Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Bid'Daum

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bid'Daum

Bid'Daum

Geslacht : Man Aantal berichten : 47
Punten : 61
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: After 800 I stopped counting.
Temmer\draak: Only someone who earned my respect
Partner: Love isn't that easy..

Bid'Daum Empty
BerichtOnderwerp: Bid'Daum   Bid'Daum Emptyma jul 12, 2010 5:16 pm

The Ancient
Born in the beginning of time.

Bid'Daum 2s5xikj

Gegroet, mijn naam is Bid'Daum. Een naam die je niet meer vergeten zult.
De dag dat ik geboren ben kan ik me nog herinneren als de dag van gister. Toen waren er nog geen mensen en stond de aarde aan de wieg van zijn leven. Hieruit kan je opmaken dat ik tot de ouden behoor van de draken.
Draken hebben altijd en overal bijgedragen aan de ontwikkeling van de wereld, van zijn schepsel. Dus zo ook van de mens. Zij die denken dat alles toeval is of dat ze het op eigen kracht tot hier gekomen waren hebben het mis. Wij, de machtigste wezens zijn in werkelijkheid de heersers van de aarde, de lucht en de zeeën.

My past

Decennia geleden heeft mijn moeder een ei gelegd waar ik uiteindelijk uit geboren ben. Het enigste ei uit het nest was ik. Daarom heb ik geen broeders of zusters. Lang heb ik mijn ouders niet gekend. Honderden jaren geleden zijn ze gedood door een groep zwakken. Die met een horde van vijf draken waarop mensen reden mijn ouders hebben gedood. Een lafhartige daad, die ik zal wreken. Jarenlang heb ik mij verborgen gehouden tot op een dag. De dag dat ik mijzelf toonde aan de mensheid. Verschrikte gezichten die al snel omsloegen naar hebberige blikken. De goden hebben mij de zeldzame gouden kleur geschonken waardoor ik vele jagers achter mij aan had zitten. Sommigen heb ik gedood, andere om de tuin geleidt. Tot ze me kwijt waren. Tot nu. Nu toon ik me voor de tweede keer na lange tijd aan de mensheid en ben benieuwd hoe ze daar mee op zullen gaan. Want ook ik ben ik die jaren sterker geworden en heb meer kennis vergaard.
Meer kan ik jullie niet vertellen over mijn verleden omdat ik daar nou eenmaal niet graag over spreek. Het enige wat ik kan zeggen is dat ook ik in mijn jongere jaren fouten heb begaan waar ik nu nog spijt van heb.

About me
Naam: Bid'Daum
Leeftijd: Is a secret, stays secret.
Geslacht: Mannelijk
Kleur: Goudkleurige schubben en goudkleurige ogen.
Ouders: Shahondin &Wyccasia
Karakter: Normaal gesproken is Bid'Daum erg rustig en vriendelijk. Hij is altijd erg beleefd en hoffelijk. Iets waar anderen hem wel eens om uitgelachen hadden. Die jongelingen ook. Iedereen heeft een eerste kans waarin hij rustig en vriendelijk is. Verpest je die kans of mag hij je niet dan zie je zijn andere kant. Zijn slechte kant. Dan is het een totaal andere draak. Maar die kant komt niet vaak boven.
Jongen: Nooit gehad.
Partner: Liefde is niet zo makkelijk als je denkt.
Temmer: Only someone who earned my respect.
Krachten: Breath: Hij kan allerlei soorten vuur spuwen, ijsvuur, zwartvuur, vergif etc.
Elementic: Beschikt over de volle kracht van alle elementen. Water, aarde, vuur en lucht.
Breath from Heaven: Speciale kracht waarbij Bid'Daum een bal van helder licht afvuurt op zijn tegenstander die wordt verlamd en waardoor hij diens lichaam over kan nemen voor onbepaalde tijd.
Extra: Hij draagt een gouden amulet waar hij elk jaar wat van zijn krachten aan toevoegd. Hij geeft hem alleen af aan zijn verbondene.

Want to know more? PLEASE Do not be afraid of my sharp teeth, I do not [always] bite. Just ask me ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dreamhorses.actieforum.com/forum.htm
Firechild

Firechild

Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 93
Punten : 112
Leeftijd : 29

Dragon World
Leeftijd: 20 jaren
Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for
Partner: -

Bid'Daum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bid'Daum   Bid'Daum Emptyvr jul 23, 2010 5:02 pm

Gelukkig bijt je mij niet ^^. Firechild zal je nooit uitlachen hoor Very Happy
Toxic

Toxic

Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bid'Daum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bid'Daum   Bid'Daum Emptyvr jul 23, 2010 5:06 pm

Je moet een klein dingetje veranderen: Sky is sowiezo ouder dan jij, daarna komt Viva. Dus je kan nooit de oudste zijn.
Gesponsorde inhoud

Bid'Daum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bid'Daum   Bid'Daum Empty

Bid'Daum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: