Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mitt (Mitsu Dorius Kairos)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mitt

Mitt


Soort : Druïde
Aantal berichten : 24
Punten : 15
Join date : 14-10-11

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: I don't tame, I don't own!
Partner: Liefde moet je voelen! Je kunt het niet naspelen!

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Empty
BerichtOnderwerp: Mitt (Mitsu Dorius Kairos)   Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Emptyvr okt 21, 2011 5:30 pm

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Seot8i

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) 2uxw6qb

|| Persona ||
Mitt [Myth] || Naam
Mitsu Dorius Kairos || Volledige naam
[Mie-tsu Doo-rie-us Kei-ros] || Uitspraak
Mannelijk || Geslacht
18 jaar|| Leeftijd
Overleden || Ouders
Een zus || Broes en zussen
Solitude is my company || Vrienden
In a new world enemies have yet to be made. || vijanden
Hetero || Orientatie
Love has to happen, it can't be faked || Partner
There has to be a chance to make a friend like that...|| Draak

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Fm2kae

|| Appearance ||
1.88 meter || Lengte
75 kilo || Gewicht
Blauw || Haarkleur
Bruin || Oogkleur
Blank || Huidskleur
Gespierd || Bouw
Regelmatig gewaad met onderkleding || Kledij

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) 2r4jr6r

|| Behaviour ||
Mitsu is op het eerste zicht misschien wat nukkig en afwezig maar hij is goed bereikbaar voor de gene die hij het waardig vind. Hij is absoluut geen verkeerd persoon. Hij vecht voor zijn vrienden. En staat zo goed hij kan voor ze klaar. Mitsu is misschien moeilijk te peilen. Maar hij zal doen wat hij denkt dat het beste voor hem en zijn vrienden is.
Vriendelijk, aardig, vastberaden, behulpzaam || Goede Karaktereigenschappen
Negatief zelfbeeld, verlegen || Slechte Karaktereigenschappen

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) 10xviuq

|| Background ||
Het begint allemaal bij de geboorte van Mitsu. Hij was geboren en getogen in een gezellige wicka familie. Ze waren vaak dronken, werkte amper en konden toch overleven. Mitsu zelf was ook getalenteerd in het gebruiken van magie. En al op jonge leeftijd bleek hij bezit te krijgen van krachtige magische spreuken die hij maar wat goed wist te gebruiken. Hij was gevaarlijk voor vijanden en werd meer gebruikt als wapen dan gezien als familielid. Hij was regelmatig alleen en bouwde een haat op voor de personen in zijn directe omgeving. Maar snel kwam er een vijandige groep. En zoals in iedere zee is er altijd een grotere vis. Mitsu was snel overmeesterd en zijn familie werd vermoord voor zijn ogen. Alleen zijn zusje wist het te overleven. Hij had niet gehuild maar het had hem wel gebroken. Hij werd meegenomen als gebruik voor een magisch ritueel. Zijn magische reserves zouden gebruikt worden voor een ritueel om een persoon tot leven te wekken die vroeger gestorven was. Hij was zeventien op dat moment. Echter zou zijn lichaam tijdens het ritueel afbrokkelen. In een spreuk werd hij in trance gehouden en zijn lichaam begon langzaam aan de afbraak. Alsof hij van glas was kwamen er scheuren die strak waren en licht gaven. Zelf leed hij geen pijn maar hij wilde van binnen kostte wat kost overleven. Echter kwam een draak tot zijn redding. Een oude goedhartige draak stormde binnen. Mitsu ontsnapte aan de spreuk die hem in een trans hield. De caster had zijn concentratie verloren. Mitsu werd nageroepen door de draak om naar een land te reizen. Een land waar de draken vriendelijk waren en waar er meerdere mensen waren die magie konden gebruiken. Mitsu reisde ieder land door. Was er achter gekomen dat zijn magie totaal verdwenen was en wist dat die nooit meer terug zou komen. Een jaar lang duurde het. Een jaar lang tot hij in Dragon Wold aan kwam. Hij wist het meteen. Dit was het land van de draak. Dit was het land waar zijn redder over sprak.

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) 2ll0bwh

|| Extra's ||


''...Live life at the fullest, don't ever regret it. Before you know it'll end...'' || Qoute

Soundtrack:

--------------------------------------

Sky, ik kon voor 7 dagen geen externe links plaatsen. Ik heb begrepen dat dat de standaard was op iedere forum. Maar ik wilde het toch even melden. Ik weet namelijk niet of dit met opzet zo gelaten is of dat je het nog niet wist. Indien dit toch de bedoeling is mag je dit berichtje negeren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Laisve

Laisve


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 285
Punten : 242
Join date : 25-11-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Over mijn overburen, heb ik die dan?

Dragon World
Leeftijd: 30 levensjaren 300 in ervaring
Temmer\draak: Eet ze liever op,
Partner: Ach ja, zeg jij het maaR.

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mitt (Mitsu Dorius Kairos)   Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Emptyvr okt 21, 2011 6:04 pm

Waw je hebt er echt veel werk aan besteed. Prachtig ook heel het verhaal, even een vraagje van welke anime is het persoonage Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitt

Mitt


Soort : Druïde
Aantal berichten : 24
Punten : 15
Join date : 14-10-11

Dragon World
Leeftijd: 18 jaar
Temmer\draak: I don't tame, I don't own!
Partner: Liefde moet je voelen! Je kunt het niet naspelen!

Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mitt (Mitsu Dorius Kairos)   Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Emptyvr okt 21, 2011 10:10 pm

Ik wilde een beter verhaal dan die van mijn mudly dus ik heb er wel even op gezeten. Maar ik heb dit topic al bijna 5 dagen klaar staan om te posten. vanwege de externe linken kon ik echter niet heel veel posten ^^

Anyway om antwoord te geven op je vraag.

Mystogan / Jellal - Fairy Tail.

Mystogan en Jellal zijn twee dezelfde personages maar echt vertellen waardoor dat komt ga ik ik niet, dan spoil ik iets te veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mitt (Mitsu Dorius Kairos)   Mitt (Mitsu Dorius Kairos) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mitt (Mitsu Dorius Kairos)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: