Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Elementstory [RPG]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Novem

Novem


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : dragon world xD

Dragon World
Leeftijd: 872
Temmer\draak: -
Partner: Take me, Love me

Elementstory [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Emptyma jan 10, 2011 12:09 am

Naam: Element Story
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Element Story is een geheel nederlandstalig RPG spel. RPG is simpel gezegd een rollenspel. Kruip in de huid van een door jouw bedachte personage. Elk volk staat symbool voor een element.
Omschrijving:Je hebt 4 verschillende volkeren. Neophrons (lucht volk), Ananthe (aarde volk), Alqedo (vuur volk), Felims (water volk)
Ze zijn met een bepaald element verbonden en hebben daardoor bepaald karakter eigenschappen. Je kunt in verschillende gebieden leven/wonen en sommige hebben draken (Neophrons). Elk volk heeft zijn eigen wapens, kledij, rijdier ect. Je kunt de elementen niet sturen. Je kunt meerder personages en ook verschillende volken.
Link: http://elementstory.actieforum.com/portal.htm

Er komt nog een grotere beschrijving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Elementstory [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Emptyma jan 10, 2011 10:15 pm

Het forum ziet er niet 'klaar' uit: Het heeft geen afbeeldingen bij de catogoriën en de skin is niet tot nouwelijks aangepast. Ik vindt het persoonlijk te duister. Verder vindt ik het kaartje op de portal leuk en is het iedee goed uitgedacht. De skin die er nu is past naar mijn iedee niet zo goed bij het onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shakey

Shakey


Aantal berichten : 117
Punten : 127
Join date : 30-08-10

Dragon World
Leeftijd: 2,1 jaar
Temmer\draak: I don't trust any human
Partner: I've no heart to catch

Elementstory [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Emptyma jan 10, 2011 10:41 pm

Ik vind de lay-out juist mooi :3
ik hou wel van dat groene 8D Ik vind je taakbalk erg hip btw xD
Voor de rest mis ik inderdaad nog plaatsjes en nog wat meer gebieden maar die kunnen nog komen natuurlijk Wink
Voor de rest wil ik vragen aan Sky wat er dan standaard aan is? Zwart word veel gebruikt en ik zie geen standaard afbeeldingen dus ik zie het probleem niet zo Wink
Wel vind ik die prullebak wat jammer net zoals het login balkje bij de index Wink
Zelf vind ik het storen en die prullebak neemt ''ruimte'' in xD

Ik ben zelf nu ook bezig met een site dus ik ben nog aan het klote hoe ik bepaalde dingen voor elkaar krijg --' Mag ik dingen aan jou vragen mocht het nodig zijn? =D

Maar in ieder geval..

Ziet er tof uit, nu nog wat meer gebieden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Novem

Novem


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 140
Punten : 156
Join date : 25-02-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : dragon world xD

Dragon World
Leeftijd: 872
Temmer\draak: -
Partner: Take me, Love me

Elementstory [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Emptydi jan 11, 2011 10:01 am

Sky schreef:
Het forum ziet er niet 'klaar' uit: Het heeft geen afbeeldingen bij de catogoriën en de skin is niet tot nouwelijks aangepast. Ik vindt het persoonlijk te duister. Verder vindt ik het kaartje op de portal leuk en is het iedee goed uitgedacht. De skin die er nu is past naar mijn iedee niet zo goed bij het onderwerp.

Hmmm... Ik snap niet waarom er afbeeldingen zouden moeten zitten bij de categorieën?
Juist als die er niet zitten kun je, je eigen fantasie gebruiken. Denk overigs ook niet dat er afbeeldingen zijn die er zo uit zien zoals ik de gebieden zie =]
Ik vind al dat groen juist leuk staan, weer eens iets anders... denk namelijk dat er veel meer fora's zijn die zwart/grijs tinten hebben Wink En tja, als ik daarvoor niet zoveel hoef aan te passen is het toch goed? Heb ik vrijwel alle plaatjes aangepast (op de achtergrond na) (;
Denk dat het dus meer een qwestie van smaak ik =]

Shakey:
Dankje =]
Prullebak kan inderdaad nog verdwijnen, moet ik ook nog doen denk ik >8P
Ja, je mag altijd iets vragen, maar of ik het weet, geen idee xD

Wat het aantal gebieden betreft, er zijn er best veel hoor xD
Als je een gebied aanklikt zie je wat dat gebied allemaal inhoud. Maar ik wil er voor nu ook nog niet veel meer, anders wordt het zo ontzettend leeg. Wanneer er meer leden zijn kan ik met hun gaan overleggen welke gebieden erbij moeten komen 8P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elementstory [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elementstory [RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: