Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Sky's crea hoekje di mei 11, 2010 9:01 pm
Het is me gelukt een tekening te scannen en ik dacht meteen aan DW, ik bedacht dat ik mijn tekeningen hier ga posten zodat jullie kunnen zien hoe ik teken. Ik teken vooral met potlood (grijstinten, geen kleuren) de eerste tekening heb ik rond middernacht gemaakt uit inspiratie van een droom.
Spoiler:
Het is een gevleugeld vossenjong met een gebroken vleugel.
Hanura
Geslacht : Aantal berichten : 75 Punten : 84 Join date : 11-04-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ver van hier
Dragon World Leeftijd: 50 (vanaf het ei is gelegd) Temmer\draak: x Partner: x
Onderwerp: Re: Sky's crea hoekje di mei 11, 2010 9:04 pm
Erg mooi (: Kan het kloppen dat de compositie me bekend voor komt?
mudly
Geslacht : Aantal berichten : 456 Punten : 512 Join date : 28-05-09 Leeftijd : 31
Dragon World Leeftijd: 18 jaar Temmer\draak: Darko, you will be the dragon I am able to take care off. Partner: Aiwendil I love you. Meanwhile my other side can't stop think about Maylin. What to do?
Onderwerp: Re: Sky's crea hoekje di mei 11, 2010 9:05 pm
Ik weet niet wat jij droomt....maar blijf zo dromen. Hij is erg mooi. Ik kan het zelf niet beter. Ik zelf teken ook niet met kleur, en al helemaal niet met pen.
Mijn complimenten
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: Sky's crea hoekje wo mei 12, 2010 12:27 pm
@ Hanura: Ik weet niet waar je hem van kent, ik heb hem uit mijn hoofd/droom getekend.