Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een bericht voor Toxic

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

een bericht voor Toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: een bericht voor Toxic   een bericht voor Toxic Emptywo maa 24, 2010 6:55 pm

De wolken spleitte open en weker voor haar krachtige vleugelslagen. Met een grote snelheid beukte ze tegen de schauder van Schadow op de plek waar zijn ene schouder begon zodat hij zijn evenwicht zou verliezen en om zijn as zou wentelen. Hij zou zich aan zijn belofte moeten houden wat hij niet gedaan had. Ze wist niet wat Luna met hem van plan was geweest maar ze wou hem eerst op de grond hebben. Toen ze zich boven hem begaf vauwde ze haar vleugels en liet haar achterpoten met haar hele gewicht erbij op Schadow knallen zodat ze tesamen naar de grond zouden stortten. Vlak boven de grond spreidde Toxic haar vleugels zodat ze heen pijnlijke klap op de grond zou maken. Toxic brulde triompfantelijk "Schadow, wat wil je?!" klonk haar stem vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

een bericht voor Toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: een bericht voor Toxic   een bericht voor Toxic Emptywo maa 24, 2010 9:38 pm

Ze vauwde haar vleugels vlak voor ze de grond raakte en vauwde ze. Ze had haar bek al open om hem te verscheuren toen hij riep dat Luna hem gestuurd had. Ze klapte haar bek dicht en luisterde even. Het leek haar wel een leuk iedee "Dan zou ik maar alsvast een partner zoeken als ik jou was, ik ga accoord maar er is één maar: Jij komt nóóit meer in dit gebied tenzij je toestemming hebt van mij, Zu of Luna" Ze had haar kop hoog en haar voorpoten ontspannen. Haar vleugels waren wat gespreid en haar ogen hielden Schadow goed in de gaten. Ze kon wel raden wat Luna's plan was en vond het wel een mooit iedee. Ze vertrouwde Luna en wist dat dit leuk kon gaan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
een bericht voor Toxic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roep naar toxic
» De eerste les van Toxic's jongen
» [GEZOCHT] broer(s)/zus(sen) Toxic!
» De kamer van Toxic & de jongen.
» een brul naar Toxic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het donkere bos-
Ga naar: