellen Toxic, en dat is dat de schuilplaats bij de hogewatervallen ligt niet ver bij de rivier vandaan!' voegde Darko eraan toe en hij keek haar nog even aan, daarna draaide hij zich half om en zetten zich af. 'ik hoor het wel als je je bedacht hebt!' riep Darko naar Toxic en hij vloog naar de grens die net echt verweg nog was, in verband met de lengte van het gebied zelf. Darko hoopte dat Toxic zich zou bedenken dan had hij tenminste wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. - Pagina 2 Emptyza apr 24, 2010 10:39 pm

Toxic snoof "ik hou niet van verraders, je maakt geen kans. Nooit meer" haar stekels gingen weer omlaag en ze vauwde haar vleugels. "Blade, Luna is nu op de toendra. Tot weerziens" ze keek niet meer naar de wegvliegende Darko. Hij had zijn kans gehad en hem verspild. Ze draaide zich om en liep naar de schaduwen tussen de bomen "Curse..." siste ze zacht. Hij zou de indringer die zojuist was binnengedrongen moeten tegenhouden; hij was bij de grotten. Ze keek achterom naar Blade "Zorg maar dat je bij Luna komt, je herkent haar wel, kan niet missen" met die woorden werd ze een met de schaduwen.

(Topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezelig hier.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» draakje hier,
» Ben je hier, Venray?
» was isooth hier maar....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het donkere bos-
Ga naar: