Falkor schudden zijn kop en zei dat het niet zo erg was, maar dat ze wel even had moeten zeggen at ze voor een lange tijd afwezig was. Riddel voelde zich wat lichter worden en richten zich iets meer op, maar nam haar volledige houding nog niet helemaal aan. Ze voelde zich nog te schuldig daarvoor en luisterde naar wat hij nog meer zei. “Dat geloof ik best, maar toch wil ik ze graag allemaal spreken en zeggen dat het me vreselijk spijt.“ zei ze en hoorde zijn vraag over Japan. “Da... dat is een heel heel lang vehaal.“ happerde ze even. Riddel had daar voor haar gevoel een rot jeugd gehad, maar of Falkor het echt boeien zou? “Ik zal het kor houden. De Japanners hielden me dar van jongs af aan in een tempel vast gewoon zodat ik de mensen, dieren en de draken die kwamen kon helpen met mijnelende gaen. Ze dwongen ze zelfs met een andere draak te paren, waarvan maar twee eieren bevrucht waren. Ik wilde mijn jongen niet hetzelfde leven laten hebben als ik dar had. Een van de twee eieren heb ik mijn ouders gegeven en hen gevraagd of ze het wanneer het ei uit zou komen als hun eigen jong op te laten groeien. Het andere ei had in verstopt in mijn manen zodat ie lekker war zou blijven tijdens de reis. Sani had me kennelijk zien vertrekken en zo zijn we hier heen gekomen. Maar waarom ik nu ben weg ggaan begrijp ik nog steeds niet.“ vertelde Riddel en keek naar de verte terwijl ze vertelde, maar toen ze uit gesproken was keek ze hem weer aan.