Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vivere, fursona diaries [RPG]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Curse

Curse


Soort : Draak
Geslacht : Man Aantal berichten : 157
Punten : 170
Join date : 15-01-10

Dragon World
Leeftijd: 176
Temmer\draak: If you dare to
Partner: Wat wil je eerst kwijt? Je hart of je hoofd?

Vivere, fursona diaries [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Vivere, fursona diaries [RPG]   Vivere, fursona diaries [RPG] Emptywo mei 18, 2011 7:49 pm

Naam: Vivere
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Zelf verzonnen wezens in een onbekende wereld
Omschrijving: Fursona diaries speelt zich af in Vivere, een wereld onder die van ons. De onderkant van onze aardkorst is hun leefwereld en nu ook jouw leefwereld. Gebruik je fursona, OC* of ontwerp een geheel nieuw karakter. Alles draait hier om een door jou ontworpen wezen. Ontdekt unieke soorten of bekende soorten met een afwijkend uiterlijk. Verken een wereld waar eilanden zweven, paddenstoelen lichtgeven en een onmetelijk hoge, inmense waterval de grootste lichtbron vormt. Gevaar loert vanuit de duistere delen van deze ondergrondse wereld. Word jij verbannen naar de eeuwige duisternis of weet je je te gedragen en krijg je de mogelijkheid om de bijzondee wonderen van Vivere met eigen ogen te zien?
Informatie: Alle afbeeldingen op het forum zijn door Sky (Larimar Dove) en Cloud (Yuntai) gemaakt. Op deze manier kan iedere afbeelding precies zijn zoals zij dat willen. Het is dus ook niet de bedoeling dat je voor jouw account een afbeelding gebruikt die door iemand anders gemaakt is tenzij de afbeelding een door jou ontworpen wezen bevat (een karakter/OC/fursona)
Link: Klik hier
Eventuele banner/afbeelding:
Vivere, fursona diaries [RPG] Logo_f10

* Fursona en OC?
Een fursona of OC word gewoonlijk gebruikt om jezelf of jouw innerlijk te weergeven als iets anders dan een mens bijvoorbeeld een (fantasie)dier. Deze kan sieraden dragen en de meest uiteenlopende kleuren hebben. In Vivere zijn ook krachten toegesaan, natuurlijk wel onder bepaalde voorwaarden en regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fable

Fable


Soort : Draak
Aantal berichten : 91
Punten : 88
Join date : 14-03-11

Dragon World
Leeftijd: 49
Temmer\draak: je wilt mijn temmer niet zijn
Partner: nog niet

Vivere, fursona diaries [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vivere, fursona diaries [RPG]   Vivere, fursona diaries [RPG] Emptydo jun 09, 2011 9:18 pm

Het is leuk dat je helemaal zelf een wezen kan verzinnen, ik heb al een account gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saffya

Saffya


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 117
Punten : 117
Join date : 04-06-11

Dragon World
Leeftijd: Vijf week
Temmer\draak: Try before you die, piece of meat...
Partner: None

Vivere, fursona diaries [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vivere, fursona diaries [RPG]   Vivere, fursona diaries [RPG] Emptydo jun 09, 2011 10:10 pm

Ik ook, gister, ging even bij de linkjes onderaan de portal kijken, waar wel een aantal leuke Rpg's bij zaten.
Waar deze er dus 1 van was.
Even kijken wat ik voor wezentje ga maken scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 81
Punten : 72
Join date : 23-04-10

Dragon World
Leeftijd: 23
Temmer\draak: Alleen dode
Partner: x.

Vivere, fursona diaries [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vivere, fursona diaries [RPG]   Vivere, fursona diaries [RPG] Emptyvr jun 10, 2011 8:33 am

profiel is mooi weergegeven, complimenten! Volgens mij heb je alle plaatjes zelf getekend, mooi! Sorry, maar ik heb voorlopig even geen fantasie of tijd voor dit forum, maar ik ga het zeker onthouden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vivere, fursona diaries [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vivere, fursona diaries [RPG]   Vivere, fursona diaries [RPG] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vivere, fursona diaries [RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Vampire Diaries

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Algemeen :: Off-game :: Promoten-
Ga naar: