Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leana

Ga naar beneden 
+2
Shakey
Leana
6 plaatsers
AuteurBericht
Leana

Leana


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 10
Punten : 14
Join date : 12-01-11
Leeftijd : 31

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: X

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Leana   Leana Emptywo jan 12, 2011 8:51 pm

Leana DnangeldarkLeana Dnangely
Algemeen
Naam: Leana
Roepnaam: Leana [lee- aa- naa]
Geslacht: Vrouwlijk, heeft echter een mannelijk lichaam.
Leeftijd: 18 jaar
Soort: Temmer
Ouders: Gedood door draken
Broers/Zussen: Geen weet van
Partner: Niemand
Draak: Geen
groep: Geen

Uiterlijk
Lengte: 1.80
Gewicht: 65 kilo
Oogkleur: Donkerpaars
Pupil vorm: Langwerpig [slangachtig]
Haarkleur: paars
Kapsel: Korten haren aan de achterkant, Stekeltjes. Plukken staan altijd bol en pieken alle kanten op. Pony is te lang en prikt soms in haar ogen.
kledij: Een zwarte mouw loze bodywarmer met een T shirt er onder aan en een zwarte spijkerbroek met wijde pijpen.

Verleden
Leana hheft sinds haar 7e levensjaar in een weeshuis gewoon. Haar ouders waren toen in een draken aanval gedood. Het weeshuis waar ze haar verdere levensjaren in door heeft gebracht was armzalig. Meestal was er maar net genoeg te eten, maar het kwam ook voor dat ze geen tot veel te weinig eten kregen. Al sinds het begin dat ze in het wees huis zit praat ze niet meer over het verleden. In het weeshuis wisten ze nooit zeker of ze nu een Meisje of een Jongen was, Doordat ze het lichaam heeft van een man maar wel de primaire geslacht kenmerk heeft van een meisje. Ze heeft er ook een paar woede uitbarstingen gehad waar ze verschillende spullen kapot heeft gemaakt. Ze had er ook regelmatig een gevecht door het gepest van de anderen.
Ze is nu uit het Weeshuis ontsnapt. Ondanks haar leeftijd hadden ze toch besloten dat ze er langer moest blijven, maar ze hadden haar nooit een goede reden gegeven. Haar 19e verjaardag kwam maar steeds dichter in de buurt en na de zoveelste vechtpartij had ze haar spullen gepakt, wat eigenlijk alleen maar haar dagboek, een kleine knuffel die ze nog van haar ouders had gehad, en uit het Weeshuis verdwenen. Na 2 dagen reizen kwam ze aan daar waar ze nu is.

Spoiler:


Laatst aangepast door Leana op do jan 13, 2011 2:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : sorry voor het grote plaatje =3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptywo jan 12, 2011 11:43 pm

Leana zou je de grote foto in een spoiler willen zetten het rekt de pagina uit nu Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 10
Punten : 14
Join date : 12-01-11
Leeftijd : 31

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: X

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptywo jan 12, 2011 11:46 pm

tadaa~~~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptydo jan 13, 2011 11:23 am

Ehmmm, in de middeleeuwen hadden mensen nog geen achternaam, dat kwam pas met Napoleon Bonaparte vlak na de franse revolutie en de verlichting en die zullen er in DW nooit zijn.
Ik vindt het erg raar dat je een mannenafbeelding hebt, als je deze afbeelding wilt gebruiken waarom ben je dan niet gewoon een man?
Ook zou je de afbeeldingen die je gebruikt beter moeten bewerken (randje eromheen, leuk stuk van de afbeelding kiezen, mooier lettertyp ect.)
Je naam verschilt ook maar één letter met die van Leona.
In de middeleeuwen had men ook nog geen foto's, dat kwam pas veel later. Een foto van je ouders meenemen naar DW is dus onmogelijk.

Verder wens ik je veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leana

Leana


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 10
Punten : 14
Join date : 12-01-11
Leeftijd : 31

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: X

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptydo jan 13, 2011 2:44 pm

Ik zal er nog wel een randje om heen doen en kijken wat ik verder nog kan, maar ik ben er niet zo goed in als je dat niet erg vind.

ik heb een mannen plaatje aan gezien dat dat bij mijn charr past. En als ik een man pak is heel mijn consept weg. Hoop dat je dat niet al te erg vind.

En de gene die Leona heet vond het volgens mij niet zo erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leona

Leona


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 251
Punten : 289
Join date : 27-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder het afdakje, naast die prullenbak <3

Dragon World
Leeftijd: 476, rond 550 lichamelijk volwassen ^^
Temmer\draak: Warhoofd Laurens ;D
Partner: x

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptydo jan 13, 2011 6:03 pm

WHOEPIEE, ook leuk dat ik te weten kreeg dat jullie je hier aangemeld hadden *gromt boos*... Maarjaa... LEUK ;D
Misschien dat ik Leona ook maar weer moet laten infiltreren... SSA is nu wat rustiger. Nja, da's ook niet waar maar misschien lukt het nu weer :3.
Je hoeft toch niet persé een randje op je ava of tekst xD, dat is toch geheel naar eigen smaak en keuze? Mja... naja
Vind het inderdaad niet erg, hoewel in de RPG Leona zich d'r waarschijnlijk wel aan zal ergeren *proest*

:3 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/VerhaalElodie/
Mao

Mao


Geslacht : Man Aantal berichten : 21
Punten : 27
Join date : 12-01-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Hier en een beetje daar~

Dragon World
Leeftijd: 25 jaar
Temmer\draak: Stelend achterbaks temmergeval
Partner: Iedere draak die ik tegenkom! Aha oehlalala ღ

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptyza jan 15, 2011 3:36 am

Niet iedereen is even bedreven in het bewerken, nee.
En niet dat het slecht is, want het is al goed genoeg om mee te beginnen toch :']
't hoeft niet perfect te zijn

Je karakter vind ik nu al origineel, vind het totaal niet raar dat je een mannelijke afbeelding hebt als vrouw zijnde. Er bestaat ook zoiets dat er vrouwen zijn die op mannen LIJKEN, vooral in de middeleeuwen had je dit juist veel dat vrouwen zich als man vermomden om dilemma's te ontlopen. Iedereen moet zelf bepalen hoe je je karakter in elkaar zet, daar is echt niks vreemds aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Anabelle

Lady Anabelle


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 32
Punten : 38
Join date : 13-01-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder Mao's bed <3

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak:
Partner: Maooo, ooh Mao. Waar zeit gij mi amor!

Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Emptyza jan 15, 2011 3:42 am

Goed gesproken mi Amor. Lekker origineel, nu al nieuwschierig hoe Leana's karakter is in de RPG :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leana Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leana   Leana Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leana
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: