Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Plaatjes? di apr 28, 2009 6:15 pm
Meschien is het een idee om plaatjes te zetten voor de gebieden?(is een idee dus niet afsnauwen als je het slecht vind)
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Plaatjes? di apr 28, 2009 11:26 pm
goed ik kan wel even kijken wat ik kan doen ^^
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.