Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Roep naar toxic

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyma aug 09, 2010 8:06 pm

Mudly was op de rug van Darko naar de grens gevlogen. Hij sprong via de schouder op de grond. "Ik wil dat je nu vertrekt..." zei hij. "Ga maar naar de groep.." zei hij. Hij keek toen naar het bos. Hij wist dat Darko niet zou luisteren maar hij zou het geen ramp vinden. Met kalme passen en een serieuze blik keek hij naar het bos. Zijn ogen vernauwde hij tot spleetjes maar hij zag niets. Hoe zou hij toxic direct spreken. Mudly dacht dat het beste was om geen wapens bij zich te hebben. Hij ritste zijn zwaard van zijn riem, legde zijn boog er bij en liep weer terug naar het bos. Kalm keek hij naar bos. "Toxic!...." riep hij luid. "Toxic! Ik moet je spreken!..." riep hij en keek strak naar het bos, hij wist dat hij zo ook de aandacht van andere leden zou trekken maar wat deerde het. Het ging over iets dat alleen Toxic en hij echt werkelijk wist. Hij keek even om naar Darko en daarna weer naar het bos. Hij hoorde licht wat ritselen. En nu maar hopen dat Toxic wat weet... dacht hij. Hij twijfelde. Kalm keek hij naar het gestalte dat dichter bij kwam.

(Alleen Toxic, 1 NW-lid, Darko, Mudly en Azazeal toegestaan...bij voorbaad dank)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyma aug 09, 2010 8:28 pm

De stem, herkende ze hem. Was het? Onmiddleijk hief ze haar kop en brulde ze. Een oorverdovend, snerpens geluid. Ze was snel als een schaduw, achtervolgt door licht. In dit gebied was geen licht, het was gehuld in de eeuwige schaduw van de vulkaan. Ze was niets meer dan een behendige schim. Ze flitste door het bos en doorkruisde het gebied recht op het geluid van de stem uit haar veleden af. Ze stond stil, verbauwde haar gifgroene ogen en keek neer op de jongen. Haar kop kwam nauwelijks hoger dan het hoofd van de jongen maar toch had haar houding en uitstraling iets indrukwekkends. Haar houding was dan ook als die van een leider. En niet zonder reden. "Nooit gedacht jou nog terug te zien na de verdwijning van Maylin" door haar stem klonk een sis maar ze sliste niet. Wel had ze haar vleugels wat gespreid en stonden haar stekels overijnd. "Maylin is geen leider meer, ze is hier niet eens. Waarom ben je hier?" Mudly was niet langer verbonden met de Night Warriors en daarom een indringer. Indringers waren ongewenst. Haar blik schoot naar Darko "En waarom heb je hém meegebracht?" ze siste nu als een boze cobra maar dreigender en zeker harder. Darko was verbannen en in een heel groot gevaar nu hij zich in het gebied bevond. De leden werden rijkelijk beloond als ze de kop en het hart van een verbanneling bij haar brachten. Ze zou het hart persoonlijk opeten voor de ogen van de hele NW. Degene die de verbanneling doodde zou een rang stijgen of een hogere waardering krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyma aug 09, 2010 10:07 pm

Mudly keek naar de wat grotere draak. Toxic was niet meer zoals hij hem herkende. Hij keek strak in de ogen van de draak. "Ik ben hier niet voor je groep, noch specifiek voor jou. Al wil ik je wel wat vragen..." zei hij. Hij ging door zijn knieën en keek omhoog. De woorden over Maylin deden hem licht irriteren. Hij wist allang dat Maylin geen leider meer was. "Ik weet dat, en dat is precies waarom ik hier ben." zei hij. "Waar is ze? Leeft ze nog en waar heb je haar voor het laatst gezien..." vroeg hij en keek strak naar de draak, hij toonde geen angst. "Waarom hem? Hij heeft me alleen gebracht, hij vertrekt binnen enkele seconden..." zei hij kalm. Om Darko uit de problemen te houden zweeg hij over het feit dat hij de temmer was. Mudly keek naar Toxic. "Waar is Maylin..." mompelde hij. Hij keek de draak onophoudelijk aan. Hij moest haar vinden, koste wat kost.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyma aug 09, 2010 11:25 pm

Toxic grijnsde breed "Maylin? HA!" haar stem klonk sarkastisch en spottend "Luna's uitdaging tegenover mij omwille van Maylin, om weer haar enige draak te zijn. Maylin stopte Luna, daarna heb ik haar niet meer gezien. Zou ze nu het gebied binnenlopen dan zou ik haar verjagen als een indringer. Ze is weg Mudly." Ze zette een paar stappen achteruit en brulde opnieuw "Je hebt je antwoord, vertrek nu. Je bent hier niet welkom!" dat laatste vooral omdat ze niet wilde dat wie dan ook in de buitenwereld wist van haar jongen tot ze veilig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyma aug 09, 2010 11:48 pm

Darko landen en voelde Mudly van zijn rug afglijden en hoorde hem zeggen dat de draak naar de groep terug moets gaan, maar hij weigerde hardnekkig weg te gaan en Mudly aan zijn lot over te laten. Mudly riep naar Toxic en hij had het liefste zich voor de jongen gestelt toen Toxic verscheen, maar hij hielt zich in en bleef buiten de grens van het gebied van de NW. zijn rechtervoorpoot schraapte diepe strepen in de dorre grond en Darko had het een weerwoord willen geven, maar Mudly zei dat Darko zo weg zou gaan, maar Darko zatten een paar passen achteruit en bleef ruim vijf meter buiten de grens staan, want hij wist dat Toxic hem het liefste dood zag dan levend. Het geluid van haar brul deed zijn bloed borrelen en Darko gromde als antwoord, maar bleef in een neutrale houding staan al was zijn gehele lichaam gespannen en klaar om weg te springen als het nodig mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptydi aug 10, 2010 9:35 pm

Mudly beet zijn kaken op elkaar en keek met strakke blik naar Toxic die sarcastisch begon te praten. Hij wilde Toxic in d'r gezicht schreeuwen. "Hou je snavel dicht..." mompelde hij geërgerd. "Je bent laag, erg laag Toxic..." zei hij kalm maar met nijd in zijn stem. "Wat zou je er van vinden als je geliefde partner ineens om kwam. Ik ken hem net zo goed, en als hij die strijd nooit had overleefd zou je nu ook niet met hem de groep leiden..." zei hij bars. "Ze is weg, dat is alles? Toxic, je bent een lage draak, de mensheid is laag, maar jij staat lager. Je mag nog zo hoog in leiding van de NW, nog zo trots zijn. Maar je zal nooit beter zijn dan een mens..." siste hij. Alhoewel Mudly dat zei vond hij de meeste draken toch altijd beter dan mensen. Hij stond op keek nog even naar Toxic. Daarna liep hij naar de rots pakte zijn boog en zwaard en liep naar Toxic. "Je kunt met je hele groep stikken in je eigen uitwerpselen..." mompelde hij en liep toen naar Darko. "Weg hier, ik heb genoeg van die schaduwkruipers gezien..." zei hij kalm en sprong op de schouder van Darko en wachtte tot hij zou vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptydi aug 10, 2010 11:10 pm

"Maylin was mijn partner niet, ze was degene die mij stal en af en toe eten gaf. Verwacht je dat ik ga huilen als ze er al jaren niet meer is? Ik verwacht op zijn minst een bedankje nadat ik je je antwoord heb gegeven, ookal had je er niets aan." Toxic deed alsof ze alles over laag zijn niet hoorde, het maakte haar toch niet uit. De dingen die mensen zeiden waren vaker el nadelen voor haar. Maar nou en, wat hoopte hij? Dat ze zou zeggen dat hij nog veel lager was? Hij was dapper, of heel dom. Ze ging uit van dat laatste. Op het moment dat hij over de rest van de groep zijn woorden begon uit te braken pikte ze het niet langer en haalde ze naar hem uit met haar vergiftigende klauwen. Het gif hiervan kon je ernstig ziek maken als het in je bloedbanen terecht kwam. Ze konden zeggen over haar wat ze wilden maar ze konden het niet ongestraft hebben over de leden in haar bijzijn. Ze sloeg haar vleugels helemaal uit en klapwiekte om binnen twee slagen in de lucht te zijn. Ze spuuwde een sterk ruikende, gifgroene substantie op een grite boom die naast Darko stond. De vloeistof beet in een fractie van een seconde door het hout heen en de verdunde stam van de zware boom begaf onder het gewicht van de takken zodat de boom recht op Darko en zijn bereider af kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko


Geslacht : Man Aantal berichten : 230
Punten : 257
Join date : 05-04-10
Leeftijd : 39

Dragon World
Leeftijd:
Temmer\draak:
Partner:

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptydi aug 10, 2010 11:38 pm

Darko had zich in gehouden toen Mudly met Toxic aan het spreken was, maar nu Mudly op zijn rug zat en Toxic woedend een aanval op Mudly en hem zelf richter opende hij zijn bek en spuwde een vuurstraal op het vallende stuk hout en verbrande het tot as dat over hem en Mudly heen viel. Darko had zijn blik op Toxic gericht gehouden en draaide zijn kop in haar richting. Zijn vleugels waren groot en hij opende ze met een paar krachtige slagen en was op ooghoogte van de NW leidster. 'Je bent niet meer dan afval Toxic gifafval!' gromde Darko dreigend en hij week iets achteruit in de lucht en gromde nog luid. Hij wist dat ze de grens niet meteen zou overschrijden, maar dat kon nog veranderen. De rode draak opende zijn bek en een vuurbal kwam naar buiten, maar ging niet naar Toxic en verandere in een vliegend wezen die zich voor Toxic stelde en elke beweging die zij zou maken haar steeds blokkerde, maar als Darko te ver weg zou zijn zou het vuurwezen vervallen en gif of zuur had geen enkel effect op het vuur. Darko draaide in de lucht en sloeg met krachtige slagen en schoot door de lucht, waarna hij te ver weg was om het vuur wezen nog onder controlle te houden en hij verdween aan de horizon samen met Mudly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptywo aug 11, 2010 8:18 pm

(Nee natuurlijk heeft gif en zuur geen effect op je 'vuurwezen' want dat zou Toxic erlangs kunnen en dat wil je niet he? Wat je wilt niet gewond raken! Watje -.-)

Toxic snoof toen ze de gloeiend hete as of Darko en Mudly neer zag dalen maar ergerde zich er niet aan. Darko begon over afval en gif maar het deerde haar niet. Woorden deden geen pijn! Darko vluchtte uiteindelijk toch zonder dat ze een schrammetje had opgelopen. Wel liet hij een vuurig ding achter. Met een snelle spag van haar staart spleitte ze het ding doormidden en verdwenen de vlammen. Door de snelheid waarmee ze dat deed had ze geen brandwonden of verschroeide veren. "Dat was zwak" grijnsde ze, haar oorverdovende brul klonk opnieuw. Er zat een andere toon in, het was een brul van overwinning en macht. Om anderen te waarschuwen die het wilden proberen en het Darko en Mudly nog eens lekker in te vrijven dat ze de winnaar van dit gevecht was. Ze waren in ieder geval weg, daar ging het haar om hoewel Muldy nog wel van haar te horen kreeg. Ze zou hem wel op de lijst van verbannelingen zetten zodat de leden hem graag zouden doden als hij in de buurt was, het zou hem niet veel doen als hij uit de buurt bleef maar het was iets. Ze vroeg zich af wat Azazeal zou doen als hij dit hoorde en besloot dit maar meteen uit te gaan zoeken. Door haar vleugels wat van posietie te veranderen maakte ze een bocht en binnen een aantal momenten was ze verdwenen in de donkere wolken boven het gebied van de Night Warriors.

(meld Mudly even dat hij de keuze moet maken of hij vergiftigd wil zijn of dat haar uitval miste.)

Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly


Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Join date : 28-05-09
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptydo aug 12, 2010 8:55 pm

Mudly keek strak naar Toxic. "IK HEB HET NIET OVER MAYLIN. MAAR OVER AZAZEAL!..." riep hij richting de draak. "ALS JE HEM VERLIEST BEN JE NET ZO DEPRESSIEF ALS IK MOMENTEEL BEN..." riep hij verder. "Maylin was alles voor me. Dat je nog niet eens er iets om geeft!..." riep hij. Echter keek Mudly niet goed uit en kreeg hij een kras van de klauw in zijn armen. Hij vloekte even maar er speelde een grijns op zijn gezicht. "Leuk, gif. Wat voor ieder gif is er een tegengif..." zei Mudly. Hij pakte uit zijn zak een substantie in een spuit. Hij stak het recht bij de wond. "Ooit heb ik je gif afgetapt. Wanneer je sliep in mijn huis..." zei hij strak. "Ik heb mijn respect voor je gif, het duurde me werkelijk een maand om een tegengif te vinden..." zei hij kalm. Maar Toxic liet het niet bij die aanval. De boom die recht op hun afkwam vormde nog net optijd as en Muldy greep zijn boog en spande een pijl. Hij wachte tot het as zijn zicht niet blokkeerde en zag nog net een vuurwezen. Hij merkte dat Darko wegvloog. Mudly sloot een oog. Zag dat Toxic tegen het vuurwezen sloeg en liet los. Hij wist niet zeker of de pijl toxic wist te raken maar Toxic kennende was deze slimmer dan ze leek en kon ze met gemak de pijl zien te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://white-sage.actie-forum.com/
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Emptyvr aug 13, 2010 2:45 pm

Mudly riep nog iets maar ze hoorde het niet vanwege de afstand. Het geluid van de razende wind langs de veren van een pijl maakte dat ze de pijl, vlak nadat ze het vuurwezen had verwoest aan zag komen. Ze had dit veel vaker gedaan: Met een snelle beweging pakte ze de pijl met haar bek uit de lucht en beet hem doormidden. "Dat was zwak Mudly, denkt hij nou echt dat één miezerige pijl me dan ook maar iets doet?!" ze rolde met haar ogen, het zal wel. Wat had zij te maken met zijn stomme leven? Maylin was weg, daar had zij niets meer mee te maken. Moest hij zich daarom afreageren op haar? Ze had hem nog wel gerespecteerd om zijn wijsheid en slimme zetten. Nu kon hij alleen nog maar domme dingen doen. Ze vloog boven de donkere wolken waar haar grijze en zwarte markeringen geheel in op gingen. De gifgroene tekens waren te klein om vanaf de grond te kunnen zien.

(je hebt helemaal geen gif van Toxic afgetapt, verzin je dat nou om ongedeerd te blijven?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Roep naar toxic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roep naar toxic   Roep naar toxic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roep naar toxic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brul naar Toxic
» een brul naar Toxic
» De eerste les van Toxic's jongen
» [GEZOCHT] broer(s)/zus(sen) Toxic!
» De kamer van Toxic & de jongen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het donkere bos-
Ga naar: