Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verdriet

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Verdriet   Verdriet Emptyza jan 30, 2010 9:39 pm

Mushii was een beetje gekwetst wegens Blaze, ook één van de draken van de drakentemmer 'Flora'. Ze was van de groene bossen weggevlogen in de richting van de boerderijen, nog steeds rolde er een paar van die traantjes over haar wangen van verdriet. Ze verloor haar controle over het vliegen, en ze stortte maar weer eens neer in de richting van één van de boerderijen in de stad. Ze landde in een weide tussenin een kudde koeien, maar ze was buiten het bewijstzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptyzo jan 31, 2010 8:16 pm

Een niet zo oude draak schoot door de wolken, snel en behendig. Met klrachtige vleugelslagen gleed hij moeiteloos door de lucht. Aan zijn staart zat een stevige knots met stekels en over zijn ene oog zat een litteken. Hij was op weg naar het drakenkerkhof in de hoop daar wat te eten te vinden. Een rozig vlekje viel hem op tussen de koeien in het weiland beneden hem. Hij dook naar beneden en landde bij de neergestortte draak. Hij hield zijn kop scheef en vouwde zijn vleugels. Jammer dat de draak al te oud was voor hem, als eten... De koeien maakte dat ze wegkwamen maar Curse schonk geen aandacht aan ze, hij at geen koeien. Hij duuwde met zijn poot tegen de kop van de draak 'Hallo? Ben je dood?' vroeg hij 'Zo ja, geef dan geen antwoord dan ruim ik je wel op' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 03, 2010 7:23 pm

Sind vloog hoog over de akkers en boerderijen. Na een tijdje zag de lichtblauwe ijsdraak twee gedaantes in een wei. Ze vloog naar beneden om ze beter te kunnen zien. Het waren twee draken. Een was een beetje rozig van kleur lag op de grond. Waarschijnlijk slapend of bewusteloos. De ander stond erbij. De staande was een zwarte draak met een flinke knots aan zijn staart. Duidelijk geen lievertje. Ze landde op een afstandje en hield de draken nauwlettend in de gaten met haar blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 03, 2010 7:54 pm

Curse nam aan dat de rozige draak bewusteloos was, hij had geen zin om haar hier levend op te eten. Teslotte had ze een amulet om dat naar temmer rook, hij haatte temmers... Een geluid deed hem met een ruk opkijken. Hij draaide zijn rug naar de neergestortte draak en liep met een zwiepende staart op de tweede draak af. Hij bleef op een meter of tien van de tweede draak af staan. Zijn vleugels gespreid, hij was niet zo'n grote draak maar door zijn vleugels te sprijden leek hij wel groter. 'Wat moet je?' vroeg hij.

(ik zou als ik jou was echt een andere ava nemen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 03, 2010 10:02 pm

(Ik kon niks vinden, maar ik doe m'n best. Hij is een beetje hm ja)

Sinda schrok toen de zwarte draak zich omdraaide. 'N-nou, ik zag haar (ze wees naar de rozige draak) liggen, dus ik keek even of ik kon helpen misschien' Zei ze, een beetje bangig. 'M-maar als ik weer moet gaan dan is dat ook wel goed hoor.' Ze was toch wel bang. Misschien had ze beter niet zo nieuwsgierig kunnen zijn. Zwarte draken waren immers meestal slecht en hij was misschien geen reus, maar hij was toch groter dan zijzelf en zeker weten veel sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 03, 2010 10:17 pm

(ik raad je aan bij Sky's ava shop te gaan kijken, je hoeft het alleen maar te vragen dan geeft ze je gewoon een ava, onderschrift en profielplaatje. Er zitten echt mooie bij Verdriet Icon_wink )

Curse snoof, hij genoot van de angst van de andere draak maar liet dat niet merken. Hij keek even over zijn schouder naar de rozige draak voor hij weer naar de nieuwe keek 'Je hebt geluk, je mag haar hebben. Ik heb toch geen honger' hij grijnsde bij de laatste zin. Dat hij andere draken at liet de meeste draken erg schrikken... Curse spijdde zijn vleugels en steeg op, zijn knots ging takelings langs de tweede draak voor hij te hoog was om nog geraakt te worden door een aanval en tussen de wolken verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 03, 2010 10:38 pm

Wat? At die zwarte draak andere draken? Dat was toch niet alleen bluf? Sinda rilde. Ze schrok zich dood toen de knots aan zijn staart haar op een haar na miste. Ze kneep haar ogen stijf dicht. Toen ze ze opendeed was hij net in de lucht.
Ze rende naar de bewusteloze draak. 'Kan je me horen? Gaat het? Ik ben Sinda. We ben jij?' Ze wist niet hoe ze moest helpen, maar misschien kwam het vanzelf goed.


Laatst aangepast door Sinda op ma feb 08, 2010 3:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptyza feb 06, 2010 12:33 am

Mushii was al weer bij gekomen van het bewustzijn, en ze keek in de richting van Sinda. "Ja, aangenaam Sinda. Mijn naam is Mushii" beantwoordde ze op haar vragen. "Wat is er gebeurt?" vroeg ze in Sinda's haar richting, en wachtte af op haar antwoord. Ze zag op het nippertje de verdwijning van Curse tussen de wolken, en richtte zich weer op Sinda. "Wat was dat? Wie was dat" vroeg ze in Sinda's haar richting, en wachtte af op haar antwoord.

Edit Angel: minstens drie volle zinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptyza feb 06, 2010 3:52 pm

'Dat was... Ik weet niet hoe hij heet, maar hij zei dat hij andere draken eet.' Antwoordde Sinda. Ze rilde. 'Gelukkig is hij weg. Gaat het? Ik ben blij dat je bijgekomen bent. Waardoor ben je neergestort?' Ze hoopte maar dat hij niet terug kwam. Ze keek naar de wolken waar de zwarte draak in verdwenen was, maar er was geen spoor meer te zien en dat was maar goed ook, vond Sinda.

Edit Angel: minstens drie volle zinnen


Laatst aangepast door Sinda op ma feb 08, 2010 3:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptyza feb 06, 2010 6:47 pm

Mushii keek in de richting van Sinda één van de andere draken op Dragon World. "Andere draken eet?" vroeg ze in Sinda's richting. Maar ze leek bezorgd om Mushii, aangezien haar volgende vraag. "Ja" beantwoordde ze op Sinda's vraag.

Edit Angel: minstens drie volle zinnen! Ik sta nu op het punt van een waarschuwing!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptyma feb 08, 2010 3:28 pm

'Hij zei van wel, en ik denk niet dat hij blufte.' Zei Sinda 'Ik ben blij dat het goed met je gaat.' Ze glimlachte. 'Hoe heet je? Wat voor soort draak ben je? Hoe ben je neergestort?' Ze zweeg even. 'Ach laat ook maar. Dat is nu niet het belangrijkste... Weet je zeker dat het goed gaat? Hij heeft je toch niks aangedaan?'

Edit Angel: MINSTENS DRIE REGELS!!! Nog één keer en je hebt en waarschuwing!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 91
Punten : 109
Join date : 23-08-09
Leeftijd : 37

Dragon World
Leeftijd: 3 jaar
Temmer\draak: Flora
Partner:

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptydo feb 18, 2010 11:27 am

Mushii keek in de richting van Sinda. "Ik ben ook blij dat het goed gaat met mij" zei ze in Sinda's richting. "Ik heet Mushii, welke soort draak ben ik?" beantwoordde ze in Sinda's richting, en wachtte af op een antwoord. "Waarom ben ik neergestort?" vroeg ze in Sinda's richting. "Ja" antwoordde ze op Sinda's eerste vraag. "Nee" antwoordde ze op Sinda's tweede vraag. En ze keek in de richting van Sinda. "En hoe heet jij trouwens?" vroeg ze in Sinda's richting, en wachtte af op een antwoord. En ze wist uit eindelijk toch niet eens wat voor een soort draak ze was, na Sinda's vraag begon ze erover na te denken. Ze was nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinda

Sinda


Aantal berichten : 57
Punten : 66
Join date : 31-01-10

Dragon World
Leeftijd: 4
Temmer\draak: Nee
Partner: Daar ben ik nog niet aan toe.

Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Emptywo feb 24, 2010 3:49 pm

'Ik heet Sinda.' Antwoordde Sinda. 'Je weet niet wat voor draak je bent? Je hebt toch wel een kracht? Ik ben een ijsdraak.' Ze bekeek Mushii. 'Wat is dat voor amulet wat je daar om je nek hebt?' Vroeg Sinda. 'Of is dat geheim. Ach, maakt niet uit.' Ze zweeg even. 'Je weet dus ook niet hoe je bent neergestort?' Vroeg ze. 'Je bent niet gewond aan je vleugels, dus dat is het niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verdriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdriet   Verdriet Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verdriet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Human district :: De boerderijen-
Ga naar: