Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Illusie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luna

Luna


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 230
Punten : 295
Join date : 14-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ...Zie humor

Dragon World
Leeftijd: ...weet ik veeeeel!
Temmer\draak: Maylin toch?
Partner:

Illusie Empty
BerichtOnderwerp: Illusie   Illusie Emptyza apr 18, 2009 10:02 pm

Ze vloog vlak bij de markt en ze lande er vlak bij.
"ik laat ze maar eens schrikken" Dacht ze vals ze had toch niks te doen.
Ze liet haar kracht te werk gaan Illusie daar door zaggen de mensen haar als een elf.

Ze liep door de markt en de elven en mensen liepen zo voorbij.
Ze kwam bij een kraampje en daar was een man verhalen aan het vertellen.
"Er was een grotte shadow draak die er ooit leefde die maakte ons leven zuur, Hij vermoorde mensen en elven zelf voor onze ogen maar op een dag verdween hij samen met zijn familei en niemand wist waarom "vertelde hij. Ze moets lachen En de man keek haar raar aan"Er is al eeuwen geen shadow draak meer gezien wat lach u "vroeg hij. "ik heb laast nog een shadow draak gezien want de dochter van die draak heeft ze allemaal vermoort "zij ze En ze werdt beteen uitgelachen . Haar ogen werden wit en ze veranderde in een draak . De mensen gilde en Ze pakte de man "En wat denkt u nu"zij ze vals in mensen taal en ze at hem op . Ze keek naar de andere mensen/Elven en ze zij vals"Wordt nooit een temmer of je krijgt het zelfde lot"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Illusie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De markt-
Ga naar: