Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 visjes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 3:22 pm

kliennie kwam aan bij het meer en keek even achterom maar zag al snel weer tate. Kliennie legde zijn spullen naar en pakte zijn vishengel en zei tegen tate "Kan ik mooi even me vishengel testen.' en liep naar het meer en ging zitten en gooide de dobber uit en nou maar afwachten dacht hij hopelijk bijten ze dacht kliennie. Er gingen een paar minuten voorbij en er werdt al aan de lijn getroken meteen pakte hij de vishengel en begon te trekken maar moest flink wat kracht zetten. Een grote moet dit zijn dacht hij na een tijde kwam de vis langzaam boven en het was een flinke hier mee hadt hij al genoeg voor tate en hemzelf en zei opgewonden 'kijk eens wat een grote.' Hij haalde de vis van de haak en legde hem op de grond een paar meter van het water hij gooide opnieuw zijn hengel uit en wachten weer geduldige af. Kliennie ving nog een paar wat klienere vissen en dacht dit moet wel genoeg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tate

Tate


Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 3:27 pm

Tate keek geamuseerd hoe Kliennie zonder enige moeite al snel veel vissen had gevangen. ''Goede Vishengel,'' zei hij. Hij haalde zijn zwaard tevoorschijn en tuurde in het water. Hij stak zijn zwaard in het meer. Toen hij zijn zwaard uit het water haalde was er een vis aan gespiest. Hij glimlachte en gooide de vis neer. Hij ving er nog een paar. ''Zo, nu heb ik er ook een paar,''
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 3:36 pm

Kleinnie keek toe hij tate met zijn zwaard een paar visje zonder al te veel moeite uit het water haalde en hij zei 'Goede Vishengel,' Kliennie glimlachte en zei 'Als je wil kan ik er ook een vvoor jou maken.' hij hadt wist precies in het bos welke hout soort je voor een goede vishengel nodige hadt buigzaam en sterk. Nou hadde ze zeker genoeg omdat het al aardige donker begon te worde ging kliennie maar wat hout sprokelen en maakte een vuur aan met 2 stenen. Die hij tegen elkaar sloeg en probeeerde van wat droog gras en bladeren een klien vuurtje te maken maar dat was altijd moeilijker dan het leek na een tijdje begon het vuurtje op gang te komen. En legde hij wat kliene takjes er op zodat hij weer wat groter werd. na een tijde was er een lekker warm kampvuur en kliennie pakten een lange tak en een dolk en maakte een scherpe punt aan de tak en spiste 2 vissen er aan en zei 'Zo ons avond eten.' hij ging lekker voor het vuur zitten en draaide langzaam een de uitheide van de tak. toen ze klaar leken te zijn gaf hij er een aan tate en begon een zij eigen vis te eten klienne zuchte even van genoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tate

Tate


Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 3:39 pm

Toen Kleinnie aanbood om een vishengel te maken voor hem glimlachte hij. ''Graag,'' hij maakte een vuur en Tate ging zitten. Het vuur was best groot geworden en het was lekker warm. Tate luisterde naar de krekels en de uilen. Hij luisterde aandachtig. Die geluiden waren de geluiden van de avond, hij glimlachte en pakte de vis aan. Hij nam voorzichtig een hap. ''Hm,'' hij grijnste en haalde een graatje uit zijn mond.

-
Even wat eten hoor xd
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 4:04 pm

Toen hij zijn vis op hadt gooide hij het graatje in het vuur, kon je duidelijk de geluiden horen van krekels en uilen tate nam de vis aan en hadt hem op tot het graatje over was. Kliennie besloot nog even te gaan zwemmen zo laat was het nog neiten hij was klaar wakker en het was best warm voor de avond. Hij rende af op het meer en sprong in het water en trok een paar baantjes en keek met een grijns naar Tate die lekker bij het vuur zat en roep 'Kom er bij het water is heerlijk.' Hij dook even onder water maar kwam al snel weer boven water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tate

Tate


Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptywo aug 04, 2010 6:31 pm

Tate keek met grote ogen naar Kliennie. Dat hij zo simpel in het meer in het water kon springen. Hij keek naar het water. ''Erm, goed..'' hij bond zijn verbandje af en legde hem aan de kant. Hij trok zijn shirt en schoenen uit. Hij sprong in het water en kwam een paar seconden later weer boven. Hij rilde even. ''Best koud,'' mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptydo aug 05, 2010 6:15 pm

Toen kliennie vroeg of hij ook kwam aarzalde hij eerts een beetje maar zie toen ''Erm, goed..'' hij deedt zijn verband of en trok zijn shirt en schoenen uit, en in sprong toen in het water en rilde waarschijnlijk vodn hij het water koudt. ''Best koud,'' mompelde Tate, Kliennie moest even lachen en zei met een grijns 'Echt? waar ik vandaan kom is het water nog kouder. Ik vind dit wel leuker warm.' Kliennie zwom nog een paar baantjes en zei toen 'Wat doe jij voor beroep ben je jager boer of wat deedt je om aan geld te komen.' en keek vragend naar tate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tate

Tate


Geslacht : Man Aantal berichten : 45
Punten : 53
Join date : 01-08-10
Leeftijd : 32

Dragon World
Leeftijd: 18
Temmer\draak: Temmer
Partner: Nee, ik heb blauw haar, niemand wilt een vriendje met blauw haar.

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptydo aug 05, 2010 10:39 pm

Tate haalde zijn schouders op. ''Geen idee, ik heb nooit echt geld gehad,'' hij streek met zijn hand over het oppervlak van het water en snoof. Hij keek naar kliennie en begon een beetje te zwemmen. Langzamerhand wende hij aan het water en begon hij het ookwel lekker te vinden. Hij zwom even onderwater.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptydo aug 05, 2010 10:58 pm

''Geen idee, ik heb nooit echt geld gehad,'' zei hij en haalde zijn schoulders op kliennie voelde een paar vissen en moest een beetje lachen hij zag tate onderwater duiken kliennie dacht toe hoe kwam je dan aan eten maar zette die gedachten uit zijn hoofd. Hij wachten even en duik toen ook onderwater en zag ondergrondse grotje en dacht even kijken, hij ging weer naar boven en haalde goed adem. En dook toen snel weer onder water en zwemde richting de grot, hoplijk zat er een lucht daar als je de grot in ging. Toen hij bij de ingang was keek hij even waar tate was maar ging toen snel veder, en na een tijde heild het water op en kwam boven, Kliennie moest even op ademde komen het er was wel licht maar waar kwam het vandaan kwam was niet deduidelijke. Even bekeek hij de ondergrondse grot en klom toen aan wall. En ging zitten afwachten of tate hem gevolgd was, mischien hadt hij het even moete zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptydo aug 05, 2010 11:53 pm

(Nee anders zet ik het we wel bij hoor als het een prive feestje is :) )

Kliennie besloot maar terug te gaan nadat tate hem niet was gevolgen. Hij haalde diep adem en sprong weer in het water en zwem de grot uit en toen hij boven kwam kon je hem duidelijk naar ademde horen happen en na een tijdje toen Kliennie weer op adem was zei hij opgewonde tegen tate 'Er is daar een ondergronde groot best groot' hij hadt er ook een gang gezien dus waar het licht vandaag kwam en wou graag verder kijken in die grot 'er loopt ook een gang daar' even dacht hij iets gehoord te hebben maar het was niet echt hardt of duidelijk, mischien mijn verbeelding en toen weer keek opgewonden naar tate en wachten af op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
kliennie

kliennie


Geslacht : Man Aantal berichten : 268
Punten : 297
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : helmond

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: .....
Partner: Single is the way too live

visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Emptyvr aug 06, 2010 12:26 am

Kliennie wachten nog steed op antwoord maar toen hoorde hij een soort van plons en keek achter zich en kon nog net een staart van de draak zien weg schieten. Toen hoorde hij een Begroettende brul van een draak even keek hij om zich heen en toen naar boven en zag een silhouet van een draak ze was groot. en ze cirkelde boven hen kliennie haalde zijn arm op en zwaaide vriendelijk om te laten zien dat hij haar gezien hadt. En zwom naar de kant en klom er uit en ging even bij het kampvuur zitten dat ondertussen bijna uit was snel gooide kliennie wat kliene takjes er op en wat droge bladeren maar omdat hij net gezwommen hadt viellen er een paar druppels over de laaste paar vlammen waardoor het doofde.

(Waarom krijg ik hier een slecht gevoel over Razz De draken die ze vroeger had gekend waren trots en machtig geweest, geen goed gezelschap. Toen had ze ook alleen gezelschap gehad van haar onderdanen, mensen dus, vandaar dat het ook nu de beste keus leek en heb even je verleden gelezen :) .)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





visjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: visjes   visjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
visjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Long valley :: Het rustige meer-
Ga naar: