Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het ding genaamd Imke

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Cassandra.

Cassandra.


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 12
Punten : 7
Join date : 17-09-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens... wie weet... verstopt... zoek me maar...

Dragon World
Leeftijd: 16
Temmer\draak: Ergens in een andere wereld
Partner: Ook in andere wereld

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptydi sep 18, 2012 10:14 pm

Misschien is het slim om mezelf eens voor te stellen. Mijn personage komt later. Zij heeft een iets te ingewikkelde persoonsbeschrijving die ik eerst nog moet maken. Razz

Goed, mijn naam is dus Imke (Immie, Ims, Imz, Inniemini (klopt, zo groot ben ik niet), Muts, Smurfin (waar ik die bijnaam aan te danken heb weet ik ook niet) en nog wat namen die ik niet meer weet). Ik zit in de vijfde klas van het gymnasium, en geloof me, dat latijn komt me de neus uit. Het is wel leuk, maar ik zie overal latijnse woordjes en zinnen die ik dan onbewust ga vertalen... dat is minder leuk.
Ik ben een fanatiek schrijfster, ik schrijf al sinds dat ik kón schrijven, en daarvoor tekende ik mijn verhalen. Razz Ik kan alles schrijven, maar ik vind fantasy toch het fijnst. En ja, heel erg vaak mét draken. Draken zijn de steeds terugkerende wezens in mijn verhalen en boeken. Voor de lezers soms een tikje irritant. Ik ben nu bezig met twee langlopende verhalen. De ene is het eerste deel van de boekenserie de Helderoog-Sage, dat ik ooit hoop uit te geven. Cassandra is een personage in het tweede boek.
Anyway, samen met mijn vriend Gerben schrijf ik dat tweede verhaal. Hij de verhaallijn, want hij is daar goed in, en ik schrijf het uit, want daar ben ik goed in. Gerben houd van alles waar ik ook van hou. Behalve dat ik van hem hou en hij van mij, dat is dus omgekeerd. Cool (Samen sinds 2 september 2010, nog vele jaren te gaan)

Verder teken ik graag, hou ik van LARP hoewel ik nooit aan een échte heb meegedaan, zit ik altijd te dagdromen, rij ik paard en heb ik een boog (een recurveboog, voor wie dat wil weten) die ik helaas niet zelf kan spannen omdat hij teveel trekkracht voor mij heeft. Maar hij schiet wel fijn. Met mijn vrienden en Gerben train ik wel eens in zwaardvechten. Ik zit op iaido, een japanse vechtsport voor traditioneel zwaardvechten. O, I love it! Kennen jullie de hakama? Dat is een heel wijde broek van samurai. Nou, die draag ik dan, en het zit geweldig.

Ik verzamel fossielen en mineralen, ben daar ook erg in geïnteresseerd. Ik hou van dieren (lievelingsdier = wolf) en ben van plan om later de studie Dierwetenschappen te gaan doen.
Even zien... huisdieren? Twee konijnen, verder niets eigenlijk. Best jammer. Ik woon samen met mijn vader en prettig gestoorde moeder, plus mijn jongere broertje die nu begint te puberen. Razz

Nou ja, dat was het zo'n beetje. Het viel me op dat ik hier erg warm werd ontvangen. Dat was best fijn, bedankt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptydi sep 18, 2012 10:51 pm

Het is leuk om weer wat nieuwe leden te zien hier, welkom!
Leuk dat je aan LARP doet! Ik heb er ook een paar keer poging toe gedaan op meerdere gothic/fantasy fair.
Ik ben wel benieuwd naar je boeken, als je er een gaat uitbrengen dan wil ik er denk ik wel een kopen Wink
Misschien kom ik je wel een keer tegen in de rpg :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Riddel

Riddel


Soort : Draak
Aantal berichten : 174
Punten : 109
Join date : 30-10-11

Dragon World
Leeftijd: 500 jaar
Temmer\draak: Try me!
Partner: How will try?

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptydi sep 18, 2012 11:00 pm

Leuk ik fantaseer ook vaan over LARP, maar heb er ook nog nooit aan meegedaan. ^^ Toch ben ik net zo benieuwd naar je boeken als Curse dat is. Ik heb ook paard gereden al doe ik dat nu niet meer en ben ik meer met de Cattery van mijn moeder erin betrokken. Ook leuk jong grut rond hebben rennen al zie je de kittens vaak over het hoofd en schieten ze ineens tussen je benen door echt geinig!. ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassandra.

Cassandra.


Soort : Wikka
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 12
Punten : 7
Join date : 17-09-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Ergens... wie weet... verstopt... zoek me maar...

Dragon World
Leeftijd: 16
Temmer\draak: Ergens in een andere wereld
Partner: Ook in andere wereld

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptywo sep 19, 2012 5:12 pm

@ Curse: Ooooeeeh fairs! Ga je ook naar Elf Fantasy Fair?
Bedankt voor je interesse, als mijn verhaal ooit nog wordt uitgegeven zet ik het in grote letters in een topic op DW!

@ Riddel: Dankjewel! Leuk, die kittens. Pas wel op dat je er niet over struikelt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptywo sep 19, 2012 6:14 pm

Ik wilde wel gaan maar ik kon niet T.T ik ga met Halloween wel proberen hiernaartoe te gaan:
http://www.hauntedcastle.nl/
Very Happy
Moet alleen nog n goed costuum verzinnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptywo sep 19, 2012 6:19 pm

In datzelfde weekend (weekend van Halloween & haunted castle) is er ook n Gothic/fantasy fair bij mij in de buurt! Het is in Rijswijk, vlak bij Den haag :3 ga je daar ook heen? (gezien je de elf/fantasy fair ook hebt bijgewoond :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gale.

Gale.


Soort : Drakentemmer
Aantal berichten : 19
Punten : 4
Join date : 04-08-12

Dragon World
Leeftijd: 19
Temmer\draak: not yet
Partner: Tell me that I screwed up mess

Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Emptywo sep 19, 2012 6:24 pm

Weetje dat ik echt stikjaloers op jou ben?
Ik wil al heel lang gaan boogschieten, maar als ik het wil doen moet ik minstens een uur rijden en daar hebben mijn ouders niet zoveel zin in D=

Nja, welkom op Dw en hopelijk ga je het hier naar je zin hebben n_n

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het ding genaamd Imke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ding genaamd Imke   Het ding genaamd Imke Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ding genaamd Imke
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Real life-
Ga naar: