Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Wanted] Familie v Aleria(voor vl)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

[Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Empty
BerichtOnderwerp: [Wanted] Familie v Aleria(voor vl)   [Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Emptydo jan 05, 2012 12:58 am

Zoals de titel al wel vermeld ben ik op zoek achter de familie van Aleria. Het leek me leuk om verder te gaan met familieleden dan alleen. Aleria komt uit één van de zeldzame overgebleven vampier-draken colony. Vroeger, voor de eerste liederen begonnen( x v.C. ) waren er verschillende soorten draken. De draken waren verdeeld in twee groepen, de outcats groep, en de adelijke groep. Zoals de namen al vermelden waren beide partijen erg verschillend. De outcast waren de zwervers, de dieven, de schurken, etc onder hen. Terwijl de adelijke juist betrouwbaar, vriendelijk, eerlijk, net, etc... waren. Tot de tijd dat de mens op beide groepen begonnen te jagen leefden de twee groepen dag na dag op rivaliteit met elkaar. Nog steeds, toen beide soorten uitstierven, waren ze elkaar's gevreesde vijand. Tot x n.C. beide soorten uitgestorven. Van de overlevenden, leefden de twee outcast, en twee adelijke draken in gevangenschap. Toen beide groepen samen op een plan broedden om te ontsnappen, en te overleefden werkten de vier voor even samen, totdat ze eindelijk vrij waren. Beide groepen namen hun gebied weer terug in beslag, en kweekten zich in het geheim voort. Zo ontstond uiteindelijk een klein legertje van adelijke, en outcast vampier-draken. Met grote schrik en wraak jegens elkaar en de mens overleefden de twee groepen tot op de dag van vandaag. Zo zijn er nog steeds enkele outcast, en enkele adelijke draken. Tot deze soort wil ik het hebben. Aleria is één van de nakomelingen van de adelijke familie, en ik zou het fijn vinden mocht ze samen zijn met enkele famleden, en vijanden. Ik had graag enkele draken gehad, dus geen één of twee siblings, maar eerder een groot gezin, of een klein/gematigde familie. Twee of drie siblings zijn ook ok natuurlijk. Ik wil dit alles graag tot een verhaallijn maken, dus als ik genoeg draken heb, had ik ook even graag een paar outcasters gehad. Dit hoeft natuurlijk niet, als de verhaallijn er niet komt. Dit was dan zo'n beetje alles, vragen, opmerkingen, aanmeldingen, etc.... Van harte welkom. Het liefst wel vampier-draken, maar als je echt geen geschikt plaatje vind, zijn monster(frankenstein, weerwolf, etc draken) ook wel goed. Gewone vrienden zijn natuurlijk ook goed, maar onthoud, beide troepen zijn mensenhaters, dus twijfelen er ook niet aan om een mens te doden.

Alvast bedankt
-Aleria-

Aanmeldingen:
Outcast vampier-draken:

Adelijke vampier-draken:
*Zorall


Laatst aangepast door Aleria op do jan 05, 2012 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zorall

Zorall


Soort : Draak
Aantal berichten : 31
Punten : 13
Join date : 05-01-12

Dragon World
Leeftijd: Ik weet alleen mijn geboorte datum:2/3/5000 v.C
Temmer\draak: Ik dood ze.
Partner: Who wants the demon?

[Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Wanted] Familie v Aleria(voor vl)   [Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Emptydo jan 05, 2012 6:04 pm

Ik zou graag een adelijke vampier-draak zijn. Je mag zelf kiezen of Zorall je zus of moeder is. Als de avatar niet goed is stuur je maar een PB. Ik heb al een idee als Zorall de zus van Aleria zou zijn. Zorall is het jongere zusje van Aleria, Aleria en Zorall zijn niet echt beste vriendinnen. Ze ruzien om bijna alles, maar ze zullen elkaar beschermen met hun leven. Zorall haalt haar neus ook niet op om een mens te doden maar soms speelt ze wel met haar eten. Zorall is jonger dan Aleria maar doet zich ouder voor. Zorall is soms wel jaloers op Aleria en daarom vechten ze soms voor het plezier. Dit is het idee voor een zus van Aleria maar ik heb ook een idee voor de moeder van Aleria: Zorall is als moeder een redelijk kopig type, ze is elegant en de meeste mannelijke vampier draken zullen niet twijfelen om achter haar aan te gaan. Ze kreeg Aleria in een rood ei, verder haaft de vader Aleria groot gebracht, Aleria heeft een redelijk sterke band met haar moeder. Zorall leert Aleria nieuwe aanvallen om zich te verdedigen omdat zij de nieuwe leider zou worden van de adelijke vampier familie. Zorall word gezien als leider van de famalie, sommige familieleden zijn het daar niet mee eens en daarom is er soms ruzie. Dit waren mijn ideeen, je mag zelf kiezen wie Zorall zal zijn. Ik heb zelf geen enkel idee maar ik wil wel graag lid worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleria

Aleria


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 45
Punten : 11
Join date : 04-01-12
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: Vraag liever m'n geboortedatum: 21/10/5689 v.C.
Temmer\draak:
Partner:

[Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Wanted] Familie v Aleria(voor vl)   [Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Emptydo jan 05, 2012 9:05 pm

Mij lijkt het wel in orde. Ik had graag eerst even de zussen/broers gehad, en dan pas de ouders, dus voor mij mag je de zus wel spelen. Ik zal je in het lijstje zetten. Hopelijk nog even meer aanmeldingen, zodat ik later de verhaallijn kan uitwerken, en hier neer zetten.

-Aleria-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Wanted] Familie v Aleria(voor vl)   [Wanted] Familie v Aleria(voor vl) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Wanted] Familie v Aleria(voor vl)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Familie bezoek.
» vragen voor NW
» Voor het eerst.
» [Gezocht] Broer voor Adanya
» Vraag voor de leider van de N.W

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Verhaallijn & accountmarkt :: Accountmarkt-
Ga naar: