Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Shade ( drakenjager )

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
shade

shade


Aantal berichten : 49
Punten : 53
Join date : 03-12-10

Dragon World
Leeftijd: 26
Temmer\draak: De enige draak die ik vertrouw is Aldorak!
Partner:

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyza dec 04, 2010 11:16 pm

Naam: Shade
Leeftijd: 26
Kleur ogen: Oranje/geel

Verleden:
De nacht zo zwarte als fluweel met de sterren als kristallen schitterd aan de hemel bij een prachtige volle maan bracht de jonge elf zijn uren door in de drakenstal waar de eieren moesten worden verzorgd. Die nacht was eerst rustig, maar die zou snel veranderen en een helse nacht. Het gebrul van draken was normaal voor het dorp, want ze fokte draken en waren de grootste drakenfokkens in de weide omtrek. Een grote zwarte draak bracht die nacht tot een einde. Shade rende naar buiten toen de eerste aanval begonnen was. De elfen probeerde te redden wat er te redden viel, maar er was weinig te doen dan vluchten of vechten tegen een grote draak die zijn woede op het dorp uit liet. Shade's vader had hem het bevel gegeven de eieren te redden, maar Shade kon maar een ei per keer dragen en zo kwam het dat hij maar een ei kon redden, voor de drakenstal verwoest werd door de landing van de draak. Shade rende ver met het ei voor hij struikelde en zo tot adem probeerde te komen. Door het ei te verstoppen rende Shade weer terug naar het dorp, maar er was niets meer van over. Iedereen die hij kende was dood, zelf de kleine draak die alleen hem als vriend liet berijden. Zijn naam was Aldorak, alles was verwoest en Shade kon enkel zijn eigen wapens nog terug vinden op twee werpmessen na. De woede die door hem heen ging zou alles aan zijn leven veranderen. Shade zwoer zichzelf niet te rusten onder de grond voor elke draak die hij tegen kwam of waarvoor hij in gehuurt zou worden om te doden. Zich enigzins af te laten koelen verwoeste hij het ei dat Shade eigenlijk moest redden.

Heden:
Shade vermoord de draken zoals hij zich voor genomen had en zou ook geen enkele draak tot zijn vriend laten worden. Hij werkt samen met een kleine groep drakenjagers die hem gevolgd zijn en Shade aan zijn voeten liggen door zijn snelheid en krachtige afzettingen voor de sprongen die hij kan maken. Het geen wat Shade nog niet weet is dat de jonge draak Adorak nog leefd en zich heeft kunnen verstoppen tot de aanval voorbij was. Shade is nogsteeds opzoek naar overlevende en zal Adorak sneller tegen komen dan hij zal vermoeden.


Laatst aangepast door shade op zo dec 05, 2010 7:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 12:00 am

Yeeeh nog een elf! 8D
Maar goed ik ben benieuwd hoe Shade word in de tijd in DW ^^
Veel plezier in elk geval Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 1:51 am

Interessant...
Ik raad je aan toch een draak te temmen voor je slechte doeleinden. Eentje die je helpt met doden bijvoorbeeld. Maar het hoft niet. Het is mooi bedach maar de reden vindt ik nog een beetje zwak: Een draak verwoestte alle drakeneieren en daarom wil hij nu alle draken op zijn pad doden.
Je begrijpt dat deze 'missie' onmogelijk is op een plek als DW aangezien het er stikt van de onmogelijk sterke draken (voor mensen dan he)
Nou ja, maak er niet een te grote bende van tijdens je jacht en hou het realistish ookal ben je ene elf en stikt het hier van de draken...
Veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuka

Yuka


Aantal berichten : 27
Punten : 35
Join date : 25-11-10

Dragon World
Leeftijd: 10, al bijna 11!
Temmer\draak: Ik ben te klein, zelfs voor een drakenjong..
Partner: Liefde bestaat niet.

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 1:58 am

De draak verwoeste het dorp, en daarmee waarschijnlijk familie vrienden ect.
Ik denk dat Shade dat ermee bedoeld xD
Terug naar boven Ga naar beneden
shade

shade


Aantal berichten : 49
Punten : 53
Join date : 03-12-10

Dragon World
Leeftijd: 26
Temmer\draak: De enige draak die ik vertrouw is Aldorak!
Partner:

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 2:03 am

Ik zeg niet dat ik alle draken kan verwoesten Sky, maar het zal zo realisties zijn als het in het gewone leven zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 2:29 am

Ik zeg ook niet dat je dat kan maar beter voorkomen dan genezen. De vorige drakenjager hier was namelijk een spammer, slechte ervaring dus. Hopelijk weet jij dat weer een beetje op te krikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shetani

Shetani


Soort : Mens
Aantal berichten : 115
Punten : 144
Join date : 05-06-10

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: geen
Partner:

Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Emptyzo dec 05, 2010 10:19 pm

Hmm, jammer dat je op draken jaagt. Anders had je een potentieel lid voor de Srivijaya kunnen zijn. Nu misschien nog steeds, maar daar ga ik nog even over nadenken. En jijzelf moet dan natuurlijk ook willen.
In ieder geval wens ik je veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shade ( drakenjager ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shade ( drakenjager )   Shade ( drakenjager ) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shade ( drakenjager )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: