Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een dagje bij de vulkaan

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptyma jul 04, 2011 12:46 pm

Slinno vloog rustige over de uitgestrekte landschap van Dragon world hij was op verkenning geweest alleen was het wat anders gelopen dat hij had gedacht. Waardoor hij een beetje uit zijn doen is hier en daar was hij verdwaald geraakt en hij had een paar flinke aanvaringen gehad met verschillende draken. Waardoor hij een paar flinke littekens had opgelopen en een paar dagen rustige aan had moeten doen. Gelukkige waren zijn vleugels volledige herstel en kon hij weer vliegen hierdoor kon hij snel naar zijn grot en hij moest de bergen en de vulkaan nog verkennen. Met rustige vleugels slagen genoot hij even van de wind die langs zijn schubben streek hij had dit toch wel gemist. Het voelde goed om weer te kunnen vliegen. De bergen kon hij al van ver zien en de vulkaan die vlak bij het duistere gebied zat van de Night warriors. Hij had er al twee ontmoet Race en Curse. Hij had er al vaker aan gedacht maar hij wist nog niet of hij het echt ging doen. Het leek hem wel een eer door een van die twee getraind te worden, Slinno vond zelf dat hij al aardige wat kon vechten maar hij wist zeker dat Curse of Race hem nog wel wat kon leren. In de verte zag hij al de opening van zijn grot en met een soepele landing lande hij valk voor de ingang. Even liep hij zijn grot in om te kijken of er nog wat nieuws was. Maar alles leek het zelfde de brug over de lava de warmte het veilige gevoel die hij had. Slinno sloeg zijn vleugels het en steeg weer op en vloog naar de top van de vulkaan waarna hij op de rand van de uitmonding lande en naar beneden keek je kon de brug zien waar hij zonet was en de lava die er onderen borrelde. Het was een prachtig zo. Slinno had wel trek door al het vliegen gekregen met een krachtige vleugel slag steeg hij weer op en vloog naar en cirkelen een rondje om de vulkaan heen. Al snel had hij een grote groep berggeiten gezien die op een grote klif valk bij stonden. Slinno maakte wat vaart en duik op een van de geiten af en zette zijn klauwen in zijn buik en met zijn bek rukte hij de keel open. De andere geiten keken verschrikt op met een ruk draaiden de overige geiten zich om en gingen er als een speer vandoor. Slinno zetten zijn klauwen wat dieper in het vlees van zijn prooi en steeg op waarna hij kort daarna weer in zijn grot lande en ging leggen. Slinno trok het karkas naar zich toe en rukte wat stukken vlees af en begon rustige te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffya

Saffya


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 117
Punten : 117
Join date : 04-06-11

Dragon World
Leeftijd: Vijf week
Temmer\draak: Try before you die, piece of meat...
Partner: None

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptyma jul 04, 2011 7:25 pm

Saffya had een paar uur door de bergen gevlogen, en begon honger te krijgen.
Ze was nog geen levend wezen tegen gekomen, maar de geur van een prooi drong in haar neus.
Ze zag een paar vreemde kleine geiten van rots naar berg hupsen, maar aangezien ze niet veel beters kon vinden dook ze op het groepje af.
Onder luid gemekker sprongen ze weg, maar Saffya wist er 2 te grijpen.
Saffya beet in hun nekken, en ze bleven slap in haar voorpoten hangen.
Een grote berg doemde voor haar op, en er kwamen kleine sliertjes rook uit; Een vulkaan.
Door de uren in de lucht was er een ijslaagje op haar vleugels ontstaan.
Ze had het niet snel koud, maar het hinderde het vliegen.
De vulkaan leek haar een goede plek om even tot rust te komen, dus vloog ze er heen.
Achter de vulkaan lag het duistere woud, het gebied van de Night Warriors.
Ze had de leider nog niet zo lang geleden ontmoet, die haar uit het gebied had gestuurd.
De draak die haar over hen had verteld zei niet dat dit erbij hoorde, dus hoopte ze het beste en landde in een kleine grot, die door liep in een tunnel, ergens bovenin de vulkaan.
Het was er heet, maar niet ondragelijk.
Ze liep, de 2 geiten in haar bek proppend, de tunnel door tot ze bij de grotten kwam, waaronder lava borrelde.
Ze verstarde.
Een donkere draak met 2 langs zijn kaak groeiende horens zat beneden haar van soortgelijke geiten te eten.
Hij zag er niet al te vriendelijk uit, en had verse littekens.
Ondanks dat was hij niet veel ouder dan haar, misschien een kleine 2 jaar.
Hopend dat hij haar niet had opgemerkt, kroop ze weer wat terug in het duister van de tunnel, en at van 1 van de geiten die ze had gevangen.
Mocht hij haar toch hebben opgemerkt, probeerde ze er maar het beste van de maken.
Ze was niet van plan weer weggestuurd te worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydi jul 05, 2011 3:44 pm

Slinno zat rustige te eten toen hij een geur opmerkte van een andere draak. Hij kon zo ruiken dat ze ook een geit had gevangen en een vrouwtje was. Slinno had een uitstekende reuk vermogen, ze was ook nog niet zo oud in tegen deel ze was nog jong. Nog geen eens een maand oud gokte hij zo. Hij heild niet zo van indringers en al helamaal als ze dachten dat ze hier even hun vangste konden opeten. Zonder het te vragen aan hem, dit was zijn grot. Rustige ging hij staan en keek met een kille blik rond al snel zag hij de indringster staan valk boven hem. Met 2 geitenze leek hem niet opgemekrt te hebben of ze probeerde zich te verstoppen in het duister. Met een krachtige vleugelslag steeg hij op, en lande valk bij haar. 'Kom tevoorschijn ik had je al lang gezien hoor.' zei hij met een dreigende stem en keek haar recht aan, ook al zat ze in de schaduw. Slinno kon haar prima ruiken, Slinno schraapte wat ongeduldige met zijn poten over de stenen grond. 'Nou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffya

Saffya


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 117
Punten : 117
Join date : 04-06-11

Dragon World
Leeftijd: Vijf week
Temmer\draak: Try before you die, piece of meat...
Partner: None

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydi jul 05, 2011 4:32 pm

Saffya had net een paar happen van een geit op, toen een donkere schaduw voor haar landde.
'Kom tevoorschijn ik had je al lang gezien hoor' Zei de draak voor haar dreigend.
Ze grijnsde schaapachtig, ze had beter kunnen weten.
De draak schraapte ongeduldig met zijn poten over de grond, 'Nou?' Bromde hij.
Saffya keek op, en ze kon zijn gestalte van de lichte achtergrond van de lava achter hem onderscheiden.
Hij was groter dan haar, maar Saffya was ook een stuk jonger.
Saffya knipperde wat met haar ogen, en een zwakke, nog niet zo'n sterke gloed, kwam van haar amulet-vormige teken op haar voorhoofd.
Ze kon hem nu beter zien, en hij haar.
Hij had ongeveer dezelfde kleur als haar, zei het helemaal bruin zonder een donkerpaarse tint.
Aan zijn vurige ogen kon ze zien dat hij vuur kon spuwen, dus ze was op haar hoede.
Druppels water van het gesmolten ijs dropen van haar af, en haar vochtige schubben weerkaatsten het zwakke licht.
'Oh, hallo' Zei Saffya, er in slagend haar nog vrij hoge stem stem vast te laten klinken 'Heb je er bezwaar tegen als ik mijn maal hier opeet?'
Ze ging onverzetbaar zitten, mocht hij ''nee'' zeggen, en sloeg haar lange staart om zich heen.
Ze keek hem recht aan, afwachtend op zijn antwoord.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud

Cloud


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 301
Punten : 262
Join date : 22-12-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag/Voorburg

Dragon World
Leeftijd: 8 jaar
Temmer\draak: Ik Wil Niet Vast Zitten Aan Iets Wat Eerder Sterft Dan Ik
Partner: Op Zoek

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydo jul 07, 2011 2:51 am

Cloud had rustig liggen slapen toen ze opeens wakker werd van een draak die binnen kwam. Ze spitste haar oren en keek chagrijnig op uit haar grot. Ze had niet veel meegekregen van trainingen van nieuwe leden omdat ze een tijd een beetje afwezig was geweest. Ze stond vermoeid op en blies haar lange haar voor haar ogen weg. In elkaar gezakt en half slapend kwam ze haar grot uit. Ze zag een zeer jonge draak pissig op een baby draak neerkijken. Cloud siste "ten eerste; wie ben jij?" zei ze kil terwijl ze de jonge draak aankeek "en ten tweede wat moet die kleine draak hier?" vroeg ze terwijl ze zich uitrekte en gaapte. Cloud richtte zich op en schraapte haar keel. Ze keek naar de kleine draak en daarna naar de wat oudere draak. "Weet je wat we hier doen met indringers?" vroeg Cloud kil en siste dreigend. Ze liep op de kleine draak af en lachte lief terwijl ze naast de baby draak ging liggen. "Die gooien we de grot uit zodat ze aan stukken worden gescheurd door roofdieren!" gromde ze en haar lieve lach ging over in een valse grijns. Haar gezicht vertrok en ze opende haar spitse muil. "Als jij ooit een Night Warrior wilt worden dan moet je dit kunnen" zei ze kil en greep het jong met haar vlijmscherpe tanden bij haar nekvel, en een diepe grom weergalmde door het grottenstelsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fursonadiary.actie-forum.com/
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydo jul 07, 2011 12:22 pm


Er kwam een zwakke gloed van het draakje af zodat Slinno haar wat beter kon zien. Slinno gromde wat geïrriteerd en keek haar met een nauw lettende blik in ge gaten. Ze had ongeveer de zelfde kleur als hem maar was een stuk kleiner, Slinno schatte haar nog net een paar weken oud. Waardoor hij zich af vroeg waar haar ouders waren en wat ze hier allemaal alleen deed. 'Oh, hallo' Zei ze, Slinno knikte even. 'Heb je er bezwaar tegen als ik mijn maal hier opeet?' Vroeg ze, Slinno keek haar even aan maar bedacht zich toen dat hij wat gezelschap kon gebruiken zo veel draken had hij hier nog niet gezien. De draak ging in een houding zitten die zie dat ze zich toch niet liet wegsturen. Ineens hoorde hij een duidelijke sis achter zich. Met een ruk draaide Slinno zich om en zag een soort slangachtige draak die rood van kleur was met zwarte strepen en een pluizige staart. ‘Ten eerste; wie ben jij?’ Zei ze kil, terwijl ze zich uitrekte en gaapte. ‘En ten tweede wat moet die kleine draak hier?’ Vroeg ze, Slinno keek haar wat vijandige aan hij vertrouwde deze draak niet zo. De oudere draak richtte zich op en keek eerste de jongste draak aan. En richtte daarna haar blik op hem. ‘Slinno en weet ik veel wat ze hier doet.’ Zei hij wat kortaf. En deed een paar stappen achter uit toen langs hem liep en naast de jongste draak ging liggen. ‘En jou naam is en wat doe jij hier in mijn grot.’ Zei Slinno fel. Slinno trok zich weinig aan van het gesis en de dreigende houding van haar, hoewel het wel op zijn zenuwen werkte.


Een vraagje: Wie word er bij zijn nekvel gepakt btw cloud:P )
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffya

Saffya


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 117
Punten : 117
Join date : 04-06-11

Dragon World
Leeftijd: Vijf week
Temmer\draak: Try before you die, piece of meat...
Partner: None

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydo jul 07, 2011 1:12 pm

(Ik denk dat ze mij bedoelt, want ze zei 'Haar' =P)

Net toen Saffya weer een hap van de geit wou nemen, zag ze een schaduw achter de bruine draak voor haar opdoemen.
Saffya keek op en vernauwde haar goudkleurige ogen tot spleetjes.
De nieuwe draak was rood met strepen en een pluizige staart.
"ten eerste; wie ben jij?" Vroeg ze kil
'‘En ten tweede wat moet die kleine draak hier?'' Vervolgde de rode draak, die zich uit rekte en gaapte.
De bruine draak keek de rode draak wat vijandig aan.
‘Slinno en weet ik veel wat ze hier doet.' Zei hij.
De draak, die blijkbaar Slinno hete, deed een paar stappen achteruit toen de rode draak langs hem liep.
"Weet je wat we hier doen met indringers?" vroeg de Rode draak kil en siste dreigend.
De rode draak lachte liefjes en ging naast haar liggen, maar Saffya wist, ondanks dat ze nog vrij jong was, dat er iets niet in de haak was.
"Die gooien we de grot uit zodat ze aan stukken worden gescheurd door roofdieren!" gromde de rode draak, en haar lieve lach ging over in een valse grijns.
De rode draak haar gezicht vertrok en ze opende haar spitse muil.
"Als jij ooit een Night Warrior wilt worden dan moet je dit kunnen" zei ze kil
''Night Warrior? Zijn ze Night Warrior's? Maar dit hoort toch niet bij hun gebied?'' Dacht Saffya gejaagd.
Ze zag een vreemde blik in de rode draak haar ogen, en Saffya dook opzij toen de rode draak op haar afdook.
Net iets te laat, een klein stukje huid in haar nek werd gegrepen door de rode draak.
Saffya haar al dikker wordende schubben weerden de tanden voor het grootste deel af, maar het was een vervelend gevoel.
Saffya had al een beetje leren vechten, maar nog nooit geleerd hoe ze het beste kon ontsnappen als ze bij haar nek werd gegrepen.
Oké, ze was brutaal en zou dit dan ook wel ergens hebben verdient, maar deze draak kende ze niet.
Saffya gromde boos.
'Waar is dit nou goed voor?' Grauwde ze verontwaardigd.
'Dit valt toch niet onder jullie gebied? Ik wou alleen mijn tussendoortje opeten.'
Saffya was wel zo verstandig om niet in de tegenaanval gegaan, want, onervaren dat ze nog was, wist wel dat het dan alleen maar erger zou worden.
Saffya vond het vreselijk niks te kunnen doen, want ze was een behoorlijke heethoofd.
Haar scherpe nageltjes iets in het steen begravend en zichzelf vervloekend nooit te hebben gevraagd hoe je je uit dit soort situaties moet redden, wachtte ze het antwoord van de draak die haar vast hield af.

Edit Sky: Ik moet Saffya gelijk geven Cloud, de vulkaan hoort niet bij het Night Warrior gebied...
Terug naar boven Ga naar beneden
race

race


Aantal berichten : 141
Punten : 164
Join date : 16-05-10

Dragon World
Leeftijd: 8000 jaar
Temmer\draak: oriental draak
Partner: komt wel

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptydo jul 07, 2011 10:57 pm

Lekker rustig door de lucht kronkelend kwam een vleugelloze draak door de lucht aan zweven. Zijn humeur was goed genoeg, want hij had net gegeten en zijn blik gleed over hun kant van de grote vulkaan op zoek naar indringers, maar hij hoorde alleen maar stemmen uit de grot komen die door de vulkaan liep. Race dook naar beneden en landen halverwege de grot en zag in het andere gedeelte drie draken staan waarvan hij er twee herkende. Cloud een mede lid van de NW en Slinno die hem eigenlijk had laten stikken bij de boerderijen! Maar het jong dat Cloud vast had herkende hij niet. Zachtjes grommend stapte Race verder de grot in tot hij dichtbij genoeg was en zijn blik over alle drie de draken liet glijden. Hij had de laatste woorden van het jong gehoord en zijn ogen bleven even op haar hangen. 'Ze heeft daar wel een beetje gelijk in Cloud. De vulkaan is nog niet ons gebied, maar volgens mij heet Toxic een oogje op deze plek!' Zei Race met een lichte grom in zijn stem die duidelijk voor de brutale toon voor het jong bedoelt was. Race richten zich nu tot Slinno en zijn ogen stonden niet vrolijk als erkenning tegen over hem. 'Je mag dan een goede vechter zijn Slinno, maar wanneer je midden in de strijd het toneel lijkt te verliezen is dat niet goed nog voor jouw of wanneer je een kans bij de NW zou willen maken! Toxic is geen draak die je lichtvoetig kunt laten geloven dat je een aanwinst voor haar zou kunnen zijn Slinno!' zei Race streng en in zijn stem was een spoortje van herkenning te horen, maar door zijn strenge toon verging die bijna. 'Het is hard werken als je hier bij wilt komen nestkuiken vergeet dat niet! En voor jouw jonkie jij zou moeten uitkijken voor draken die groter zijn dan jij! Vooral al je in de tussen doorgang wat wilt eten. Wanneer je gejaagd hebt neem het voortaan mee naar een andere plek en niet waar wij komen vergeet onze geur niet!' Gromde Race terwijl hij van Slinno naar het draken jong keek die Cloud nog altijd vast hielt. Zijn blik werd er niet milder op toen zijn ogen in die van de rode lange draak keken, maar ze stonden ook vol respect tegen over hoe Cloud het hier tot zo ver afgehandeld had. Hij was een van de grootse draken in de NW, maar er waren ook een van de kleinste draken bij waar Toxic er een van was, maar grote zei niks over wat de draak zelf kon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Slinno

Slinno


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 64
Punten : 74
Join date : 31-03-11

Dragon World
Leeftijd: 2 jaar
Temmer\draak: Draak
Partner: Ik heb geen partner. Ik ben pas 2 jaartjes.

een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Emptyma jul 11, 2011 9:29 pm

Slinno had de vreemde blikken in haar ogen gezien, eerste had de rode draak een lieve glimlach maar toen ze langs het draakje ging liggen veranderde die in een grijns. Toen de rode draak, Saffya bij haar nekvel pakte keek Slinno wat vermakelijke er naar. Hoewel hij niet echt wist waarom de rode draak dat deed misschien gewoon voor de lol. Of ze had iets gedaan waardoor ze het deed, eigenschuld dan. 'Waar is dit nou goed voor?' Grauwde ze waardoor hij al een vermoede krijg dat ze het voor de lol deed, vrijwel meteen vroeg de kleine draak. 'Dit valt toch niet onder jullie gebied? Ik wou alleen mijn tussendoortje opeten.' Slinno knikte instemmend, dat hoorde niet bij hun gebied. Slinno rook toen een nieuwe geur die langzaam de grot binnen kwam. En hoorde een grommend geluid die dichterbij kwam. De geur herkende hij als Race, die was vast niet blij met wat er laatste gebeurt was. Slinno deinsde wat achter uit toen Race tevoorschijn kwam en met een lichte grom in zijn stem sprak. Eerste over de vulkaan en dat die nog niet bij hun gebied hoorde. En dat Toxic een oogje had op de vulkaan. Dat moest waarschijnlijke de leider van de groep dan zijn. Toen Race zijn ogen op hem richten, keek Slinno wat onzeker en geïrriteerd naar hem. Maar de woorden die race uitsprak en de strenge toon die in zijn stem te horen was kwamen hard aan. Slinno’s blik gleed langzaam naar de grond en hij had geen idee wat hij moest zeggen, aangezien het voor een deel waar was. 'Het is hard werken als je hier bij wilt komen nestkuiken vergeet dat niet!’ Waren de laatste woorden, Slinno voelde de blik van Race nog even op zijn huid prikken en knikte instemmend. Langzaam tilde hij zijn blik op Race maar hij had geen idee wat hij moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een dagje bij de vulkaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: een dagje bij de vulkaan   een dagje bij de vulkaan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een dagje bij de vulkaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De vulkaan is wakker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Amnizai :: Wyvern mountains :: De Grote Vulkaan-
Ga naar: