Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 halfgods and their humor

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Horus

Horus


Geslacht : Man Aantal berichten : 12
Punten : 19
Join date : 03-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leiden

Dragon World
Leeftijd: mijn getal bestaat niet in deze wereld
Temmer\draak: geen
Partner: ik moest haar achterlaten

halfgods and their humor Empty
BerichtOnderwerp: halfgods and their humor   halfgods and their humor Emptyza jan 22, 2011 12:25 pm

Horus liep door de grote hal van zijn paleis, [/i] hij keek in het rond en zach een klein draakje in de verte aan het einde van de hal naar hem kijken[/i].
Toen hij beter keek zach hij tot zijn blije verrasing wie het was: ''ARIADNE!'' zijn jongste dochter, hij stormde op het draakje af om haar nog een keer te kunnen omhelzen, maar toen Horus haar bijna had berijkt vloog er een vuurbal op Ariadne af die op haar slaap terecht kwam, Ariadne viel dood neer. toen hij zach wie de vuurbal had afgevuurd schoot er een helse pijn door hem heen het was Honsou, zijn eigen lijfwacht, en bevelhebber van het derde legioen draken. ''NEEEEEE!!'' riep Horus.


Horus werd wakker, ''Man wat haat ik flashbacks!!'' dacht hij hard op.
Horus vloog een eintje over een veld, hij was helemaal doorgeslagen door die droom die hij een kwartier geleden had.
Hij had iets nodig om de droom te vergeten, toen zach hij een paar huisjes staan, misschien kon hij daar een praatje maken met de bewoners.
maar pas toen Horus op de grond terecht kwam, merkte hij dat hij iets fout gedaan had. Uit de huisjes kwamen er allemaal mensen, maar dit waren geen boeren, dit waren drakenjagers!
Horus had al eerder met ze temaken gehad, maar hij besloot om dit keer zijn woede te bedwingen. ''Dach heren,'' zij Horus in de taal van de mensen, '' ik stel voor dat we dit oplossen met woorden en niet met geweld''. Maar niemand luisterde naar hem, een van de mensen schoot met zijn kruisboog op Horus, maar de pijl ketste af tegen de keiharde schubben van zijn zij. Op dat moment kreeg hij weer een woedeaanval, ''weetje'' zij Horus, ''als ik een van jullie schapen had geplet, dan had ik het wel begrepen''. Horus ontblote zijn messcherpe tanden, ''maar dit slaat dus werkelijk nergens op''. Horus had besloten om zijn woedde nog even in te houden. ''wij willen je schubben, waar om merk je dat nou niet!?'' riep een van de stropers uiteindelijk omdat hij het naiefe gedrag van Horus niet meer kon verdragen.

Horus werd steeds onredelijker uit pure waanzin, ''OK DAT WAS DE DRUPPEL, JIJ MAG PAS PRATEN ALS IK JE TOESTEMMIG GEEF, STERF!!'' en met deze woorden begon Horus zijn woede te uiten. Hij lanceerde een bolt of madnes op een van de huisjes, die meteen ontplofte in een bol van vuur. '' WISTEN JULLIE DAT GODEN DE NARE GEWOONTE HEBBEN OM MET MENSEN LEVENS TE SPELEN?'' zij Horus op pesterige toon, '' ACH.. DAT IS WAAR OOK... IK BEN EEN HALF GOD!,''
en en Horus zette zijn gruwelijke werk voort.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
halfgods and their humor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De boerderijen-
Ga naar: