Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Onderwerp: {gezocht}tweeling broer Kaylen zo okt 09, 2011 11:45 pm
Ben dus opzoek naar iemand die Kaylen's tweeling broer wilt spelen Ze zijn bijde neutraal/Goed en ze zullen ook meedoen om het mensendorp te beschermen tegen Toxic aanval Ook zullen ze erg vaak samen zijn verder is alles vrij waaronder een naam(hoewel ik best wil helpen zoeken met eentje) Ook heb ik al een avatar van hun tweeën(bij Sky aanvraag Topic setje 27)
Iedereen die wilt mag zich aanmelden Hoop wel dat het een actief persoon is
Elena
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 8 Punten : 5 Join date : 03-10-11 Leeftijd : 29
Dragon World Leeftijd: 20 Temmer\draak: / Partner: You don't want me, love
Onderwerp: Re: {gezocht}tweeling broer Kaylen ma okt 17, 2011 12:08 am
Ik wil wel? Ik ben vrij actief, alleen in de examenperiode gaat dat wat minder zijn ^^
Luna
Soort : Draak Geslacht : Aantal berichten : 230 Punten : 295 Join date : 14-04-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : ...Zie humor
Dragon World Leeftijd: ...weet ik veeeeel! Temmer\draak: Maylin toch? Partner:
Is goed En ik geef je groot gelijk dat je dan niet echt aanwezig bent weet alleen niet waarneer die tijd is dus steur gewoon een berichtje ofzo XD heb je al een naam of niet?
Elena
Soort : Wikka Geslacht : Aantal berichten : 8 Punten : 5 Join date : 03-10-11 Leeftijd : 29
hmmm kaylen is een engelse naam en het betekend bewaarder van sleutels, en puur hmmm wil je iest dat er op lijkt? kay is de verwant van de naam....ik zal wel ff wat doorzoeken om een naam te verzinnen en als je wat zoekt met de zelfde betekenis is deze site wat http://babybytes.nl/namen/search.php?start=&end=&sex=M&smeaning=bewaarder
Elena
leuke naam! is goed zijn er nog dingen ofzo dat je graag wilt kwa ideeën met de tweeling of weet je wat voor de krachten of meschien zullen we dit gewoon bespreken via PM