|| Persona || Mitt [Myth] || Naam Mitsu Dorius Kairos || Volledige naam [Mie-tsu Doo-rie-us Kei-ros] || Uitspraak Mannelijk || Geslacht 18 jaar|| Leeftijd Overleden || Ouders Een zus || Broes en zussen Solitude is my company || Vrienden In a new world enemies have yet to be made. || vijanden Hetero || Orientatie Love has to happen, it can't be faked || Partner There has to be a chance to make a friend like that...|| Draak
|| Appearance || 1.88 meter || Lengte 75 kilo || Gewicht Blauw || Haarkleur Bruin || Oogkleur Blank || Huidskleur Gespierd || Bouw Regelmatig gewaad met onderkleding || Kledij
|| Behaviour || Mitsu is op het eerste zicht misschien wat nukkig en afwezig maar hij is goed bereikbaar voor de gene die hij het waardig vind. Hij is absoluut geen verkeerd persoon. Hij vecht voor zijn vrienden. En staat zo goed hij kan voor ze klaar. Mitsu is misschien moeilijk te peilen. Maar hij zal doen wat hij denkt dat het beste voor hem en zijn vrienden is. Vriendelijk, aardig, vastberaden, behulpzaam || Goede Karaktereigenschappen Negatief zelfbeeld, verlegen || Slechte Karaktereigenschappen
|| Background || Het begint allemaal bij de geboorte van Mitsu. Hij was geboren en getogen in een gezellige wicka familie. Ze waren vaak dronken, werkte amper en konden toch overleven. Mitsu zelf was ook getalenteerd in het gebruiken van magie. En al op jonge leeftijd bleek hij bezit te krijgen van krachtige magische spreuken die hij maar wat goed wist te gebruiken. Hij was gevaarlijk voor vijanden en werd meer gebruikt als wapen dan gezien als familielid. Hij was regelmatig alleen en bouwde een haat op voor de personen in zijn directe omgeving. Maar snel kwam er een vijandige groep. En zoals in iedere zee is er altijd een grotere vis. Mitsu was snel overmeesterd en zijn familie werd vermoord voor zijn ogen. Alleen zijn zusje wist het te overleven. Hij had niet gehuild maar het had hem wel gebroken. Hij werd meegenomen als gebruik voor een magisch ritueel. Zijn magische reserves zouden gebruikt worden voor een ritueel om een persoon tot leven te wekken die vroeger gestorven was. Hij was zeventien op dat moment. Echter zou zijn lichaam tijdens het ritueel afbrokkelen. In een spreuk werd hij in trance gehouden en zijn lichaam begon langzaam aan de afbraak. Alsof hij van glas was kwamen er scheuren die strak waren en licht gaven. Zelf leed hij geen pijn maar hij wilde van binnen kostte wat kost overleven. Echter kwam een draak tot zijn redding. Een oude goedhartige draak stormde binnen. Mitsu ontsnapte aan de spreuk die hem in een trans hield. De caster had zijn concentratie verloren. Mitsu werd nageroepen door de draak om naar een land te reizen. Een land waar de draken vriendelijk waren en waar er meerdere mensen waren die magie konden gebruiken. Mitsu reisde ieder land door. Was er achter gekomen dat zijn magie totaal verdwenen was en wist dat die nooit meer terug zou komen. Een jaar lang duurde het. Een jaar lang tot hij in Dragon Wold aan kwam. Hij wist het meteen. Dit was het land van de draak. Dit was het land waar zijn redder over sprak.
|| Extra's ||
''...Live life at the fullest, don't ever regret it. Before you know it'll end...'' || Qoute
Soundtrack:
--------------------------------------
Sky, ik kon voor 7 dagen geen externe links plaatsen. Ik heb begrepen dat dat de standaard was op iedere forum. Maar ik wilde het toch even melden. Ik weet namelijk niet of dit met opzet zo gelaten is of dat je het nog niet wist. Indien dit toch de bedoeling is mag je dit berichtje negeren ^^
Laisve
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 285 Punten : 242 Join date : 25-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?
Dragon World Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring Temmer\draak: Eet ze liever op, Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.
Ik wilde een beter verhaal dan die van mijn mudly dus ik heb er wel even op gezeten. Maar ik heb dit topic al bijna 5 dagen klaar staan om te posten. vanwege de externe linken kon ik echter niet heel veel posten ^^
Anyway om antwoord te geven op je vraag.
Mystogan / Jellal - Fairy Tail.
Mystogan en Jellal zijn twee dezelfde personages maar echt vertellen waardoor dat komt ga ik ik niet, dan spoil ik iets te veel.