Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! zo nov 21, 2010 2:07 pm
Sorrie, maar ik ga niets voor je maken aangezien je al in Sky's shop bent geweest en daar al wat aan hebt gevraagt.
Dus nee
Firechild
Geslacht : Aantal berichten : 93 Punten : 112 Join date : 08-06-10 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 20 jaren Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for Partner: -
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! za nov 27, 2010 10:08 pm
Mag ik nummer 8? Als het kan.. zou je hem voor me willen bewerken? Dat kan ik zelf niet echt..
Avatar (welk deel): Het hoofd/het bovenlichaam van de draak Onderschrift (welk deel): Iets met de hele draak Randje (ja/nee): Maakt niet uit Kleur randje: Maakt niet uit Kleur ogen (als je dat wilt): - Tekst: A Dragon's Heart, a Dragon's Wish, a Dragon's Dream and all it is.. Child of the Fire, learn to Fly! Kleur tekst: Wat bij het onderschrift past Extra: Bedankt!
Angel moderator
Geslacht : Aantal berichten : 409 Punten : 489 Join date : 18-04-09 Leeftijd : 27 Woonplaats : Voorburg
Dragon World Leeftijd: Ongeveer 500 zomers Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen... Partner: Razor... You found the key to my heart...
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! za nov 27, 2010 10:21 pm
Sorrie maar ik was helemaal vergeten om "gereserveerd" bij het plaatje te zetten!
het spijt me echt heel erg!
Firechild
Geslacht : Aantal berichten : 93 Punten : 112 Join date : 08-06-10 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 20 jaren Temmer\draak: Someone to care for me, someone to care for Partner: -
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! zo nov 28, 2010 2:01 pm
Is niet erg hoor! Is nummer 13 bezet?
Angel moderator
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! zo nov 28, 2010 3:09 pm
Nee!
zal ik hem voor je bewerken?
Firechild
Onderwerp: Re: Angel's Ref. Shop! zo nov 28, 2010 4:34 pm
Ja, graag! Bedankt ^^
Avatar (welk deel): Het hoofd/het bovenlichaam van de draak Onderschrift (welk deel): Iets met de hele draak Randje (ja/nee): Maakt niet uit Kleur randje: Maakt niet uit Kleur ogen (als je dat wilt): - Tekst: A Dragon's Heart, a Dragon's Wish, a Dragon's Dream and all it is.. Child of the Fire, learn to Fly! Kleur tekst: Wat bij het onderschrift past Extra: -