Dragon World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stoppen...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shetani

Shetani


Soort : Mens
Aantal berichten : 115
Punten : 144
Join date : 05-06-10

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: geen
Partner:

Stoppen... Empty
BerichtOnderwerp: Stoppen...   Stoppen... Emptydo maa 31, 2011 4:59 pm

Hey mensen, draken en alle andere wezens,

Helaas ben ik echt de laatste tijd te afwezig geweest. En na lang nadenken heb ik toch besloten te stoppen met Dragon World. Ik denk niet dat ik nog wat voor jullie kan betekenen, aangezien ik toch alleen maar wegblijf.
Het is jammer, maar het is beter zo, voor mezelf en misschien ook wel voor jullie.
Ik weet niet wat ik met de accounts doe. Over die van Misery moet ik even met Toxic overleggen en de rest blijft waarschijnlijk gewoon onbespeeld. Tenzij iemand heel erg graag een van de karakters over wilt nemen natuurlijk. Maar dan moet je ook wel goed spelen.

Ik denk dat ik ooit misschien nog eens terug kom, maar ik beloof niets.

Tot ziens,

Shetani, Divya, Kami, Geisha, Misery

Marije
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic

Toxic


Soort : Draak
Geslacht : Vrouw Aantal berichten : 684
Punten : 699
Join date : 02-06-09
Woonplaats : In de kast op je kamer...

Dragon World
Leeftijd: If age is an disease, i'm inmum for it.
Temmer\draak: If you want my toxin in your veins, go ahead and try!
Partner: Zu, there is no remedy for my love to you, but where are you?

Stoppen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen...   Stoppen... Emptydo maa 31, 2011 9:48 pm

Overleggen hoeft niet echt, Misery moet gewoon overgenomen worden door iemand. Wie hem wilt en weet dat hij/zi een beetje skills heeft met RPGen moet even posten in de groepstopic, hier of mij even PM'en!

Zonde van de groep die je had, die moet nu weg... Jammer dat je weg gaat, je was zo'n goede RPGer T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
Shetani

Shetani


Soort : Mens
Aantal berichten : 115
Punten : 144
Join date : 05-06-10

Dragon World
Leeftijd: 14
Temmer\draak: geen
Partner:

Stoppen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen...   Stoppen... Emptyvr apr 01, 2011 1:34 pm

Toxic schreef:
Overleggen hoeft niet echt, Misery moet gewoon overgenomen worden door iemand. Wie hem wilt en weet dat hij/zi een beetje skills heeft met RPGen moet even posten in de groepstopic, hier of mij even PM'en!

Zonde van de groep die je had, die moet nu weg... Jammer dat je weg gaat, je was zo'n goede RPGer T.T

Ik vind het zelf ook wel jammer, maar ik vraag me af of ik het nog bij kan houden. Ik heb het best wel druk, prive en op internet.
Misschien, als je nog even wacht met het overdragen van Misery, dat ik alleen Shetani en Misery erbij houd. Want om de rest ook te houden is sowieso te veel.
Dan zal ik er over nadenken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stoppen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen...   Stoppen... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stoppen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dragon World :: Rest :: Overig-
Ga naar: