Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bij het Duistere meer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptydi aug 25, 2009 4:59 pm

Toxic's glimlach veranderde in een grijns "natuurlijk" dacht ze droog, de grijns verdween en ze keek Azazeal aan. "Wat moet ik nu zeggen?" dacht ze een beetje wanhopig, ze glimlachte 'ik voel me ook prettig als jij in de buurt bent' zei ze zacht. Wat ze zei was waar, als Azazeal in de buurt was voelde ze zich gelukkig en prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 4:25 pm

Azazeal keek haar aan, "Zou je... Kunnen we... Mag ik je..." hij keek haar aan, en dacht dat hij ging onploffen. "Zoiden we een paar een paar kunnen vormen?" vroeg hij op onervaren manier. En hij keek haar lief aan. 'og man, ik ben mij hier echt belachelijk aant maken!' dacht hij inzichzelf en hij begon te blozen, wat je op zijn pikzwarte schubben toch niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 9:06 pm

Toxic glimlachte en bloosde ook, ze streek voorzichtig langs Azazeal's nek. Haar stakels ingeklapt om hem niet te steken, ze ging met haar neus onder de kin van Azazeal en duuwde haar neus tegen de zijne 'graag Azazeal' zei een zachte stem in Azazeals hoofd. Toxic praatte nog steeds vaak door middel van telepatie, ze glimlachte en keek hem aan bijna onzichtbaar knikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 10:26 pm

Azazeal gaf toxic ging dichter bij toxic liggen en glimlachte. Hij was zo blij dat hij gewoon geen woord kon uitbrengen. Hij keek haar aan en vroeg: "wil je ooit baby draakjes?" En hij keek haar aan. Ze was beeldig, en de lichte mist die rondvloog begon steeds dikker en worden, zodanig dat toxic net iets mysterieuzer werd dan dat ze eigenlijk al was. Nu moest azazeal zeker aan maylin gaan vragen of hij in bij de shadows mag. Want hij hoorde bij mudly, de partner van maylin, en nu ook bij toxic, een leidster van de shadows... Hij dacht ineens terug aanzijn vorige temmer de koning van het volk van utopia, ookal was hij nu gelukkig, hij miste roy, en er liep een traan uit zijn oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 10:30 pm

Toxic glimlachte weer 'misschien' antwoordde ze zacht. De mist werd dikker, de lucht langzaam donkerder. Toxic keek Azazeal aan, ze legde haar kop tegen Azazeals nek. Ze merkte een traan op, ze veegde hem weg met haar staard 'wat is er?' vroeg ze, ze wou Azazeal helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptywo aug 26, 2009 11:17 pm

"Het is gewoon het feit dat ik men vorige temmer zohard mis. We hadden een hechte band same. We konden 1 worden met elkaar." hij keek haar droevig aan maar zodra hij in toxic haar ogen keek klaarde zijn gezicht op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2009 11:22 am

Toxic had best medelijden met hem -dat was erg uitzonderlijk voor een Black Shadow- ze ging zachtjes met haar neus langs Azazeal's wang om hem te troosten. Ze was zelf nog nooit haar temmer kwijt geraakt omdat Maylin haar eerste én laatste temmer was. Nooit zou ze nog een andere temmer willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azazeal

Azazeal


Geslacht : Man Aantal berichten : 114
Punten : 139
Join date : 29-06-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : antwerpen

Dragon World
Leeftijd: 210
Temmer\draak: If you wanna die, be my guest...
Partner: Toxic The poison that keeps me alive

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2009 5:00 pm

Hij keek haar aan en duwde ook met zijn neus, hij wenste het geen enkele andere draak toe om zijn rijder te verliezen, maar soms gebeurde het nu eenmaal. Hij legde zijn kop neer en viel even later in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2009 9:59 pm

Toxic legde haar kop op Azazeal's nek, haar staart lag al een tijdje over de zijne heen. Ze liet haar blik nog één keer langs het meer en de bomen glijden voor ze haar ogen sloot en in slaap viel terwijl de mist dikker en dikker werd. Aan de hemel verschenen de eerste sterren alleen het licht van de maan was sterk genoeg om door de mist heen te komen en hen te verlichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij het Duistere meer   Bij het Duistere meer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bij het Duistere meer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bij het meer
» Het meer
» Verkening van het meer en in de problemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Night Warriors territory :: Het duistere meer-
Ga naar: