Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 818 Punten : 1071 Join date : 12-04-09 Leeftijd : 28 Woonplaats : Rijswijk (vlak bij Den Haag)
Dragon World Leeftijd: Veel ouder dan jij in ieder geval Temmer\draak: - Partner: Love isn't so simple wen you're the only one in your species
Onderwerp: Drakentemmer van de maand OKTOBER! ma okt 05, 2009 5:43 pm
Ja de tijd vliegt! (als een draak XD)
We hebben weer een nieuw lid van de maand, ik heb al verklapt dat het een temmer is...
Het is een vrouw
een temmer
nou ja bijna een temmer
Haar zwaard heeft een naam...
Ze
is
Ik bedoel
Het
is
Frost
Gafeliciteerd Frost!
(in deze topic kun je haar ook feliciteren omdat ze mod is geworden!)
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: Re: Drakentemmer van de maand OKTOBER! ma okt 05, 2009 7:14 pm
wow had ik wel verwacht gaaf en ook dat jke een modje bent geworde
FROST
Geslacht : Aantal berichten : 110 Punten : 167 Join date : 20-09-09 Leeftijd : 39 Woonplaats : Den Helder
Dragon World Leeftijd: 25 jaar Temmer\draak: temmer, clanleider Partner: niet op zoek, maar waar de liefde valt.. ;)
Onderwerp: Re: Drakentemmer van de maand OKTOBER! wo okt 07, 2009 9:03 am
Nou nou, wat een eer! Dank je wel Sky!!!
Toxic
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 684 Punten : 699 Join date : 02-06-09 Woonplaats : In de kast op je kamer...
Dragon World Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it. Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try! Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?
Onderwerp: Re: Drakentemmer van de maand OKTOBER! za okt 10, 2009 12:07 pm