Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Het wensspel. za mei 02, 2009 11:51 am
Dit is een spel waar je een wens plaatst bv:ik wens een hond, en dan laat de ander die zo origineel mogelijk uitkomen of verpesten snappie?
Oke ik begin: Ik wens een dansende ezel.
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: Het wensspel. za mei 02, 2009 12:22 pm
krijg je maar zonder ezel XD
ik wens een draak
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Het wensspel. za mei 02, 2009 12:43 pm
kriig je maar wel zonder hoofd en pootjes XD
ik wens een wolf
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Onderwerp: Re: Het wensspel. za mei 02, 2009 1:12 pm
zonder vacht en organen XD
ik wens een cent
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: Het wensspel. za mei 02, 2009 3:45 pm
Je krijgt heel veel chococenten die over 3 seconden ontploffen.
Ik wens dat al mijn wensen uitkomen.
Luna
Onderwerp: Re: Het wensspel. za mei 02, 2009 7:23 pm
krijg je allen zonder wensen(wtf waar slaat dat op)
ik wens een diamant
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Het wensspel. ma mei 04, 2009 10:18 am
krijg je maar zonder romantiek maar gewoon een avondeje rummycub
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo aug 09, 2009 2:26 pm
je krijgt een hond alleen is het de op één na lelijkste hond ter wereld X0
ik wens dat DW ooit een van de beroemste RPGs word (zoiets als WS)
Maylin
Soort : Drakentemmer Geslacht : Aantal berichten : 296 Punten : 329 Join date : 10-05-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag
Dragon World Leeftijd: 18 jaar Temmer\draak: Luna Partner: you tell me.
Onderwerp: Re: Het wensspel. ma aug 10, 2009 9:46 am
( Ik kan daar niks op verzinnen!!!)
Hij blijft DW, en word zo beroemd dat hij crasht
ik wens dat ik met konijnen kan praten
( Zo nu goed?)
Laatst aangepast door Maylin op di aug 11, 2009 9:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Maylin
Soort : Drakentemmer Geslacht : Aantal berichten : 296 Punten : 329 Join date : 10-05-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag
Dragon World Leeftijd: 18 jaar Temmer\draak: Luna Partner: you tell me.
Onderwerp: Re: Het wensspel. di aug 11, 2009 9:58 am
Je hebt de beste pc ter wereld, maar hij is zo goed dat iemand hem steelt
Ik wens dat dieren meer gerespecteerd worden
FROST
Geslacht : Aantal berichten : 110 Punten : 167 Join date : 20-09-09 Leeftijd : 39 Woonplaats : Den Helder
Dragon World Leeftijd: 25 jaar Temmer\draak: temmer, clanleider Partner: niet op zoek, maar waar de liefde valt.. ;)
Onderwerp: Re: Het wensspel. do sep 24, 2009 12:32 am
Mevrouw verburg laat Nederland weer vollop jagen op walvissen, helpt vissers zo goed zij kan, laat alle bossen kappen en alle eekhoorns opzetten etc. (goh ik zie haar daar voor aan hoor! )
Ik wens de nieuwste telefoon met de mooiste Ringtones.
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 3:50 pm
je krijgt je geweldige telefoon maar je laat hem vallen en toen was hij pakot XD
ik wens een computer
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 4:25 pm
Je sterft en komt in de he daar zitten genoeg mensen en andere dingen
Ik wens een grotre achtertuin XD
Laatst aangepast door Sky op zo feb 07, 2010 4:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 4:26 pm
je krijgt je achtertuin alleen is de grond net drijfzand en de tuin ziet er vreselijk uit
ik wens dat mijn katten niet meer zo ververlend zijn XD
Sky Admin
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 4:31 pm
Je katten worden té lief, lopen de hele tijd voor je voeten en houden niet op met aandacht vragen.
Ik wens een hond
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 4:33 pm
je krijgt een hond alleen is het een hele oude hond met drie poten, één oog een zijn tanden zij eruit gevallen dus je moet hem voeren met een buis en een trechter
ik wens een ratje
Sky Admin
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 4:57 pm
Je krijgt een ratje maar toen je met hem naar buiten ging werd hij gevangen door een roofvogel.
Ik wens een stavig, onverwoestbaar hok dat zichzelf schoonmaakt voor mijn konijn.
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 6:48 pm
je krijgt je hok maar je gaat op vakantie en het hok word gestolen
Ik wens een alarmsysteem dat niet gestolen kan worden en dat onverwoestbaar is
Curse
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 157 Punten : 170 Join date : 15-01-10
Dragon World Leeftijd: 176 Temmer\draak: If you dare to Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 7:27 pm
Je krijgt je alarmsysteem maar het werkt niet
Ik wens, een lieve (niet té lieve) draak met ijskrachten die hij goed kan besturen...
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 7:53 pm
je krijgt je draak maar iedereen is er bang voor dus word hij meegenomen door de politie en word hij ingeslapen.
ik wens een onverwoestbare, waterdichte, stuiterende klok
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 8:12 pm
Krijg je maar je raakt hem kwijt
Ik wens een veilige, (onverwoestbare) bunker
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. zo feb 07, 2010 9:37 pm
dat krijg je maar het staat in het moeras dus het zakt langzaam weg.
ik wens een diamand met opsporingssysteem
Angel moderator
Onderwerp: Re: Het wensspel. di feb 09, 2010 9:49 pm
je krijgt een rugzak die atijd licht is maar dat komt alleen maar omdat er een groot gat in zit waardoor alles eruit valt.
ik wens een computerscherm dat niet gesolen kan worden en niet kapot kan gaan.
Sinda
Aantal berichten : 57 Punten : 66 Join date : 31-01-10
Dragon World Leeftijd: 4 Temmer\draak: Nee Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.
Onderwerp: Re: Het wensspel. wo feb 10, 2010 8:52 pm
Goed, maar de computer zelf heb je niet aan gedacht hè? Kortsluiting...
Ik wens dat ik heel mooi viool kan spelen (zoals je hoort, ik speel viool)
Flora
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 289 Punten : 319 Join date : 13-04-09 Woonplaats : Zou je wel willen weten he...
Dragon World Leeftijd: 24 Temmer\draak: Het lot heeft onze paden gescheiden. Partner: Haruko, als één druppel zegt 'ik hou van jou', en jij vraagt me hoeveel ik van je hou, dan regent het, het hele jaar door.
Onderwerp: Re: Het wensspel. wo feb 10, 2010 11:11 pm
Hij stopt maar begint te huilen XD
Ik wens een nieuwe zanger die goed kan zingen en leuke liedjes schrijft!