Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vreemd ei

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyza jan 02, 2010 1:14 pm

(Ja ik speel nog een ei)
Hoog in de bergen lag een blauw ei. Af en toe bewoog het ei. Het was bijna haar tijd om geboren te worden. Haar ras was onbekend. Ze lag in een klein gaatje waar je het ei net nog kon zien. Het ei weerkaatst de zonnestralen waardoor ze zich wat verraad. Maar haar ei was steen hard dus kon geen roofdieren haar doden.

(Ik ben nieuw dus als ik iets verkeerd doe help me dan. Na een paar dagen ben ik het gewoon.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 3:22 pm

Na enkele uren wist ze uit het ei te ontsnappen. Een grote exsplozie ontstond. Ze lag op haar rug en probeerde haar ogen open te doen. Ze niesde even door de slijm dat haar neus had dichtgemaakt. Daarna maakte ze vreemde geluidjes en keek rond. Ze kon nog niet in de donker zien. Dus werd ze bang en probeerde haar ouders te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:13 pm

De geluidjes die jonge draken maken kunnen alleen maar gehoord worden door de ouders van het draakje. En Razor hoorde die van Ydnam omdat hij zijn vader was dus vloog hij instinctief op de hoge geluidjes af. Toen hij in de buurt van de gluidjes kwam kwamen ze van onder op de grond dus hij dook recht omlaag en voor hij het wist zat hij te kijken naar een klein bruinig draakje dat naar een soort mix van Angels en zijn geur rook. Toen besefte hij dat het zijn dochter of zoon was en zei rustig maar liefkozend 'Hallo daar kleintje. Wees maar niet bang ik ben het je papa.' en hij ging er rond liggen en brulde naar Angel maar op de manier dat Ydnam niet zou schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:30 pm

Haar ogen werden scherpen en keek verbaast naar de grote snuit van haar vader. Ook zei wist meteen dat het haar vader was. Ze stapte naar haar vader toe en maakte nog geluidjes. Ze liep onder haar vader.

(inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:34 pm

''Hé kleintje rustig aan andrers val je nog.' zei Razor blij omdat hij voor het eerst zijn dochter zag. Hij wist dat het een meisje was omdat Ze meer de geur van haar moeder had. Hij schepte haar met zijn kop op en liet haar zo over hem heen glijden als een glijbaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:37 pm

Ze vond het prettig en gleed de grond weer op. Ze zette zich daarna weer recht en keek haar vader aan. Speels zocht ze haar moeder. Vreemd genoeg was ze er in deze ruimte niet. Ze ging dieper in de grot om te zien of haar moeder zich daar schuil hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:53 pm

'Nee meisje je mama is er nog niet maar ze komt er vast en zeker aan.' zei hij tegen Ydnam en liep rustig achter haar aan. Toen ging hij even naar buiten om wat zachte spullen te halen voor een bedje voor Ydnam. Hij wilde haar wel naar hun echte grot brengen maar Razor wist niet of ze wel de kuow zou kunnen verdragen tijdens het vliegen dus hij ging bij het bedje liggen te wachten op Angel en op Ydnam tot ze terug was van haar kleine verkeningstocht in de open ruimte aan de ingang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 4:56 pm

Ze liep naar haar vader en nestelde zich bij hem. Ze hoorde haar buik rammelen ook al had ze niet eens door dat het zei was. Ze sprong op en gromde naar wat. Haar buik bleef maar grommen. Ze draaide rondjes om te zien wat het was. Ze hield haar nek hoog. Ze rook alleen maar haar vader. Ze keek naar hem en keek vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptyzo jan 03, 2010 5:03 pm

Razor wist wat dat betekende, Ydnam had vast honger maar hij kon er niks aan doen want zeer jonge draken hebben nog geen tanden om vast voedsel te eten en hij kon geen voedsel opbraken want alleen vrouwtjesdraken konden dat. Dus keek hij haar nogal spijtend aan omdat hij haar geen eten kon geven. En brulde nog eens wat harder naar Angel op de toon dat iets dringend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptydi jan 05, 2010 10:24 pm

Angel kwam aanvliegen... ze zag een klein draakje, de ogen van Angel glinsterde bij het zien van het kleine draakje. 'wat is ze mooi1 'zei ze andemloost en liep naar het kleine draakje toe 'hallo daar kleintje' zei Angel en boog haar kop naar het kleine draakje zodat ze op haar kop kon klimmen. 'Hoe zullen we haar noemen?' vroeg ze kort en keek liefdevol naar het kleine draakje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 3:40 pm

'Lien... nee die naam is raar, of Eva... nee die is even raar.'* zei Razor. 'Ik weet het Ydia.' zei Razor nogal opgewekt 'Maar niet als jij dat niet goed vind.' voegde hij er aan toe. 'O ja door al de opwinding ben ik heel even vergeten dat ze honger had kun jij wat opbraken?' zei hij nog tegen Angel en toen keek hij naar Ydnam en zei 'Dit is je mama.' en tilde haar op bij haar nekschubben maar heel voorzichtig om haar geen pijn te doen en liet haar hangen voor haar moeders neus om elkaar eens goed te bekijken.

*(Sorry als ik mensen heb beledigd met die namen zo te geuiken maar het was gewoon voor het grapje.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 3:50 pm

(grrr mijn naam is eva... nee hoor grapje ik het Jet XD stom hé?)

Angel keek naar het draakje 'wat dacht je van Ydnam?" vroeg ze en keek naar Razor die Het kleine draakje aan haar neus liet hangen. 'hallo daar' zei ze met haar grote blauwe ogen tegen het draakje, ze liet het kleine diertje van haar neus en ging toen tegen Razor aanzitten 'ik ben heel erg blij...' zei ze en sloot haar ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 3:58 pm

'Ik vind een perfecte naam.' zei Razor en genoot ervan dat Angel tegen hem aan zat. Toen pakte hij Ydnam want ze was maar een meter ver en hij zette haar tussen hen in en droomd verder weg. Toen werd hij weer een beetje normaal wakker en vroeg aan Angel 'Zou ze het redden tot onze grot en heb je iets te eten wat je kunt opbraken voor Ydnam? Want ze heeft enorme honger.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
moderator
Angel


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 409
Punten : 489
Join date : 18-04-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Voorburg

Dragon World
Leeftijd: Ongeveer 500 zomers
Temmer\draak: Hen met een puur hart ben ik bereid te helpen...
Partner: Razor... You found the key to my heart...

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 4:03 pm

(je mag niet schrijven wat een ander doet of voelt;))

'Nee' zei Angel kort en stond op 'ik zal wel wat halen' zei ze kort en vloog de grot uit. Na een tijdje kwam ze terug met een haas in haar bek... precies groot genoeg dacht Angel en liep naar Ydnam 'kijk eens' zei Angel en trok wat kleine stukjes van het dier af zodat Ydnam er van kon eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
moderator
Razor


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 652
Punten : 673
Join date : 15-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Lanaken België

Dragon World
Leeftijd: 503 denk ik
Temmer\draak: Vroeger was het Flora maar haar keuzes verboden het
Partner: Geen berg, geen zee, geen storm, niks in de hele wereld kan ons van elkaar scheiden want Angel mijn liefste, jij bent mijn wereld.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 4:09 pm

(Deed ik niet dat had ze al 7 posts geleden gedaan)

'Ik weet niet of ze nu al vast voedsel kan eten maar we kijken wel.' zei hij en hij wachte af.
(sorry heb even geen inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ydnam

Ydnam


Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 44
Punten : 61
Join date : 02-01-10
Leeftijd : 30

Dragon World
Leeftijd: Ik ben net volwassen
Temmer\draak: nope
Partner: Het fijnste gevoel kan ook het naarste gevoel zijn, dus voor je mijn kostbare hard in bezit krijgt moet je je wel een dienst bewijzen.

Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Emptywo jan 06, 2010 6:21 pm

Het jong keek heel erg nieuwsgierig. Speels likte ze haar moeder. Met veel intres keek ze daarna om haar heen. Ze vonf het super leuk op van de grond geheft te worden. Af en toe kroop ze er van tussen uit om te zien of haar ouders haar nog in het oog heeft. Na een lange stilte viel ze zo in slaap en ging tegen de lichaam van haar ouders liggen.

(Ja klopt XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vreemd ei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vreemd ei   Vreemd ei Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vreemd ei
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vreemd........
» Aanpassen van vreemd profiel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De drakengrotten-
Ga naar: