Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 bij het meer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: bij het meer   bij het meer Emptyma jun 15, 2009 7:41 pm

een temmer verscheen aan de rand van het bos, flora deed haar kape afen legde haar wapens en tas neer langs de waterkant ze vulde haar waterzakken. daarna trok ze ook haar schoenen uit en stapte ze het water in. ze zat aan de kant met haar voeten in het water. een zacht briesje maakte kleine golfjes op het water. flora zette haar ocarina aan haar mond en begon te spelen:


(dit heeft ze aan onder haar kape: http://images.absoluteanime.com/wolfs_rain/thumbs/_cheza.jpg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij het meer   bij het meer Emptyma jun 15, 2009 8:04 pm

flora liet haar lied eindigen en legde haar ocarina bij haar anderen spullen, ze keek naar het water. ze had het gevoel bekeken te worden. ze schonk er geen aandacht aan en liep het water in. ze liep tot het water diep genoeg was en dook. het water stroomde langs haar huid. ze zwom naar de oppervlakte en haalde adem. ze gooide haar haar uit haar gezicht toen ze een schi zag zwemmen. ze dook onder en zag een reuzenkooi zwemmen. ze dook dieper en klampte zich vast aan het dier dat met grote snelheid het water uit sprong. toen hij op z'n hoogst was in de lucht dook flora van hem af en zwom naar de kant waar ze in het gras naast haar kleren ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij het meer   bij het meer Emptyma jun 15, 2009 8:14 pm

flora ging rechtop zitten 'hallo' zei ze rustig tegen de nieuweling. ze plukte een grasspriet en bekeek hem waarna ze ermee begon te spelen tussen haar vingers 'wie ben jij' ze keek raven aan. de kooi was verdwenen in het meer.

(moe eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij het meer   bij het meer Emptyma jun 15, 2009 8:53 pm

'mijn naam is Flora' zei ze, heer kalme stem deed het hoge gras heen en weer wiegen. ze keek naar het meer terwijl haar natte haar in de warme ochtendzon droogde. ze pakte een borstel uit haar tas en begon haar halflange haar te borstelen. een zachte bries deed de grashalmen tegen haar huid kriebelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flora

Flora


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 289
Punten : 319
Join date : 13-04-09
Woonplaats : Zou je wel willen weten he...

Dragon World
Leeftijd: 24
Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden.
Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.

bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij het meer   bij het meer Emptyma jun 15, 2009 9:18 pm

flora legde, toen ze klaar was, haar borstel terug. ze ging weer met haar voeten in het koele ondiepe water zitten en leunde achterover. ze keek naar de lucht en sloot haar ogen tegen en zonlicht dat op haar lichaam scheen. het briesje deed haar haar zachtjes wapperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bij het meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij het meer   bij het meer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bij het meer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het meer
» Bij het Duistere meer
» Verkening van het meer en in de problemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: