Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leeftijden en andere vragen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 4:04 pm

1) Hoe oud worden draken? (Het zijn mythische wezens, maar ik weet niet hoe het hier in DW z'n gang gaat.)
2) Zijn er hier verschillende soorten draken?
3) Mogen de krachten van je draak echt ALLES zijn? (behalve het sturen van anderen en zo.)



Heey en welkom hier op DW
ik wnes je veel plezier toe en een leuke tijd hier

1 ik heb geen idee eerlijk gezegt hoe oud draken hier zijn. Maar ik denk toch wel rond de 1000 jaar.
2 Ja we hebben verschillende soorten hier maar weet zo even niet welken Wink
3 JA mag van alles bedenken behalve het besturen van andere RPG's maar verder is alles toegestaan

Hopelijk een beetje de antwoorden die je wou of je verdere kunnen helpen :)
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 4:38 pm

denk dat dit je ook kan helpen :)

Draken zijn meestal grote wezens die vuur spuwen. Hoewel je ook draken hebt die zich meer om sneeuw en ijs bekommeren. Draken houden vaak van glinsterende dingen en doen er alles aan om zo veel mogelijk schatten te krijgen. Alhoewel ze bijna alleen maar van schatten houden zijn het erg trotse wezens die het niet leuk vinden om beledigd te worden. De grote vijand van de draak is meestal de dwerg omdat die de schatten maakt of de olifant vanwege de concurentie. Ook hebben draken veel schubben die het het moeilijk maken om de draak te laten verwonden.er zijn draken die vlees eten maar er zijn ook draken die planten eten.

Soorten draken Je hebt verschillende soorten draken;

■de wyvern: dit is een soort draak die geen vuur kan spuwen maar heeft een giftige staart.
■vorstdraak: ook deze draak spuwt geen vuur, deze draak spuwt een straal van vloeibare stikstof.
■de hydra: dit is een negenkoppige waterdraak.
je zou hem een onverslaanbaar wezen kunnen noemen. want als je zijn koppen er afhakt krijgt hij dubbel zoveel koppen. je kunt hem alleen verslaan door hem in z,n bijna ondoordringbare buik te steken of om hem voor altijd op te sluiten.
■vliegende slang: een draak die zijn naam dankt aan zijn vorm die wat wegheeft van een gevleugelde slang.
■de chinese long: dit is de draak met de parel die vereert word in China en Japan
■de gewone westerse draak:dan heb je ook deze draak. de bekendste der draken
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 4:47 pm

gewoon via google draken soorten en je krijg allerlie site's van draken en hun soorten.
Nee je bent niet verplicht om te keizen wat voor soort je neem
het is meer voor in de rpg dan bepalen de meeste aan de hand van je plaatje wat voor soort je bent :) dan weten we ongeveer hoe je er uit ziet zeg maar :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 4:47 pm

Het is niet verplicht eentje te kiezen. Draken kunnen trouwens best ouder worden dan 1000 jaar mocht dat bij je character passen Wink Leeftijd is hier haast onbegrenst.
De meeste draken behoren niet bij een bepaald ras of soort dus alleen je uiterlijk beschrijven is goed genoeg ^^
Krachten mag inderdaad van alles zijn als je de acties van andere spelers niet beinvloed of dat je niet geraakt kan worden ofzo.

Succes met spelen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 6:01 pm

Eten: Vooral grote dieren. Herten, reeen. Het vee van mensen of mensen zelf Razz Laten we het houden op alle grote zoogdieren want kleine dieren vult een draak haast niet al is een konijn bijvoorbeeld een goed tussendoortje ^^ Je hebt ook kanibalistische draken die eieren van andere draken steelt of jongen zonder ouders vermoord en opeet.
?
Bewerken: Spiegelen dat hij naar rechts kijkt of waterspiegelbeeld (van onder doorlopen)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 6:08 pm

Atelic schreef:
Spiegelen zodat ie naar rechts kijkt ipv links.

Nogmaals bedankt xD Ik bedank iedereen te veel... Ik zal er mee ophouden... Bij deze bedank ik je voor alle keren dat je me hebt geholpen en alle keren die je me in de toekomst gaat helpen xD
Ik wil het wel bewerken voor je Wink Ik heb alleen de font(lettertype) niet dus dat moet je er zelf opzetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiwendil

Aiwendil


Aantal berichten : 153
Punten : 170
Join date : 31-08-10

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Im not a hunter, im not a temmer. Just a elf
Partner: I don't know how he did it, but he catch my heart. Mudly

Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Emptyvr okt 29, 2010 6:27 pm

Zo: Leeftijden en andere vragen? 2dtpts5

[IMG*]https://2img.net/r/ihimizer/img340/5933/2dtpts5.jpg[/IMG*] Sterretjes weghalen als je hem instelt op je profiel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leeftijden en andere vragen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijden en andere vragen?   Leeftijden en andere vragen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leeftijden en andere vragen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vragen voor NW
» Heb jij nog andere Rpg's?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: