Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Freakie moments? Heb jij ze ook?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Adanya

Adanya


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 65
Punten : 84
Join date : 15-04-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naaldwijk

Dragon World
Leeftijd: 17
Temmer\draak: White (k)
Partner: Someone like me don`t need a partner...

Freakie moments? Heb jij ze ook? Empty
BerichtOnderwerp: Freakie moments? Heb jij ze ook?   Freakie moments? Heb jij ze ook? Emptyzo mei 09, 2010 10:20 pm

TSja :S ik heb soms echt hele Freakie momenten. Ik zal de laatste even opnoemen...
Mijn freakie momenten komen dus uit m`n dromen. Maar ook echt freak... Laatst toen een vriendin bij me aan het slapen was, werd ik dus om 10 uur wakker met de datum 7 juni in me droom.. Ik droomde daarvoor dat ik geopereerd zou worden. ( Ik heb Scoliose waaraan ik word gepopereerd. Dat is aankomende Juni maar waarneer weten ze niet) Maar Ok Ik dus meteen klaar wakker en kijk op me kalender die aaan de andere kant van m`n kamer hangt. >.< Kijk ik bij Juli waar hij volgens mij op dinsdag ofz.. is. Dus ik zo zuchten maar laat ik me blik op Juni vallen en krijg ik haast een hartverzakking als ik zie dat het op een maandag valt. Ik natuurlijk snel weggeslopen met m`n mobiel en me vader en moeder gebelt.. Me vader vond het wel raar maar bestad er niet veel aandacht aan. Maar m`n moeder dacht dat het misscien weer zo`n vage voorspellende droom was...
Ik heb dus eerder zo`n droom gehad 2 zelfs >.< 1 slaat nergens op maar de ander dies ook freak..
1 Toen ik dus nog in de 1ste zat droomde ik dat ik iets moest overschrijven bij geschiedenis. En geen 2 dagen later zit ik bij geschiedenis en krijg ik straf werk. Maar ik kreeg koude rillingen over m`n rug toen ik zag dat ik precies het zelfde opschreef als in die droom. Slaat ergens op >.<
2 Ik droomde dus dat ik een soort van uhm.. hoe noem je dat.. zo`n hartslag meter maar dan voorom je vinger. Weet nie hoe dat heet. Het is een knijper op je vinger die je hartslag meet -.- Maar ok die zag ik dus. 2 en een halve week daarna ren ik volgens mij op een dinsdag, naar boven om snel m`n AK spullen te halen. Maar dan slaat me hart opeens op hol. Ik helemaal stressen natuurlijk. En je zag gwn me hartslag door m`n shirt heen gaan BRR... Maar goed me moeder en ik naar huisarts op m`n fiets met legeband >.< Haha. Door de ambulance worden opgehaald... En dan naar het ziekenhuis. Na ongeveer een uur ofzo plakken ze van alles op me en doen ook dat dingetje om me vinger een...


OMG ik vind mijn momenten echt vaag! Jij ook zo`n moment gehad laat horen en hoe ga je ermee om??
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Freakie moments? Heb jij ze ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freakie moments? Heb jij ze ook?   Freakie moments? Heb jij ze ook? Emptyma mei 17, 2010 9:27 pm

Nadia (Sky dus) en ik zijn hele goede vriendinnen en we hebben vaak van die momenten dat we precies hetzelfde denken, zien horen of doen. Vaak praten we ook volledige zinnen tegelijk terwijl we niet eens weten wat we allebij zien. Het is ontzettend vreemd en soms lijkt het ook wel alsof we elkaars gedachten kunnen lezen waardoor we elkaars zinnen ook aanvullen.

Echt heel erg vreemd Freakie moments? Heb jij ze ook? Icon_neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Kami

Kami


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 113
Punten : 136
Join date : 19-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : uhm...

Dragon World
Leeftijd: 279
Temmer\draak: We'll see..
Partner: 'Houden van' moet me overkomen..

Freakie moments? Heb jij ze ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freakie moments? Heb jij ze ook?   Freakie moments? Heb jij ze ook? Emptyma mei 17, 2010 10:52 pm

Angel schreef:
Nadia (Sky dus) en ik zijn hele goede vriendinnen en we hebben vaak van die momenten dat we precies hetzelfde denken, zien horen of doen. Vaak praten we ook volledige zinnen tegelijk terwijl we niet eens weten wat we allebij zien. Het is ontzettend vreemd en soms lijkt het ook wel alsof we elkaars gedachten kunnen lezen waardoor we elkaars zinnen ook aanvullen.

Echt heel erg vreemd Freakie moments? Heb jij ze ook? Icon_neutral

Dit heb ik ook heel vaak, het lijkt freaky, maar het is normaal. Dat betekend dus dat je gewoon hele goede vriendinnen bent Very Happy
Goed toch?


Ik had een hele tijd geleden een droom over mijn opa. Hij zwaaide naar me en zei me gedag. Gewoon alsof ik weer wegging van een bezoekje aan hem.
De dag daarna (op mijn verjaardag nota bene!) kreeg ik de mededeling dat hij was overleden...
Hij had kanker.

Mijn moeder had ook een keer zo'n freaky iets, ze werd midden in de nacht wakker en zag naast haar bed een klein iets. Het leek op een soort oud vrouwtje, zei ze. Het had haar overleden broer kunnen zijn. Ze vond het ook helemaal niet eng ofzo, ze vond het wel goed dat dat 'iets' er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freakie moments? Heb jij ze ook? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freakie moments? Heb jij ze ook?   Freakie moments? Heb jij ze ook? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freakie moments? Heb jij ze ook?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moments~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: