Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:21 pm
Gefeliciteerd DW!
DW is nu precies een jaar geworden en we hebben ons met wat moeite het jaar door gewerkt. Na ales wat er gebeurd is zijn we overijnd gebleven. De hackers, vervelende gebruikers en mensen die het forum willen vernietigen. Het is nu eindelijk gelukt!
WE STAAN NOG OVEREIND! GEFELICITEERD ALLEMAAL!
Het is FEEST FEEST FEEST FEEST FEEST!!!!!!
White
Aantal berichten : 179 Punten : 239 Join date : 17-04-09
Dragon World Leeftijd: - Temmer\draak: - You'r gone Partner: now way!
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:23 pm
Wij zijn de beste, niemand kan ons pesten! OMG =D
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:26 pm
Jaaaa!!! GEFELICITEERD DW
Abhorsen
Geslacht : Aantal berichten : 89 Punten : 109 Join date : 25-02-10 Leeftijd : 30
Dragon World Leeftijd: 721 Temmer\draak: Nooit eerder heeft een mens mij weten te temmen. Partner: In mijn hart
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:34 pm
En ik heb het hele jaar gemist Maarja ik ben er nu! Optijd om het mee te vieren!
Gefeliciteerd Dragon World! Ik wens ons allemaal nog vele jaren
Kuss, Robin(a.k.a Abhorsen)
Sky Admin
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:36 pm
Het zou in alle kranten moeten staan!
Het was een hoop werk
maar dan heb je ook wat!
Cloud
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 301 Punten : 262 Join date : 22-12-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Den Haag/Voorburg
Dragon World Leeftijd: 8 jaar Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik Partner: Op Zoek
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 8:39 pm
Dar
Geslacht : Aantal berichten : 80 Punten : 89 Join date : 01-01-10 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 439 Temmer\draak: niemand Partner: -
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! vr maa 12, 2010 9:06 pm
WHOOHOOOO Gefeliciteerd Allemaal En Iedereen Enzo Nu eindelijk een goed excuus om veel coole kleuren en dingetjes in je post te gebruiken :'D
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Gefeliciteerd gellukig heb ik het grooste gedeelte meegemaakt en het was het waard
Gefeliciteerd Sky en de rest
Razor moderator
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 652 Punten : 673 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Lanaken België
Dragon World Leeftijd: 503 denk ik Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! za maa 13, 2010 12:02 am
Ik was er bijna van bij het begin bij yeej. Maar waar hebben jullie al die coole dingen vandaan?
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! za maa 13, 2010 2:10 pm
Vanir schreef:
Oh nice, gefeliciteerd allemaal..! Vele forums overleven het niet zo lang... Dus proficiat, om het maar even bekakt te zeggen...x']
Ik ben hier nog niet zo lang, maar hoop dat ik een 2de jaar mag meemaken..
Xx. Maaike / Vanir
je zit nu al in het tweede jaar! XD
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: DW 1 jaar! za maa 20, 2010 4:43 pm
hoewel ik hier erg blij mee ben maare hoord dit bij iest anders in plaats van Helpdesk