Geslacht : Aantal berichten : 42 Punten : 58 Join date : 10-09-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Je Boekenkast.
Dragon World Leeftijd: My Youth Is Eternal Temmer\draak: Never. Partner: Are You Insane?
Onderwerp: ~ Huong The Tamer. ~ zo sep 12, 2010 4:26 pm
Huong The Pink Rose.
Basic Information
Naam:Huong Li Leeftijd:18 ½ Geslacht:Vrouwelijk Soort:Mens, Temmer Karakter: Huong is een erg gesloten meisje. Ze is ook niet echt spraakzaam en vermijd contact met andere. Ook zal ze nooit iets doen voor andere, alleen voor zichzelf. Ze heeft moeite met het vertrouwen van mensen en dat zal dus ook wel lang duren voordat ze iemand in vertrouwen neemt. Maar als ze iemand vertrouwd zal ze deze beschermen met haar leven. (Meer van haar karakter vind je wel uit in de RPG.) Uiterlijk: (Plaatje kan erg groot zijn.)
Laatst aangepast door Huong op zo sep 12, 2010 6:23 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: ~ Huong The Tamer. ~ zo sep 12, 2010 6:12 pm
@Huong: Die verhalen die je schrijft zijn wel mooi hoor maar ze horen thuis in het creatief topic. Ja ik weet dat ze over jouw personage gaan mar het moet gewoon.
Toothless
Geslacht : Aantal berichten : 42 Punten : 58 Join date : 10-09-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Je Boekenkast.
Dragon World Leeftijd: My Youth Is Eternal Temmer\draak: Never. Partner: Are You Insane?
Onderwerp: Re: ~ Huong The Tamer. ~ zo sep 12, 2010 6:14 pm
@Razor - Oh, sorry (;. Zou ze meteen... Verplaatsen? Maar het is toch wel toegestaan om een linkje in dit topic te zetten naar dat topic toch?
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: ~ Huong The Tamer. ~ zo sep 12, 2010 11:03 pm
ja ik denk het wel fijn als mensen eens meewerken
Toothless
Onderwerp: Re: ~ Huong The Tamer. ~ ma sep 13, 2010 7:01 pm
@Razor - Ghehe, zeg maar als het uiteindelijk niet mag of zo(Alhoewel ik dat betwijfel). En hoe bedoel je meewerken? Jullie doen alleen maar jullie taak als Mod/Admin en ik ben vast niet de enige die dat respecteert of zo (;