Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezelig hier.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyma apr 05, 2010 11:02 pm

de gure wind blies hard in zijn gezicht, maar met krachtige vleugelslagen vloog hij tegen de wind in. Darko hielt wel van ruig terein en gure weer. zijn oren hoorde een schel gebrul en zijn lippen krulde vals op zijn drakenkop. het donkere bos onder hem was een vage zwarte schim die onder Darko door schoot. tot zijn blik op een zwarte draak viel die rustig tussen de bomen zat. cikelend landen Darko vlak voor de draak. 'hm niet veel soeps!' zei Darko sascasties en hij keek de draak vals aan. de glimlach speelde nog steeds op zijn lippen. 'je bent wel klein, voor zo'n brul die je creeéde.' voede Darko er vals aan toe en hij wachten af wat de draak zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyma apr 05, 2010 11:34 pm

'lef heb je zeker!' riep Darko en hij keek Blade keurend aan. hij leip een rondje om de kleinere draak en Darko keek geamuseerd naar Blade's kop. 'je bent in ieder geval geen doetje zoals de meeste draken die ik tegen was gekomen voor ik hier aan kwam.' de geamuseerde toon was duidelijk te horen in zijn stem, maar zijn glimlach was nog steeds vals. Blade's vleugels glansde een beetje paars op en Darko zag hoe een zekere woede uit de ogen van Blade straalde. de wind waaide nog steeds, maar Darko merkte het niet eens alleen zijn manen waaide wild in de wind. zijn blik hielt Darko op de draak gericht, maar een soort gerommel weer klonk door de stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zu

Zu


Geslacht : Man Aantal berichten : 97
Punten : 118
Join date : 10-01-10

Dragon World
Leeftijd: 565 jaar
Temmer\draak: -
Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyma apr 05, 2010 11:50 pm

Dat gerommel kwam door Zu. Hij had weer eens opgevangen, dat er indringers waren in zijn gebied en was weer pissed. Zijn idee 'leg lijken bij de grens' leek hem zo slecht nog niet, en misschien zou hij daar vandaag wel mee beginnen. Hij gromde en dook naar beneden, recht in het donkere bos. Een grote dikke beer liep snel weg, maar raakte niet verder dan drie bomen, doordat Zu zijn staart tegen hem aanklapte. De beer vloog weg en bellande recht voor Zu's poten. Hierbij liet Zu het, hij had toch geen honger. Twee onbekende geuren drongen zijn neus binnen en hij vernauwde zijn ogen tot spleetjes. Daar waren zijn indringers dus. Hij liep met lichte passen richting het tweetal, en toen Zu hen eindelijk zag bleef hij staan. Vaagjes hoorde hij het gesprek tussen hun twee en geboeid luisterde hij mee. Nu hij er genoeg van had, liep hij op hun af en hij kwam grommend tussen de struiken vandaan. 'Zo zo, houden we een theekransje in een gebied waar we niet mogen zijn?' hij torende een stuk boven het tweetal uit. Een rij spierwitte tanden kwamen tevoorschijn terwijl hij hen beiden aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 12:48 am

'ik ben Darko en wie ben jij?' vroeg Darko na zich voorgesteld te hebben keek hij naar een andere zwarte draak die grommend de struiken uit kwam. Darko kenden de draak niet net als die voor hem stond. 'theekransje, nee dankje ik hoorde zijn brul toevallig en ik wilde weten wie het was.' zei darko tegen de draak die net een kop groter was dan hij was, maar dat maakte Darko niet uit. zijn houding was niet dominat, maar ook niet bang eerder onderdanig jegens de grotere draak. 'mij is ter oren gekomen dat hier een bende draken rond zou zwerven en hier de dienst uit maken? ik zou graag auditie willen doen bij de leider van de groep!' zijn stem was niet respectloos, maar gaf eerder weer hoe Darko in elkaar zat. ruw, sterk, snel, behendig, slecht en een moordenaar. andere pijn doen zat in zijn bloed en Darko genoot er van als andere zouden smeken om te blijven leven, zodat hij hem levend uit elkaar zou scheuren tot ze van de elende zouden sterven. dat alles was uit Darko's ogen te lezen. het waren bijna doodshoofden die hij in zijn oogkassen droeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 3:18 pm

Haar gifgroene ogen schoten open toen de brul haar wekte en uit haar duistere schuilplaats lokte. Ze siste zacht tewijl ze als een schaduw tussen de bomen door naar de plek ging waar het geluid vandaan was gekomen. Haar sissen zwol aan, het was niet zoals dat van een slang; het klonk veel dreigender. Ze was niet de enige die de brul had gehoord, een van haar groepsleden had het ook gehoord. Zu was niet alleen trouw en oplettend, ook was hij slecht en zeker geen watje. Het leek erop dat ze bezoek hadden: Een uit de kluiten gegroede peper en zo'n tipish zwart geval. Haar gifgroene tong gleed langs haar scherpe tanden toen ze tevoorschijn kwam. Ze was niet groter dan Zu of de rode draak maar zéker niet zwakker. "Krijg nou, een theekransje houden zonder de gastvrouw uit te nodigen?" vroeg ze spottend. Ze had de woorden van Zu al een eind terug opgevangen. Ondanks haar grootte had ze een dominate houding tegenover iedereen en niet zonder reden; De brul had de leidster van de NW gelokt: Toxic.

(Het is gezellig en niet gezelig, anders zou je uitspreken: Gezeelig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 4:49 pm

een andere zwarte draak met gifgroene ogen verscheen zomaar uit de duistere schaduwen van het donkere bos. haar gesis was al van ver te horen. met kille ogen keek Darko naar haar lichaam's taal. "geen twijfel mogenlijk, die draak is vast de leider van de groep waar ik net over sprak!" dacht Darko terwijl hij Toxic op nam. 'theekransje's zijn voor zwakkelingen!' sneerde darko, maar hij hielt de toon zo dat het niet helemaal respectloos klonk. 'ik had net tegen de andere grotere draak al gezegd dat mij is ter oren gekomen dat hier een bende draken rond zou zwerven en hier de dienst uit maken en ik zou graag auditie willen doen bij de leider van de groep.' herhaalde Darko terwijl hij zijn blik niet van de nieuwkomer af gleed. deze draak had iets wat de eerste grote zwarte draak niet had. zijn geduld werdt aardig op de proef gesteld, maar Darko hielt zich iets langer dan de dominate draak. vaak was het zo als je dat niet deed kreeg je eerder problemen dan dat het goed af zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 5:04 pm

"De toneelzaal is die kant op" Toxic gebaarde naar de met zon overgoten vallei dicht bij de grens van het duistere gebied. "Als je denkt dat het echt zo gemakkelijk is dan ben je zwakker dan je eruit ziet, ik zal het je uitleggen aangezien je niet zo slim lijkt: Je hebt niet alleen kracht nodig en denken dat je slecht bent, je moet slecht zijn." haar stem klonk spottend en vals "Als je denkt dat je zomaar aan kunt komen lopen, een leuk toneelstukje op voeren en je daarna doodnormaal bij de Night Warriors kunt voegen..." ze liep de diepste schaduwen uit zodat haar houding beter te zien was en ze dreigender overkwam "...dan heb je het mis!" haar tanden werden zichtbaar bij het laatste woord. Ze moest zeker niet onderschat worden, Toxic was niet voor niets de leider van de Night Warriors. "Misschien denk je dat je een grotere kans hebt als je je hier durft te wagen, dan moet ik je een tip geven: Denk eens vrolijk twee keer over dat iedee na" ze was bitter en niet niet in staat dan ook maar iets door de vingers te zien.

(gast ik ben niet zwart)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 10:17 pm

'toneelstukje?' vroeg Darko spottend en proeste bijna van het lachen. aan de stem van Toxic kon hij horen dat het een vrouwtjes draak was. 'dame ik heel wat mensen vermoord en andere draken het leven zuur gemaakt die zich maar in mijn buurt waagden. ik ben geen toneelspeler, maar een ras echte door en door slechte draak!' gromde Darko en hij bleef staan waar hij stond. Darko was niet van plan zich zo maar af te laten wimpelen. 'wat je voor bebroefing ook hebt ik schrik er niet voor terug al moet ik een hele stad plan branden en het as op lekken!' Darko's stem war ruw, maar respectvol het geen dat zij duidelijk de leiding had maakten hem niets uit, maar ze moest hem niet beledigen. Darko had een hekel aan draken die hem er waardeloos uit vonden zien, ook al had hij een lelijk litteken aan zijn rechterkant, recht over zijn oog zaten drie dunne strepen die hij bij zijn laatste gevecht had opgelopen. nu Toxic uit de schaduw was gekomen leek ze helemaal niet meer zwart, maar grijs en met veren op haar vleugels. Darko's manen waaide voor zijn ogen die hij strak en boosaardig op Toxic gericht hielt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zu

Zu


Geslacht : Man Aantal berichten : 97
Punten : 118
Join date : 10-01-10

Dragon World
Leeftijd: 565 jaar
Temmer\draak: -
Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 10:30 pm

Zu gromde en brieste. Rookwolken kwamen uit zijn neus en hij keek beiden dreigend aan. 'Als er een beetje verstand in die hoofden van jullie zat, zouden jullie weten dat jullie hier niet horen.' een dreigend geluid borrelde op vanuit zijn keel. Hij dulde geen indringers hier. 'Allee als jij dat denkt is dat goed hè' Zu keek de zwart/paarse draak aan en stapte op hem af. 'Ik denk, dat ik jullie zometeen de grond in ga boren.' Zu's snuit raakte bijna die van Blade. 'mij is ter oren gekomen dat hier een bende draken rond zou zwerven en hier de dienst uit maken? ik zou graag auditie willen doen bij de leider van de groep!' Hij keek Darko aan en gromde. 'Zo snel kom je er niet in.' Toen Toxic aankwam grijnsde hij en hij knikte respectvol naar haar. 'Weer twee onwetende ratten hier.' Een rij witte tanden kwamen tevoorschijn. "Krijg nou, een theekransje houden zonder de gastvrouw uit te nodigen?" Zu had moeite om zijn lach te kunnen inhouden en hij grinnikte dan ook. Hij volgde het gesprek tussen Darko en Toxic. Zij was goed in het maken van opmerkingen die steken konden laten vallen. Bij alles wat ze zij, knikte hij instemmend mee. Toen hij de boosaardige blik in Darko's ogen zag gromde hij en schoot hij naar voren. Niet veel later zaten zijn kaken rond Darko's nek geklemd. 'Ik zou maar een andere blik in je ogen nemen, wil je hier nog levend vandaankomen.' Zo onrespectloos, en dan in de NW willen? Dat zou nooit lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydi apr 06, 2010 11:30 pm

het verraste Darko niet dat Zu het voor zijn leidster op nam, maar zijn tanden konden onmogelijk zijn schubben doorboren. hij grijnsde gemeen bij het horen van Zu's woorden, maar hij onderschatten zijn kracht niet. Zu mocht dan groter zijn dan hij, maar de draak dacht dat hij Darko zomaar aan kon had hij het mis. Darko was geen draak die met zich liet sollen en hij drukte zijn rechtervoorpoot tegen Zu's linkeroog. Darko duwde zo hard dat hij de huid van Zu voelde in deuken. 'ik ben niet resecptloos. ik vertel alleen de waarheid en als jij daar niet tegen kan, kan ik er ook niks aan doen.' zei Darko met een vals lachje in zijn stem en hij keek naar Zu. Blade zei ook iets, maar daar luisterde hij niet naar. Toxic had stilletjes staan luisteren naar wat die paars\zwarte draak misschien zei. Darko wilde weten wat Zu nu nog te zeggen had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptywo apr 07, 2010 4:05 pm

Toxic siste weer, nu harder en dreigender dan voorheen. Darko's blik had een aanval van Zu uitgelokt en dat had hem bijna geheel buiten het berijk van een plekje bij de NW gebracht. "Zu laat los ik heb een beter iedee" ze richtte haar gifgroene ogen op Blade "Jij wou je voor ons bewijzen, laat maar eens zien wat je kunt: Vecht met die rooie" ze grijnsde en maakte wat ruimte "Laat maar eens wat zien, rooie" ze knikte een bedankje naar Zu dat hij voor haar was opgekomen en zocht toen een mooi plekje uit om het gevecht toe te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 08, 2010 3:45 pm

Darko hoorde wat Toxic zei en voelde de bek van Zu van zijn nek los gaan. Blade was dan veel jonger dan hij, maar de krachten van een tegenstander moest je nooit of te nimmer onderschatten. Darko maakte ruimte door een paar passen van Zu weg te lopen en zich voor Blade te zetten. Darko vleugels stonden dreigend open en zijn blik was op Blade ogen gericht. ogen verrieden wat de tegenstander voor beweging zou gaan doen. Darko hield er van te zien wanneer zijn tegenstander zou gaan aanvallen. dus stelde hij zich half hoog op om gemakkelijker te kunnen bewegen of aan te vallen wanneer dat kon. zijn eigen ogen stonden hard en kil als die van een draak met ervaring. Blade zou vast van plan zijn geweest hem eerst te laten aanvallen, maar dan moets hij toch eerder opstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 08, 2010 6:53 pm

Toxic ging op een dikke tak van een boom liggen en keek toe hoe de twee gevechthouding aanamen. De manier van vechten was belangrijk in de NW naast vele andere eisen waaraan de leden moesten voldoen. Ze onderscheidde draken die dachten dat ze slecht waren heel gemakkelijk van degene die dat ook écht waren. Tussen de verden op haar rug zaten ook stekels, giftige stekels. Ook haar staart was hiemee gewapend, hoewel bijde gifsoorten een ander effect hadden waren ze beide even prettig. Met andere woorden: Helemaal niet prettig. Voor de meeste mensen was het gif dodelijk, draken hadden een grotere kans haar gif te overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 08, 2010 11:00 pm

toen Darko zag dat Blade zo goed als bijna ontzichbaar maakte riep hij het duistere schild rond zich op. een zwarte veeg schoot langs zijn krachtig gebouwde lichaam en zou elke aanval driekwart ontkrachten voor eventuele aanvallen die van Blade's kant af kwamen. Darko hoefde geen krachten te verzamelen, want hij was een grote energiebonk. daarom was hij ook altijd op weg of was Darko aan het vechten tegen mensen of tegen andere wezens waaronder draken. Darko's tweede oogleden die zijn ogen afschermde tegen zand, stof, takken, stenen, vuur of klauwen trokken zich terug om nog beter te kunnen zien. zelfs het kleine beetje licht dat tussen de bomen door kwam vingen zijn ogen op. iedere draak kon dit en het was niet meer dan normaal dat Darko het ook kon. zijn blik gleed over het donkere bos en nog voor Darko Blade had gezien voelde hij een doffe dreun tegen zijn lijf neer komen. het schild had zijn werk weer goed gedaan en Darko grijnsde vals. ' jammer dat jij je nu al prijs hebt gegeven!' grijnsde Darko en hij vuurde zijn hellevuur op Blade af. als deze hem raakte kon het vuur erge schade aanrichten, want het vuur bevatten bijten zuur dat zich er in vermengde. van uit zijn ooghoek zag Darko dat er gif uit Blade's staartstekels liep, het gif droop nutteloos langs zijn schubben, maar de stekels hadden wel krassen op zijn schubben achter gelaten. de vage schim die Darko zag en Blade voorstelde stond niet ver bij hem vandaan en Darko haalde met zijn eigen staart uit en raakte Blade op zijn rug, maar of het gif zou werken en of er schade zou zijn kon hij niet zien. zijn staart terug trekkend wachte hij de volgende aanval van Blade af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyvr apr 09, 2010 3:35 pm

een tornado vormde zich rond Darko, maar het deed hem niets. hij wist dat bij wind-aanvallen de krachten die gebruikt werden zo goed als vergooid waren, op een na en zelfs Blade had die niet zien aan komen. Darko spanden zich tot het uiterste in om te blijven staan en hij vouwde zijn vleugels om niet omhoog getrokken te worden. Darko stampte met zijn rechtervoorpoot op de bosgrond en meteen begon de grond rond Darko te beven, behalve waar hij stond. de tornado begon te flakkeren als een kaarslicht in de wind. wind-aanvallen konden vaak verbroken worden met een flinke aardbeving en die kon Darko lang door laten gaan totdat hij het zelf op hief. de grond rond Darko begon te verschuiven en grote stukken aarde kwamen als torens omhoog en rezen hoog op tot ver boven de boomtoppen. Darko grijnsde nog valser en de tornado kon niet langer tussen de twee grote zuilen aarden komen en week uit naar gebied waar geen ongelijke aarde was. Darko wist niet waar Blade zich schuilt hield, maar dat was geen probleem. hij riep van binnen uit naar de lichtschacht die automatisch naar Blade zou gaan zoeken en waar hij ook heen ging de lichtschacht zou hem blijven volgen, Blade verblinden en zijn kracht halveren. een 5 meter breeden lichtschacht schoot van uit de hemel richting Blade en zou hem verblinden en zijn krachten halveren. Darko wachten en keek naar de lucht die verlicht werd door de lichtschacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyza apr 10, 2010 1:19 pm

de woorden die Darko hoorden waren geen goed nieuws. en zijn manen wapperde wild in de wind die Blade maakte. een vuurstraal kwam op hem af en Darko pareede die door zelf een vuurstraal af te vuren en een grote explosie volgde daarop. een slag op zijn dij was bijna pijnloos en Blade's tanden boorde diep tussen zijn schubben, maar richten weinig schade aan. Blade vloog dan wel weg, maar Darko vuurde een grote vuurbal op Blade af en sprong de lucht in en steeg hoger dan de boomtoppen en landen op een van de aardschotten die hij gecrieéerd had. hij voelde de aanwezigheid van Blade en die was dichtbij, zijn blik gleed over de boomtoppen. Darko zetten zich af en vloog over de boomtoppen en zag Zu en Toxic toe kijken, maar een van de twee draken keek naar een van de bomen, Darko draaide en dook naar beneden. de takken die over zijn gezicht krabte deden hem niets en met een geweldige dreun landen Darko op de tak waar Blade op lag. het helle vuur uitspuwend en woeste harde slagen van zijn voorpoten krabte over Blade's lijf. Darko greep hem vast en beet in Blade's nek en zijn tanden boorden zich diep in de drakennek. daarna liet hij los en vloog weg naar de aardschot waar Darko eerder op stond en keek toe wat Blade zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyza apr 10, 2010 8:03 pm

Toxic keek zonder enige emotie naar het gevecht "echt respect voor de omgeving hebben ze niet" zei ze tegen Zu met de bedoeling op de tot nu toe aangerichte ravage. Toxic schoof wat opzij vlak daarna klapte er een boom kapot tegen de rots waarop ze lag door de aardbeving van een aantal momenten geleden. Ze schoof weer terug en veegde wat houtsplinters weg. Het interesseerde haar dat Blade tegen het vuur van Darko kon, waarschijnlijk kwam dat omdat het zuur dat in de vlammen zat verwerkt de vlammen verzwakte en het zuur minder effectief was als het heet was. De halsband van Darko vond ze ook een vreselijke toevoeging, het was een symbool van zwakheid: een mens had hem gevangen, halsband en armbanden omgedaan en Darko had ze niet eens af kunnen krijgen. De kracht van Blade -duisternis- kwam haar bekend voor, Zu kon dat toch ook? Ze krabde aven aan haar schouder met haar achterpoot en volgde het gevecht, ze letten op tactieken en vechtstijl. Als het te rommelig was hadden ze het gevecht niet onder controle.


(heey..eh.. Darkomans ben je niet iets té onverslaanbaar?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyzo apr 11, 2010 1:57 pm

Darko vond het te gemakkelijk gaan, geen enkele draak viel zomaar en hij keek peinzend naar blade. "het moest een val zijn dat had hij al een keer eerder mee gemaakt. dus deed hij maar alsof hij gewonnen had. zijn ervaringen telden altijd bij het gevecht en als het op logisch nadeknen kwam moets je op je ervaringen kunnen vertrouwen. Blade was nog te jong om dat te begrijpen, al wilde Darko niet opscheppen voor hij blade echt verslagen had. Darko bleef op de aardschot staan kijken naar Blade die zich op duwde van de grond. de wondjes die Blade met zijn tandjes had gemaakt bloeden wel, maar dat kon je haast niet zien. het gif dat Blade naar hem had gespuwt was naar weinig vergeleken bij de gif-draak waar hij voor een paar jaar terug mee gevochten had. als Darko toen niet opgelet had, was hij een lich geweest. Darko was altijd een vrije draak geweest, maar de halsband en de pols banden had hij gestolen van een andere tamme draak, omdat hij het mooi gevonden had en hij had het met moeite alleen om gekregen en Darko was trots op zijn trofee. zijn blik gleed even van Blade naar Toxic en Zu die roerloos en zonder emotie toe gekeken naar hun gevecht. zijn blik bleef weer op Blade hangen en hij wachten af wat deze nu zou doen.

(dan ben ik niet de enige, Toxic en Blade zijn ook zo goed als onverslaanbaar.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyzo apr 11, 2010 6:51 pm

(Schaduwen maken voor bijna of totale ontzichbaarheid is ook gelijk aan onverslaanbaar zijn. en wat die andere groep betreft! Toxic is te kieskeurig naam mijn smaak. Gezelig hier. Icon_neutral dit is al de tweede keer dat ze afwijzend is.)

Darko hoorde de spottende woorden van Blade wel, maar hij deed net of hij ze niet hoorde een harde klap kwam tegen zijn heup, maar Darko voelde dat de jonge draak aan kracht verloor, het gif deed hem werkelijk niets omdat hij zelf ook een stel gifstekels bezat. daarin tegen had het schaduwschild het meeste gevaar op gevangen, maar de tweede klap deed Darko een stap verzetten. de plek die blade voor de tweede keer geraakt had was beurs geworden, maar nu wist hij wel waar Blade zich bevond pal achterhem. met een bliksem snelle draai draaide Darko zich om en greep Blade aan de onderkant van zijn nek vast en liet zich vallen zonder Blade los te laten. Darko wikkelde zijn staart om die van Blade en draaide zodat hij boven Blade hing. de plek waar Darko gestaan had voor Blade aangevallen had was zo'n 15 meter hoog geweest. dus of hij moest zich nog kunnen bevrijden of ze vielen samen te pletter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyzo apr 11, 2010 7:26 pm

Toxic had haar keuze gemaakt, ze spreidde haar vleugels en kwam overeind. Met een vleugelslag was ze in de lucht ze schoot op de twee vallende draken af. De veren aan haar staart leken in te klappen en er verschenen stekels. Met een zwiep van haar staart dronk zemet een stekel tussen de schubben en verlamde ze de staart van Darko zodat Blade los kon komen uit zijn greep. Het gevecht was beëindigd. Een kort moment cirkelde ze rond voor ze landde en op de twee wachtte.



(weetje waarom ik zo kieskeurig ben? Ik zoek niet alleen slechte draken maar ook zij die eerlijk kunnen vechten en niet onverslaanbaar zijn. In het donker heb je nog je gehoor en reukvermogens weetjewel. Als je ziet wat voor krachten jij wel niet allemaal hebt dan vind ik Blade veel eerlijker.
Spoiler:
Zit hier niet ook een duistere 'omgeving'bij? Trouwens nu je je hebt aangemeld bij de groep van White maak je toch geen kans meer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyzo apr 11, 2010 9:40 pm

Darko landen soepel, maar zijn staart hing er slapjes bij. zijn blik gleed meteen naar Toxic en hij wachten af wat Toxic zou zeggen. zijn verwondingen waren niet zo groot, maar Toxic had hem meer schade aan gedaan dan Blade ooit zou kunnen. vanuit zijn ooghoeken zag Darko Blade staan en knikte even naar de leidster. Darko bleef staan zoals hij stond, maar zijn houding was respect vol tegen over Toxic.

( een jongere draak kan niet zoveel schaden aan richten dan een oudere draak. en wat betreft dat ik me bij een andere groep aangemeld heb is alleen maar in de proeftijd en er kan nog van alles gebeuren. en dat heeft totaal niets met dit te maken of met de krachten die Darko heeft. dankan ik de krachten van jullie ook in twijfel trekken!?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zu

Zu


Geslacht : Man Aantal berichten : 97
Punten : 118
Join date : 10-01-10

Dragon World
Leeftijd: 565 jaar
Temmer\draak: -
Partner: Toxic, she's as dangerous as she's beautiful

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 15, 2010 6:30 pm

Zu had het hele gevecht naar de twee draken zitten kijken, maar gaf geen kik. Hij grinnikte toen Toxic de twee uit elkaar haalde door Darko's staart te verlammen, zodat Blade los kon komen. Hij stond op, rekte zijn vleugels en keek Toxic aan. Eigenlijk vond hij ze beiden niet geschikt voor de NW, maar het was Toxic keuze. In de verte hoorde hij een brul, die aan hem gericht was en hij zuchtte. Luna had hem nodig, maar waarom dat wist hij niet. 'Luna roept op me, ik moet gaan.' Hij knikte naar Toxic, keek de twee draken vernietigend aan en vloog toen op. 'Maak een goede keuze Toxic, ze kunnen wel eens anders zijn dan dat ze nu hebben bewezen.' Hij doelde op Darko, waarvan hij via via had gehoord dat hij zich had aangemeld voor een andere groep. De grote zwarte draak Zu verdween in de wolken en vloog richting Luna.

( uit topic )
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 15, 2010 7:47 pm

Toxic knikte, ze keek eerst naar Blade "Blade, je hebt een kans. Verpest deze niet en vertrek, kom niet in dit gebied tot je écht slecht bent en niet alleen denkt dat je slecht bent. Word sterker en kom dán pas terug. Voorlopig ben je nog geen volledig lid en dat zal nog wel even duren. Ja kunt je nog geen Night Warrior noemen" haar kop ging met een ruk naar Darko "En jij, denk je dat ik achtelijk ben!?" een dreigende sis kwam omhoog "Hoe durf je te denken dat je hier dan ook maar één kans hebt als je al in een andere groep zit!"Haar tanden lieten zich bij ieder woord ontbloten "Hier was je niets meer dan oefenmateriaal!" ze spreidde haar vleugels om groter en nóg dreigender over te komen en liep op Darko af. Haar gesis drong door tot in het bot en maakte duidelijk dat hij maar beter kon maken dat hij wegkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptydo apr 15, 2010 11:12 pm

het dreigende gesis deed Darko niets, maar hij dacht snel na. 'dat heb ik gedaan zodat je een spion zou hebben en de juiste informatie had gekregen als het op een oorlog uit zou gaan draaien.'zei Darko snel nog voor Toxic ook maar kon aanvallen. en hij hoopte dat ze het een goed antwoord vond, want anders moest hij heel snel maken dat hij weg kwam. zijn blik bleef op Toxic gericht toen hij Blade hoorde spreken, maar als hij ook maar iets af zou wijken dan graag Toxic de kans om hem te grijpen in een onwaakzaam moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Emptyza apr 24, 2010 11:18 am

(sorry voor de late reactie ^^')

"Ga naar de toendra, Luna herkend toekomstige leden meteen. Zij zal je trainen" ze keek met een ruk naar Darko en begon weer te sissen, het sissen was niet om hem bang te maken; het was een waarschuwing. "Twijfel en leugens zijn uit de ogen te lezen, maak dat je wegkomt" haar staart zwiepte al vervaarlijk door de lucht. Doordat haar stakels en veren omhoog stonden leek ze groter en dreigender, in combinatie met haar gespreidde vleugels leek ze daarbij twee keer zo groot. Ze negeerde Blade veder, hij had haar interesse niet meer. Er stak een bries op die de bomen deed sidderen. De koude noordelijke wind van de bergen sloop altijd rond in het gebied en deed mensen en draken dikwels sidderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezelig hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezelig hier.   Gezelig hier. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezelig hier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» draakje hier,
» Ben je hier, Venray?
» was isooth hier maar....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het donkere bos-
Ga naar: