Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: waar denk je aan zo nov 07, 2010 12:24 am
Ik denk dat ze daar niet veel aan kunnen doen omdat we gewoon een spelletje spelen xP
Adira
Geslacht : Aantal berichten : 68 Punten : 82 Join date : 06-11-10
Dragon World Leeftijd: 17 jaar Temmer\draak: Mudpaw, have you lost your faith in me and did you leave me like I did before? I miss you... Partner: I don't need love to survive.
Onderwerp: Re: waar denk je aan zo nov 07, 2010 12:32 am
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk dat ik jou ook maar eens in de steek ga laten en dat ik m'n boek ga lezen en dat ik jou bij mijn vriendenlijst ga toevoegen Ik denk ook: Shit, er is hier geen vriendenlijst! En ik denk ook dat ik m'n quizlet account ga deleten, m'n andere twee boeken maar in de open haard gooi, dat ik m'n hw nog moet maken, dat ik geen zin heb om morgen vroeg op te staan, dat ik geen zin heb om een profielkeuze te gaan maken omdat ik nooit kan kiezen, dat ik niet meer tegen m'n ouders wil praten omdat ze toch maar de hele dag zeiken over wat ik allemaal niet kan en fout doe, dat ik veel te veel denk en dat ik me af vraag wat de persoon na mij denkt xD
En nu ga ik weg xD Daagh, Misery
Misery
Aantal berichten : 166 Punten : 181 Join date : 07-08-10
Dragon World Leeftijd: 5 hele manen Temmer\draak: Partner:
Onderwerp: Re: waar denk je aan zo nov 07, 2010 12:38 am
Ik denk dat jij inderdaad teveel denkt, dat ik je nu niet aardig meer vind omdat je me in de steek laat ik me nu heel erg alleen voel en ik dan ook maar af ga sluiten en in mijn bed mijn boek ga lezen, dat ik blij ben dat ik maandag geen huiswerk heb en dat ik hoop dat ik goede cijfers heb en dat ik nooi zoveel kan denken als jou.. Doeii xD
Oh, en ik denk dat de eerstvolgende die hier gaat reageren denkt dat wij geen leven hebben