Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De bloed rode maan......

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maylin

Maylin

Soort : Drakentemmer
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 296
Punten : 329
Leeftijd : 27

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: Luna
Partner: you tell me.

De bloed rode maan...... Empty
BerichtOnderwerp: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptydo mei 21, 2009 10:58 am

Maylin zuchtte diep, ze keek rond en ging languit op de grond liggen. " rustig keek ze naar de bloedrode maan. het was een stille jacht, en ze was eerst gaan zwemmen. Nu lag ze met haar kleren naast haar in het hoge gras. Het kietelde haar oksels, en haar haar wapperde mee met de wind. Ze keek naar het water, en toen weer naar de maan. Ze lag daar poedelnaakt in het hoge gras aan de waterkant. Het water voelde fris en koel aan, haar voet dobberde langzaam in het water. Oppeens hoorde ze een geluid. Ze ging recht op zitten, deed haar shirt en broek aan. En keek in de richting van een struikje. Er was daar een schaduw van een jongen. Ze keek naar de schaduw en stond op. De schaduw bewoog een beetje.....
Terug naar boven Ga naar beneden
mudly

mudly

Geslacht : Man Aantal berichten : 456
Punten : 512
Leeftijd : 31

Dragon World
Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off.
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptydo mei 28, 2009 9:02 pm

Mudly was bezig om in de struiken een snack voor zijn draakje te maken. Toen hij het gegeven had greep hij naar zijn zwaard, hij hoorde water. Hij stond op en keek naar het water. Hij zag een meisje zitten die hem strak aankeek. Hij had haar nog niet gezien. Langzaam liet hij zijn hand van zijn zwaard afzakken en liep rustig met zijn draakje naar de waterkant. Ging zitten en zei: Sorry, heb ik ja laten schrikken. Milo, het draakje, fluisterde in zijn oor: Lijkt je dit wel een goed idee?
http://white-sage.actie-forum.com/
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 6:15 pm

" En wie ben jij?" Zei Maylin spottend, ze haalde haar schouders op. En trok een onschuldig gezichtje. Haar vinger hield ze op haar bloedrode lippen. En een lok voor haar ogen, maakte haar onschuldig. Ze glimlachte liefjes, en keek hem opeens heel lief aan. Haar gedachten dachten iets heel anders. Ze stond op en ging uitdagend staan. " Wie ben jij?" vroeg ze nog eens.
mudly

mudly

Dragon World
Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 6:51 pm

Mudly keek haar glimlachend aan. Mijn naam is Mudly, zei hij. Hij keek haar aan. Ze zag er wel lief uit. Terwijl Milo zei: je kunt nu nog weg!
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 8:47 pm

" Ik ben Maylin" en ze liep heup schuddend naar hem toe. Toen ze voor hem stond, keek ze hem recht in de ogen aan. Ze friemdelde met haar vinger aan een sliert haar. " Ook prettig kennis te maken" en ze zette een glimlach op.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 8:51 pm

Mudly keek op. Zat ze hem nou in te palmen. Doordat ze aan haar haar zat zag ze er schattig en onschuldig uit. Rustig bracht hij uit: Heb jij een draak? Hij keek haar vragend aan. Haar rode ogen keken hem diep aan. Hij kon nog net zijn rode wangen bedwingen en wachtte geduldig op haar antwoord.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 8:53 pm

" Ja" en ze knikte. " Alles goed?" en ze keek hem aan. Ze frummelde nog even aan haar haar. En ging fluiten, een paar tonen vulde de nacht.
het klonk best romanisch.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 9:03 pm

Mudly wist niet goed wat hij moest zeggen. Ze zag er inderdaad aardig uit. Hij vergat gelijk wat hij over haar had gehoord. Milo fluisterde in zijn oor: 'Ik heb me vergist, maatje, neem je kans.' Mudly wierp een strenge blik naar het kleine draakje. Hij keek naar Maylin en zei: 'Het gaat goed.'
Hij dacht na: Het gaat zeker goed.
Hij vroeg langzaam: heb je honger? Hij keek langzaam naar de appelboom en weer terug naar Maylin.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 9:28 pm

" ja" zei ze vriendelijk en ze liep alvast naar de appelboom.
Ze ging languit in het gras liggen daar, en ze floot op een blaadje.
" En hoe heet jou lieve draakje" en ze keek het kleine draakje vriendelijk aan.
ze glimlachte weer even naar Mudly, en toen weer naar het kleine draakje.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyvr mei 29, 2009 11:51 pm

Milo keek op en vroeg aan mudly: 'mag ik?' Mudly knikte. Milo vloog naar Maylin en lande bij haar op schoot. Hij zei: mijn naam is Milo. Ondertussen klom Mudly in de boom. Plukte wat appels en sprong er weer uit. hij had er een stuk of zes. Op zijn gemak sneed hij met een mesje in een van de appels. De rest legde hij tussen hem en Maylin in. Hij nam en stuk van de appel en graaide in zijn tas, om iets te pakken. Terwijl hij dit deed kijk hij in de mooie ogen van Maylin.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 10:34 am

Maylin aaide Milo over zijn bolletje, en pakte een stuk appel. Ze keek naar de maan, en legde haar hand naast zich. " Heerlijke nacht" zuchtte ze. En ze keek naar het water, " Zullen we zwemmen ik heb het heet".Ze zette Milo op de grond naast de appels. En deed haar shirt en broek uit, ze had alleen nog haar topje en onderbroek aan. Ze sprong in het water, een luidde plons was te horen. En ze lachtte luid, Ze dook zo onder water dat alleen haar ogen boven water waren. Met haar ogen keek ze naar Mudly. " Kom je ook?" lachtte ze.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 11:00 am

Mudly vond dat het ook warm was geworden, maar totaal niet van het weer. Hij deed zijn shirt uit en zijn broek. Zijn gespierde lichaam kwam tevoorschijn. Hij dook ook het meer in. Hij vergat Milo totaal. Hij zwom naar Maylin en zei: 'als je ooit onderdak zoekt kun je bij mij terecht.'
Hij had deze woorden nauwelijks uitgebracht of hij begon al met het soppen van Maylin.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 11:16 am

Maylin zwom naar voren en legde haar hand op zijn buik. " Dat zal ik onthouden" en ze werd een beetje rood. het medaillon om haar nek, kreeg een rare kleur. Ze bracht haar gezicht net voor dat van Mudly, maar trok zich toen terug. 'MM" stamelde ze. En ze keek naar beneden.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 11:29 am

Mudly genoot van de avond. Maar toen Maylin zich terug trok maakte hij zich zorgen. Hij zwom naar haar toe en legde zijn hand op schouder en vroeg: 'Is er iets, heb ik iets verkeerd gedaan.' Hij had haar net 'MM' horen stammelen. En de vreemde kleur van het medalion stelde hem ook niet gerust. Hij wist niet wat hij moest doen. Hij voelde zelfs een beetje paniek komen.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 11:33 am

Maylin zag de paniek in zijn ogen komen, en voelde hem zelf ook.
" Je hebt niks gedaan" Zei ze lief, en ze streelde zijn haar. Opeens kon ze zich niet meer inhouden. En ze trok hem naar zich toe, een teder klein kusje kwam op zijn mond terecht. Daarna deinzde ze weer achteruit, wachtend op een reactie.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyza mei 30, 2009 3:05 pm

Mudly had vele dingen bedacht die zou kunnen gebeuren, maar dit was het laatste dat hij had verwacht. Hij voelde iets van binnen en het voelde goed. Hij maakte onder het water een paar tekens met zijn handen. Zijn medalion begon wit te gloeien. De luchtstroom om Mudly en Maylin ging draaien. Weer maakte Mudly een paar tekens met zijn handen. Het medialion begon rood te gloeien. Er kwamen rode knoppen boven de grond te groeien. Toen de knoppen boven de grond kwamen klapte ze open en liette een rode glinsterende poeder vrij. Dit zorgde voor een romantischer gevoel.

Mudly deed zijn armen om de middel van Maylin en trok haar een beetje naam hem toe. Hij gaf haar een tedere zoen.

Ondertussen werd Milo wakker. Hij was in slaapgevallen vlak voor de 2 temmers in het water sprongen. Toen hij Mudly Maylin een kus zag geven viel zijn mond open.

Mudly zag dit en stopte even. Maakte weer een paar tekens, mompelde wat en zijn medalion begon groen te gloeien. Hij keek weer terug naar Maylin. Ondertussen vormde zich een kamer van steen om Milo.

'Als hij geen aandacht krijgt kan hij nogal irritant worden.' Zei Mudly

Hij richtte zich weer op Maylin en zette de kus voort.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 10:00 am

Maylin had gehoopt op deze reactie en ze glimlachte, haar ogen glinsterden zo mooi als de mistrieuze Bloed rode maan.Maylin zette haar handen in Mudly's nek, en knikte dat ze het begreep. Ze kuste hem terug. En vond dit erg romantisch, ze ging wat lager in het water zitten. Zodat alleen hun hoofden boven water waren. Ze sloot haar ogen, en haar hart klopte in haar keel. Het poeder verspreidde zich rond hun heen, En Maylin voelde haar wangen rood worden. Toen ze heel even stopte met kussen, keek ze hem in de ogen. Een stukje rood was op zijn lippen te vinden, want haar lippen waren bloed rood. Maylin durfde hem niet los te laten, Ze wilde dat het eeuwig zou duwen.

Ze deed weer haar ogen dicht, en kuste hem vurig.

Haar Medaillon kleurde in een paars roze gloed, En het hing verstrooid om haar nek.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 10:18 am

Mudly had ook zijn ogen gesloten en genoot net zo veel als Maylin. Hij hield haar vast. Hij wou haar niet meer kwijt raken, nooit niet. Hij stopte even en vroeg: 'Zoek je misschien wat onderdak?' Hij keek haar vragend aan. Hij wou haar een paar spreuken leren die hij kon, maar die kon hij haar alleen leren als ze goed uitgerust was en daar voor zouden ze naar zijn huis moeten.
Hij wachtte op een antwoord. Hield haar nog steeds vast. Hij was bang, bang om haar te verliezen.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 10:22 am

" Graag zelfs" en ze gaf hem een kusje op zijn neus. Ze liep uit het water, heupwiegend. En liep toen naar Milo, " Kom maar kleintje" en ze zette Milo op haar schouders. Ze trok haar kleren niet aan, maar raapte ze wel op. " Kom, welke Kant?" en ze giechelde. Nog nooit had Maylin zich zo gevoeld, Ze stak haar hand naar achter. Als teken dat hij die vast moest pakken. " Anders verdwaal ik" zei ze sexy, en uitdagend.
Luna

Luna

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 10:25 am

Luna die alles had gezien kon haar blodrode ogen nite gelloven.Ze snoof.
Ze was kwaad dat haar temmer met en goede temmer ging.
Ze sprijde haar vleugels en vloog naar de Mudly en greep hem.Ze keek naar Maylin en ze wilde andwoorden.
Toen keek zeweer naar Mudly en brulde en zij wat in draken taal
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 10:33 am

Dankzij zijn zwaard kon Mudly gewoon verstaan wat Luna zei. Hij reageerde terug: 'Ik doet dit mede voor de shadows, ik zou haar graag een paar sterke spreuken leren.' Hij keek Maylin aan. 'En wat dan nog, liefde is een gevoel dat kun je niet ontlopen' Mudly dacht effe na. Dit klonk nogal erg wijs uit zijn mond. 'Ik zou iedere schadow die ik in gevaar tegenkom beschermen met mijn leven. En daar hoor jij ook bij.' Hij keek de draak strak in de ogen aan. 'Oke, ik heb een drakenei gered. Wat dan nog. Had ik het dan aan zijn lot moeten overlaten.' Mudly dacht dat de draak wel zou zeggen 'Ja dat had je inderdaad moeten doen.' Hij keek naar Maylin en weer terug naar de draak. Hij maakte een paar bewegingen met zijn hand en mompelde: Cancel. De bloemen en het poeder verdwenen en de luchtstroom werd weer normaal. Hij keek de zwart paarse draak streng in de ogen.
Maylin

Maylin

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 11:21 am

" Luna" zei Maylin boos, " Wat is er als jij de ware misschien ontmoet kan is het toch ook niet slecht" Ze keek woedend haar medaillon kleurde oranje geel en rood.
Haar ogen vulde zich met woede, en onbeheerst heid. Ze keek Luna aan en ze zei alleen met haar ogen, dat hij ook een kans moest krijgen. Ze keek naar Mudly en toen naar Luna. " Laat mij gewoon" snauwde ze tegen Luna. " Ik weet heus wel wat ik doe". Ze keek naar Mudly en ging tussen ze in staan, " Ik ben slecht en daar kan niks tussen verranderen, maar tegen iemand die je leuk vind." Ze knipoogde naar Mudly. " ga je die persoon niet slaan, of bijten." Ze zuchtte" Dat doe je gewoon niet" Ze knielde op de grond. " Luna laat hem los" Zei ze. Ze ging voor Luna staan.
" Vertrouw je temmer, Ze weet wat ze doet, Ze weet wat ze wil. En dat weet jij al te goed" Daarmee eindigde ze haar zin. " Ik heb ook geen zin om me hele leven, alleen te zijn" Een glimlach kwam naar voren, en ze schudde haar hoofd.
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 1:31 pm

Mudly grinnikte. Hij zei tegen Luna: 'Ja waarom laat je die boomstam niet los?' Hij keek naar Maylin en zei: 'Sorry voor mijn veiligheid had ik toen ik de draak zag -nadat je dat kusje op mijn neus ga- jullie gezichts- en gevoelszenuwen gemanipuleerd. Jullie keken naar een boomstam maar zagen mij.'

Ik kan een voorbeeld geven. Langzaam kwamen er meerdere exemplaren van Mudly om Luna te staan. Ze knielde allemaal voor de draak en zeiden tegelijk: "wilt u mij een kans geven en me laten bewijzen als een shadow?"

Nadat dit was gezegd verdwenen ze weer. En de echte Mudly stond ineens naast Maylin. Hij keek haar aan met een glimlach en zei: 'ze noemen me niets voor niets Mudly the Fast. Ik moet wel zeggen dat alles wat er gebeurt was, dat het de echte Mudly heeft meegemaakt.'

Hij keek de draak aan. Het zou nu wel onderhand zijn dat de illusie gestopt zou zijn. Hij zou zien dat hij een boomstam vasthield.

Hij keek naar Milo en gebaarde hem op zijn schouder te gaan zitten. 'Dankjewel' zei hij tegen Milo 'Dankzij jou kan ik dit.'
Luna

Luna

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 1:46 pm

Luna keek naar de boom stam en kreeg een glimlach op haar gezicht"Jij bent niet de enigste die met Illusie kan spelen jogie"zij ze en ze verdween uit het niks.

Over al werdt het zwart .de bomen werden allemaal een Maylin die ondhooft was of iets anders ergs.En de stennen werden alle maar Mudly met een bebloede zwaard in de hand.Bloed van Maylin.

Toen hoorde de je overal de stem van Mudly en Maylin
Mudly lachde boos en Maylin gilde van de pijn
mudly

mudly

Dragon World

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Emptyzo mei 31, 2009 2:14 pm

Mudly kreeg geen angst stond alleen stil. Keek naar de beelden. Hij zei: 'Dat is slim, zeggen dat je een illusie kan gebruiken en hem op dat moment ook gebruiken.' Hij wist dat het nep was. Hij zou Maylin nooit kwaad doen. Mudly bleef kalm. Zelfs deze beelden maakte hem niet over de zijk. Langzaam verdwenen de beelden en maakte plaats voor nieuwe....
(ik maak wel een nieuwe topic aan)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De bloed rode maan......   De bloed rode maan...... Empty

De bloed rode maan......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-