Handry blue
Welkom
Deze groep is voor goed/neutraal. Zowel draken als drakentemmers zijn welkom. Bij deze groep kom je terecht in een kamp. Het kamp bevind zich in de bossen. onze woonplaats zijn hutten hoog in de bomen. Ook zijn er enorme drakenstallen waar ze droog en warm zitten.
leden:
-
-
Drakenjongen/ eieren:
-
-
Kinderen:
-
-
rangen
Mensenrangen:
Leider(s):
Lex
Suman: (Je houd het gebied in het oog. Je kunt goed klimmen en schuilhouden. Als er gevaar dreigt roep je hulp)
-
-
Tume: ( Bij deze rang ben je de betrouwbaarste persoon. De leider(s) vertrouwen je de groep toe als ze afwezig zijn of hulp nodig hebben.)
-
-
Rozent: ( Je bent een krijger. Als er oorlog gevoerd word moet je zorgen dat de vijand verliest. Je moet sterk, vechttechnieken en een draak hebben.)
-
-
Gune: (Je bent een wachter en houd de wacht in het kamp. je hebt een draak nodig.)
drakenrangen:
draak van de mensenleider: ( De draak die van de leider is is leider van de draken. De leider kan meerdere draken hebben.)
-
-
Tome: ( Je kunt gewonden genezen. Je bent wijs en weet veel over planten.)
-
-
gune ( Je bent een wachter en houd de wacht in het kamp. Je hebt een temmer nodig.)
-
-
Rozent: (Je bent een krijger. Als er oorlog gevoerd word moet je zorgen dat de vijand verliest. Je hebt een temmer nodig.)
-
-
activiteiten:
Nog niet.
Trainingen:
nog niet.
Draken/mensen die welkom zijn in het kamp:
-
-
Bondgenoten:
-
-
Vijand:
-
-
Hoe kom ik in de groep?:
Dat is heel simpel. Je roept naar de leider van de groep. (In topic dus.) Ook stuur je een berichtje naar de leider. Hoe meer je post en actief je bent. Hoe meer kans je in de groep kunt.
Regels:
Als eerst moet je je aan de rpg regels houden.
Wees beleefd.
Respect voor de leden en bondgenoten.
Wees actief. Als ik merk dat je na enkele weken niet online bent gekomen verwijder ik je van de groep. Als je een tijdje afwezig bent meld je het tegen mij en zet ik je op rood.
(plaatje maak ik pas als ik een groep kan starten, anders is het niet echt de moeite XD)