Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laisve - Freedom on his own

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Laisve - Freedom on his own Empty
BerichtOnderwerp: Laisve - Freedom on his own   Laisve - Freedom on his own Emptydo nov 25, 2010 11:20 pm

Standaard Info:
Naam: Laisve
Betekenis: Vrijheid
Geslacht: Mannelijk
Kleur: Wit, hangt af in welk licht je hem ziet
KleurOgen: Fel oranje
Karakter: Verstandig op het vlak van vechten, lichtjes roekeloos, waaghals, maar een echte goeierd (volgens zijn normen dan... -kijk Extra Info voor meer uitleg-)
*BouwLichaam: stevig en krachtig, een lange stevige staart. Een puntige rugkam dat door loopt tot het einde van de staart die uitloopt in een waaier
*BouwKop: Scherpe neus, horens die overgaan in kroezig haar dat er zacht uit ziet
*BouwVleugels: Grote vleugels met scherpe klauwen en een geschubt vlieg-vlies
*Hoogte: +38meter
*Span: +75meter
(* deze kunnen wel eens veranderen met het ouder worden)

Verleden:
+30 Jaar geleden is het ei van Laisve uit het nest gerold de berg af, door de harde schil van het ei heeft hij het overleeft, al kan het effect van het vele rollen misschien zijn hersens aangetast hebben...
Toen hij uitkwam heeft hij geleeft van kleine prooidieren maar al snel waren die te klein. Hij zocht zijn toevlucht tot grotere beesten. Later kwam hij een mens tegen die hij aanzag als prooi, natuurlijk dode hij die en at het op, hij vond het heel lekker en nam nadien af en toe een duik in het dorp en dan weggejaagt te worden door de mensen en hen helpers, naar wat hij vond overlopers, de draken. Hij heeft alles zelf moeten leren en is dus dom en roekeloos, vooral als het om eten gaat. Toch bedoeld hij veel dingen goed, in de zin van laisve stijl. Neem het hem dus niet kwalijk...

Kracht:
--Laisve heeft de kracht om de emoties en gedachten op te pikken. De gedachtengang moet hij wel op oefenen en het lukt meestal alleen bij bereidwillige personen of personen zwak van aard, hoe vaker hij een persoon tegenkomt hij beter het lukt om in zijn/haar hoofd te dringen. Ook kan hij ijzige wind uitblazen die tot 12 beaufort kunnen gaan, de temperatuur van de wind hangt af van zijn emotie en rede waarom hij het doet. Hier een lijst die ongeveer de temperatuur bepaald:
Woede: -10°C
Geamuzeerdheid: 0°C
Bang: 10°C
Trots: 30°C
Verveeld: 5°C

Dit word af of bijgeteld bij de emotie die hij op dat moment heeft:
Tegen een vijand: -20°C
Uit verveeldheid: 0°C
Uit een uitbuiting van de emotie: 2x versterkt

--Dit is mijn nieuwe kracht, ik heb contact opggepakt met Sky en van haar mocht het. Wat houd het in?: Ik versmeld met andere draken en kan dingen in hun hoofd fluisteren, alsof het hun eige gedachten zijn. Meestal gebreurd of doe ik dit aleen als het echt nodig is en als laatste redmiddel. Je kan hier iets aan doe, (anders zou het niet mogen) namelijk vechten met je geest. Voor mij is het heel pijnlijk om eruit gerukt te worden maar voor de tegenstander is het zalig, alsof je opeens heel veel energie hebt. Dat komt omdat je mijn energie genomen hebt. Meestal bekamp ik het met bewusteloosheid, een lichte coma of als ik er bereidwillig uit ben gegaan alleen met veel vermoeidheid en slaapgebrek.
Dus de boodschap, vechten met je geest! (Sky is dit nu juist of heb ik nog iets fout gezet?)
--Laisve kan nu ook genezen, dit doet hij door zich te versmelten met de gewonde en zijn energie te gebruiken om het genezingsproces zo te versnellen dat het in een seconde genezen is. Eerst moest hij volledig versmelten maar nu kan hij het ook door gewoon zijn poot te versmelten met de wonde. Laisve gebruikt zijn energie en hij is dus uitgeput (afhankelijk van de grote van de wond) als hij dit doet.


[geen kracht]Door het vele gebruik van giffen is hij er een soort van imuum voor geworden, heel sterk gif kan nog wel lichte schade toebrengen.

Met de tijd kunnen er verbeterd worden



Extra Info:
Vechten is zijn leven, hij kent zeker het gevoel van een verloren strijd want verliezen deed hij vaak, dit kwam omdat hij te sterke stegenstanders koos. Ondertussen heeft hij zich hard getraint en kan hij al zijn krachten perfect beheersen. Het doordringen in gedachten kan hij ondertussen vlekkeloos maar doet hij uit respect alleen bij ondergeschikte of vijanden. Hij kan het niet laten om sterkere draken uit de dagen, maar hij merkt wel hoe vaker hij het doet hoe sterker hij word, ook wint hij al vaak. Zelfden verliest hij nog omdat hij trukjes heeft gevond die hij achter de hand houd.
Al dit lijd als gevolg dat hij onder de schramen en litekens staan, hij kan ze genezen maar het heeft zo z'n voordelen bij een gevecht: litteken weefsel is harder dan normaal vlees en het geeft aanzien. Ookal doet hij vanalles fout, hij zal nooit zijn goed humeur verliezen-> wat vaak de tegenstanders nog kwader maakt.
Het is ene vrije geest met het verstand van doodsbedrijging aan mankeerd, vrijheid is zijn leven en hij zal er optimaal van genieten. Het licht in zijn aard om te denken als moordmachine, maar hij doet naar de normen van andere draken slecht. Hij vind van niet, volgens hem doen de andere draken raar. Met andere 'slechte' draken komt hij dan ook goed overeen.


Laatst aangepast door Laisve op zo apr 10, 2011 2:27 pm; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky
Admin
Sky


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 818
Punten : 1071
Join date : 12-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)

Dragon World
Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval
Temmer\draak: -
Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species

Laisve - Freedom on his own Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laisve - Freedom on his own   Laisve - Freedom on his own Emptyvr nov 26, 2010 5:36 pm

Eén ding: Het is verboden om anderen te besturen. Gedachten manipuleren of besturen mag dus niet. Gelieve dit bij je kracht weghalen. Gedachten lezen mag wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Laisve - Freedom on his own Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laisve - Freedom on his own   Laisve - Freedom on his own Emptyvr nov 26, 2010 6:42 pm

Ha oke ik zal het gewoon lezen laten worden;) bedankt voor erop et wijzen, heb er wel toegevoegd dat hij wind kan blazen. Heb het net ontdekt bij de tekening dat hij daar ook op spuwt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laisve - Freedom on his own Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laisve - Freedom on his own   Laisve - Freedom on his own Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laisve - Freedom on his own
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: